قرارگاه میثم

نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به دادستان محترم کل کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

دادستان محتـــــرم کل کشور

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای «زیدعزه الشریف»

 

سلام علیکم

احتراماً ما جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به همراه جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان این سرمایه های گرانبهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در راستای حفظ نظام و صیانت از حریم ولایت فقیه این سکاندار کشتی انقلاب ، برخود وظیفه دانستیم که نکاتی را درخصوص یکی از مزدوران فریب خورده این مرز و بوم به استحضار حضرتعالی برسانیم و تا حصول نتیجه و محاکمه نامبرده که با اقدامات اخیر خود لکه ننگی را در دل ایران اسلامی پدیدار نموده است ، دست از پیگیری نخواهیم کشید .

محمد نوری زاد این به اصطلاح زائیده فتنه88 و عروسک خیمه شب بازی این روزهای سخت فتنه گران ، در اقدامات اخیر خود پارا فراتر از حد صبر و شکیبایی امت حزب الله نهاده و اختیار از کف برده و با رفتارهای جنون آمیز و کودکانه خود دست به هر اقدامی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تولید خوراک تبلیغی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی زده است .

روزی نیست که این فرد شیاد که خیانتهای او در حق مردم و اموال بیت المال برهمگان روشن است ، با دروغ و نیرنگ و تولید مطالب سخیف و زننده به هتاکی یکی از مسئولان نظام و ارکان آن نپردازد و در قبال سکوت و رأفت اسلامی قوه قضائیه جمهوری اسلامی کار را به آنجا برساند که ابائی از اهانت به شخص اول مملکت ، رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشته باشد و هر روز با تولیدمطالب و محتوای مغرضانه ، بی پروا نسبت به جریجه دار نمودن قلب امت حزب الله بپردازد . در این هنگامه که مردم انقلابی همراه با نظام مقدس اسلامی در رویاروئی قدرتمندانه با جبهه غرب و ایادی نقاب از سرافکنده آن قرار دارند و تأکید مقام معظم رهبری بر آرامش روانی مردم در وضعیت فعلی ودوری جستن از تشویش اذهان عمومی ، شاهدیم که این عنصر خودفروخته و ناامید از هرجا ، با مصاحبه در رسانه های بیگانه نظیر صدای آمریکا و صدای فرانسه ، به خوراک تبلیغاتی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری مبدل شده است و با بازپخش آن در فضای مجازی بیش از پیش بر طبل رسوائی خود می کوبد تا شاید از این راه شهرتی برای خود نصیب کند  .

لذا از حضرتعالی به عنوان دادستان کل کشور ، مصرانه تقاضامندیم ، براساس :

1-   وظایف ذاتی و مصرح آن دادستانی در برخورد با جرایم ضد امنیتی و محاکمه متهمین

2-   اتهامات اثبات شده و فعالیت های ضدامنیتی آقای محمد نوری زاد براساس قوانین پیوست ، اعم از :

- فعالیت تبلیغی علیه نظام و تخریب چهره سی ساله نظام جمهوری اسلامی از طریق مصاحبه با رادیوهای بیگانه نظیررادیو فرانسه و صدای آمریکا و...

-  توهین و نشر اکاذیب و افترا به شخص اول مملکت ، مقام معظم رهبری

-  توهین و نشر اکاذیب و زیر سؤال بردن رئیس محترم جمهوری اسلامی

-  توهین و افترا به ریاست محترم مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

- توهین و نشر اکاذیب به ریاست محترم قوه قضائیه و زیر سؤال بردن عملکرد این قوه در برخورد با متخلفین

-  نشر اکاذیب و دروغ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

-  توهین و افترا به اشخاص و نیروهای حزب اللهی و امت شهید پرور

نسبت به محاکمه مجدد نامبرده با بکارگیری قضات متخصص طبق قوانین مجازات اسلامی ، بار دیگر این قلم به دست مزدور را به سزای اعمال و رفتار ناشایست خود در فعالیت برعلیه این نظام مقدس که حاصل آبیاری خون پاک 400هزار شهید می باشد ، برسانید . تا شاید دیگران نیز بدانند که توهین به ولایت فقیه ، به مثابه توهین به ملت شریف ایران قلمداد می شود و این خط قرمز امت حزب الله و همیشه در صحنه بالاخص دانشجویان دانشگاههای تهران می باشد.

امید است که اقدامات و اقتدار دستگاه محترم قضائی در برخورد با دزدان حیثیتی و بیت المالی این مرز وبوم ، مرضی امام عصر ارواحناه فدا قرار گیرد و التیامی باشد بردل زخم خورده امت حزب الله و آلامی باشد بر دشمنان قسم خورده و حامیان خارجی و داخلی این عنصر فریب خورده .

 

آمین

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران

28/اسفند/1391

 

پیوست مواد قانونی:

 

ماده ۵۰۰

هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع ‌گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

ماده ۵۰۸

هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب ‌شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.

ماده ۵۱۴

هر کس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان ا... علیه و مقام معظم رهبری به نحوی از انحا اهانت‌ نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

ماده ۶۰۸

توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ‌چنان چه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

ماده ۶۰۹

هر کس با توجه به سمت، یکی از رؤسای سه قوه یا معاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (۷۴) ضربه شلاق و یا پنجاه ‌هزار تا یک ‌میلیون‌ ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.

ماده697

هرکس به وسیله‌ی اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله‌ی درج ‌در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر، به کسی ‌امری را صریحاً نسبت دهد یا آن‌ها را منتشر نماید که مطابق قانون آن ‌امر جرم محسوب می‌شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت نماید جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا (۷۴) ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها حسب مورد محکوم خواهد شد.

تبصره: در مواردی که نشر آن امر اشاعه فحشا محسوب گردد هرچند بتواند صحت اسناد را ثابت نماید مرتکب به مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

ماده ۶۹۸

هر کس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی ‌یا مقامات رسمی به وسیله‌ی نامه یا شکواییه یا مراسلات یا عرایض ‌یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضا یا بدون امضا اکاذیبی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راساً یا به عنوان نقل قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات ‌رسمی تصریحاً یا تلویحاً نسبت دهد اعم از این که از طریق مزبور به‌ نحوی از انحا ضرر مادی یا معنوی به غیر وارد شود یا نه علاوه بر اعاده حیثیت در صورت امکان، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴) ضربه محکوم شود.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 30 / 11 / 1391برچسب:محمد نوری زاد,دادستان کل کشور,اقدام علیه رهبری,, ساعت | لينک ثابت |

چرا سخنرانی رئیس مجلس در قم به پایان نرسید؟!

به نقل از کوتاه نیوز

22بهمن هر سال به شکرانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه به خیابان ها می آییم تا تجدید میثاقی باشد با امام راحل و شهدای انقلاب و درهر سال به برکت رشد و افزایش بصیرت مردمی ، حضوری چشمگیر و پرشکوه تر نسبت به سال های گذشته را شاهد هستیم .  اما امسال کمی متفاوت بود ، شور و هیجان انقلابی و شعور و بصیرت ولایی مردم آنهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی ، چشم طمع رسانه های بیگانه را به ایران دوخته بود تا شاید از کوچکترین حاشیه این حضور انقلابی خبری تهیه کنند و به خیال خام خود ، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کام مسلمانان و آزادگان جهان تلخ کنند ، 22 بهمنی که روایت ایستادگی در برابر طاغوت و خودکامگی رژیم منفور شاهنشاهی است .

اما رفتار مردم و شعارنوشته های انبوه در دستان ملت ، نمای دیگری را نشان می داد و ثابت کرد میزان ارادت مردم به مسئولین در میزان تبعیت آنان از فرامین سکاندار انقلاب ، ولی امر مسلمین می باشد .

شب قبل از 22 بهمن پیامکی به دستم رسید که یکی از دوستان برایم ارسال کرده بود ، دوستی که در انتخابات به کاندیدایی رای داد که بعد ها از سران فتنه شد . محتوای پیامک فرمایشی از حضرت علی (ع) بود : اگر در زمان لبیک به ندای رهبر خویش در خواب باشید در زیر چکمه های دشمن بیدار میشوید .

اما حاشیه ای در آخرین لحظات باقیمانده به انتهای مراسم راهپیمایی مردم انقلابی ایران در شهر مقدس قم به وقوع پیوست که اندیشیدن به ماهیت آن ابهامات زیادی به ذهن متبادر می کند ؛ حرکتی اعتراضی به سخنرانی دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم و فراتر از آن رئیس قوه مقننه ، که به دور از نزاکت و ادب با پرتاب کفش و اشیای دیگر و البته سازماندهی شده صورت پذیرفت . محکوم بودن حرکت جمعیت اندکی از افرادی مجهول الهویه امری است روشن و مسلم  و قطعاً برخورد دستگاههای مسئول و امنیتی استان با حرکت فوق الذکر در برملا نمودن پشت پرده آن نقشی به سزا خواهد داشت و این کمترین خواسته و توقع نیروهای انقلابی و شهیدپرور قم می باشد .ولی نکته ای که مدیران سایت ها و خبرگزاری های حامی شما از آن (به عمد یا اشتباه)
غافل شدند ، قراردادن یک جمعیت محدود سازماندهی شده بدرفتار درکنار انبوه مردم معترض بود که از شما و رئیس جمهور محترم و سایر مسئولان امر ، تبعیت از ولی امر را در حوادث اخیر ندیدند و باعث شد تا همگی و شما بعد از آن یکشنبه سیاه ، از کوه اعتماد مردم سقوط کنید و شاید اگر دیگر مسئولان دخیل در یکشنبه سیاه هم در قم حضور می یافتند انتظار چنین اعتراضی و حتی شدیدتر را از مردم انقلابی قم داشتند .

من هم مثل بقیه خبرگزاری ها ، جمعیت اندک که قصد آشوب داشتند را سازماندهی شده میدانم اما نادیده گرفتن جمعیت انبوه مردم را که شعار خواص بی بصیرت را سر می دادند و حضرتعالی در طول مسیر راهپیمائی به کرات مشاهده نمودید ، به نوعی شانتاژ خبری برای سرپوش گذاشتن بر اعتراضات انقلابی و به حق مردم شهید پرور قم می دانم و بدون قضاوت ، حادثه دیروز حرم مطهر آن هم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، تجمع جریانی مشکوک ، لجوج وهتاک بود که خبرگزاری های ایلنا، بازتاب، خانه ملت ، مهر، انتخاب، روزنامه های اعتماد، جمهوری اسلامی، شرق، بهار، آرمان و ... سعی کردند آن را به پای مردم بنویسند و این بی انصافی رسانه های داخل ، خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه را فراهم نمود ، به گونه ای که از رسانه های کینه توز اسرائیلی تا شبکه های لس آنجلسی و شخصیت های فسیل اپوزیسیون و سران دول غربی  سعی کردند از آب گل آلود علیه نظام و رهبری معظم انقلاب ماهی بگیرند .

شما که نماینده مردم محترم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی هستید به چه دلیل علی رغم مخالفت شورای تامین استان قم اصرار به سخنرانی داشتید؟ شما که اعتراضات مردم در راهپیمائی خیابان های اطراف را مشاهده نموده بودید ، چراحاضر شدید به سمت حرم بروید و  انبوه مردم را که از شما مکدر و دلگیر بودند و هشدار و توصیه شورای تأمین نیز مؤید آنست ، نادیده بگیرید ؟ دلیل لجاجت و اصرار برای ایراد سخنرانی چه بوده است؟

آیا برای شما محرز نبود که این اتفاق صورت می گیرد ؟ اگر پیش بینی ها را قبول نداشتید ، کمی دور از درایت و تدبیر ریاست محترم مجلس است و اگر قبول داشتید خدای ناکرده چه عامل دیگری در پشت اصرار شما بر سخنرانی نهفته است !؟

با شرح فوق ، 3 موضوع اصلی مطرح می شود. گرچه به دنبال متهم کردن شخص یا گروهی نیستم ولی طرح این 3 موضوع را باعث تنویر افکار عمومی می دانم و معتقدم عنایت و برکت از جانب پروردگار مهربان ، باعث مثمر ثمرواقع شدن آن می شود ، انشاءالله

جناب آقای دکتر لاریجانی :

1-مهمترین موضوعی که مطرح می باشد است این که علی رغم هشدارهای نهادهای امنیتی و دلسوزان انقلاب و شورای تأمین استان قم درخصوص احتمال اعتراض در برنامه سخنرانی حضرتعالی و مشاهدات حضرتعالی و همراهان در مسیر راهپیمائی ، آنهم قبل از شروع سخنرانی به دلیل متهم بودن در حادثه یکشنبه سیاه مجلس ، اصرار شما برای سخنرانی چگونه توجیح می شود ؟ دنبال برآورد نتایج کارهایتان بودید یا سر دیگری در آن نهفته است؟

2-وقتی محافظین شما با مردم درگیر شدند چرا از پشت تریبون به آنها تذکر ندادید و جلسه را ترک نکردید ؟چرا علاقمند بودید ایجاد التهاب کنید ؟ چرا بعد از اینکه دیدید جمعیت انبوه مردم ، معترض به ادامه سخنرانی هستند جایگاه را ترک نکردید و خود حاشیه ساز شدید که بعد از  دقایقی همان جمعیت مرموز سازماندهی شده کفش به سمت شما پرتاب کند؟ و  درعین خوشبینی این حرکت شما و اقدام عده ای اندک و هتاک ، آن هم در مکان مقدسی چون حرم مطهر حضرت معصومه ، از ابتدا و انتهای یک سناریو که هدفی مجهول دارد ، حکایت می کند .

3-و موضوع آخر اینکه به وضوح نتیجه این حادثه تلخ را مشاهده نمودید . در تقویم کاری بهمن ماه شما ، 23بهمن عنوان سفر به پاکستان ذکرشده است ، حادثه روز گذشته و حاشیه های آن نه برای شما بلکه برای نظام به دلیل منصبی که دارید هزینه داشته است و طبق اخبار موجود مسئولان پاکستانی اولین سؤالی که از شما پرسیده اند حادثه روز گذشته در حرم و ارزیابی شما از آن بوده است ؟ آیا بازهم جای سوال و جوابی مانده است ؟

وبلاگ نویسان و مدیران سایت های ارزشی قلباً به شما علاقمندهستند و خدمات شما در روشنگری و مبارزه با دوران سیاه دوم خرداد و اصلاح طلبان آمریکایی را فراموش نمی کنند ولی برخوردهای قضایی ، صرفاً به دلیل انتقاد از شما و حبس و زندان و جریمه نقدی وبلاگ نویسان ارزشی و حتی برخی از فرزندان شهداء که فقط و فقط به دلیل نقد رفتارهای شما زندانی و جریمه شدند ، در کدامین فصل از گذشته پرافتخار شما جای می گیرد .

مردم انقلابی میزان ارادتشان به مسئولان نظام را در میزان تبعیت آنان از دستورات و منویات رهبر عزیز و معظم انقلاب می دانند و این اصل اثبات شده و خدشه ناپذیر این ملت شهیدپرور است . 22 بهمن 91 در تاریخ استان قم ثبت شد و ثابت کرد جریان لجوج و سازماندهی شده در بین مردم انقلابی جایی ندارند وآغوش ملت برای اشخاص و گروه هایی باز است که در خط ولایت حرکت می کنند و همراه و یاور رهبر هستند .

22 بهمن 91 بار دیگر نشان داد حتی اگر دست تفرقه و اختلاف افکنی از آستین سران اقوا نیز بیرون بیاید ، بازهم نشاط ملی مردم ایران صدمه نمی بیند ، مردمی که برای این انقلاب 300 هزار شهید ، 300 هزار دسته گل ، 300 هزار عزیز داده اند ، هرگز سفارش  آنها را بر پیروی تام  از ولی فقیه زمان و تنها نگذاشتن سیدو مولای خود ، فراموش نکرده و لحظه به لحظه پای آرمانهای انقلاب حضور داشته اند و اکنون  نوبت شما است . سران قوا !


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 25 / 11 / 1391برچسب:چرا سخنرانی لاریجانی به پایان نرسید,22 بهمن91,شعار علیه لاریجانی, ساعت | لينک ثابت |

تقدیر امام از امت!

تقدير امام امت از امت به خاطر خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن

http://www.leader.ir/media/album/medium/9626_247.jpg
 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در کلاس درس خارج فقه با تقدير و تشكر از
بصيرت، شجاعت و موقع شناسي ملت ايران در خلق حماسه
عظيم مردمي و باشكوه ۲۲ بهمن، اين حضور گسترده ي مردمي را حادثه اي بزرگ خواندند و تأكيد كردند: حضور همه ي اقشار از پير و جوان، زن و مرد در صحنه آن هم در شرايطي كه ۳۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته است، بزرگترين نعمت الهي است كه بايد همه ي عمر را براي آن شكر گزاري كرد.


رهبر انقلاب اسلامي ضمن مقايسه ي برگزاري سالگرد جشن پيروزي انقلاب اسلامي در ايران با ساير كشورهايي كه در آن انقلاب رخ داده است افزودند: هنر بزرگ و برجسته اين است كه در ايران مردم خود، صاحبان انقلاب و كشور هستند و كار برگزاري جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همين دليل مردم از اين ثروت عظيم، كه مايه ي عزت و استقلال آنهاست حمايت مي كنند و هرجا كه نياز باشد حضور خود را نشان مي دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي با تشكر از يكايك مردم ايران براي حضور به موقع در صحنه افزودند: درست در لحظه اي كه دشمنان استقلال و عزت ملت ايران انتظار داشتند كه مردم به نداي انقلاب و نداي جمهوري اسلامي پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناكام و مأيوس كردند.
ايشان با تأكيد بر اينكه دشمنان در تبليغات تلاش مي كنند كه اين صحنه هاي عظيم مردمي را كمرنگ جلوه دهند افزودند: البته آنان واقعيات صحنه را مي بينند و مي فهمند و آن را تحليل مي كنند و به اين نتيجه مي رسند كه نمي شود با اين ملت مواجه شد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 11 / 1391برچسب:تجلیل امام از امت,تشکر رهبری از مردم,22 بهمن1391, ساعت | لينک ثابت |

سعید مرتضوی آزاد شد.

به گزارش سایت دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز چهارشنبه 
پس از اعلام جرم دادستان تهران علیه سعید مرتضوی به اتهام قید شده در اعلام جرم، نامبرده به دادسرا احضار و پس از تحقیق و تفهیم اتهام توسط بازپرس پرونده، به زندان معرفی گردید. متعاقباً پس از تکمیل تحقیقات بازپرس، نامبرده با صدور قرار تأمین مناسب آزاد شد. هم‌چنین از فاضل لاریجانی با توجه به مطالب منعکس در نوار منتشره، تحقیقات لازم توسط بازپرس انجام گرفت. رسیدگی به پرونده هر دو نفر فوق ادامه دارد.

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 11 / 1391برچسب:سعید مرتضوی,دادستان تهران,, ساعت | لينک ثابت |

دادستان سابق تهران بازداشت شد

سعید مرتضوی دادستان سابق تهران بازداشت شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، سعید مرتضوی دوشنبه شب بازداشت شد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 17 / 11 / 1391برچسب:سعید مرتضوی,دادستان تهران,دوشنبه شب,بازداشت سعید مرتضوی, ساعت | لينک ثابت |

گدایی از اعراب ، التماس اخراجی های صدای آمریکا= شبکه ایران فردا؟!

   ...................................................................................................

بهای وطن فروشی راه اندازی شبکه ماهواره ای است؟!

          ...................................................................................................

علیرضا نوری زاده ، جمشید چالنگی از ضد انقلابیون فسیل در خارج از کشور هستند که به مشکلات اخلاقی شهرت دارند یک سرچ کوتاه در اینترنت در خصوص این دو فرد نشان میدهد این دو عنصر وابسته به رژیم پهلوی و جاسوس کشورهای استکباری بارها سوتی های درشتی داده اند و حال در آستانه انتخابات با پول گدایی از سران کشورهای ترسوی عرب قصد راه اندازی شبکه ایران فردا را دارند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 15 / 11 / 1391برچسب:گدایی از اعراب,وطن فروشی,انتخابات 92,التماس اخراجی های صدای آمریکا, ساعت | لينک ثابت |

وقتی میمون فضانورد ایرانی هوش ضد انقلاب را می سنجد؟!

به گزارش پایگاه خبری مرصاد، اوج حماقت ضد انقلاب در حالی نمایان می شود که بسیاری از رسانه های خارجی و معاند نظام در برابر دستاورد فضایی ایران راهی جز اعتراف نداشتند.
بابک داد در نوشته ای مضحک و بدون انداختن نگاهی به اخبار رسانه های جهان در صفحه فیس بوک خود نوشت: پیشگام کلاهبرداری! دو روز قبل یک موشک را به عنوان کاوشگر فضایی به آسمان شلیک کردند. کمی بعد یک هلی کوپتر از یک جایی یک بشکه 120 لیتری! را به عنوان «اتاقک فضانورد کاوشگر!» به محل شلیک موشک آورد و عده ای به سوی آن دویدند. یکی از آنها خبرنگار ارزشی 20:30 بود. درب بشکه را باز کردند و یک میمون جوان و شاداب و شیطون از داخل آن بیرون آوردند!


(عکس از صفحه فیس بوک بابک داد فتنه گر ساکن فرانسه و کاتب ویژه خاتمی در سال 76)

رئیس پژوهشکده سامانه های فضانوردی در مورد انتشار برخی اخبار درباره تصاویر متفاوت منتشر شده از میمون فضانورد ایرانی گفت: برخی تصاویر بکار گرفته شده از سوی رسانه ها در کنار تصاویر پرتاب کاوشگر آرشیوی بوده و نباید به آن استناد کرد.
دکتر محمد ابراهیمی بازتاب موفقیت ایران در اعزام کپسول زیستی حامل موجود زنده به فضا را از سوی رسانه های خارجی متفاوت و دور از انتظار عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه های خارجی واکنش های متفاوتی از موفقیت ایران داشتند و به نظر برخی از آنها در شرایط فعلی ایران، این موفقیت عجیب به نظر می رسد؛ در همین حال از نگاه برخی مسئولان کشورهای غربی، اجرای پروژه کاوشگر پیشگام در راستای برنامه های دفاعی ایران بوده و براین اساس ابعاد مختلف این موفقیت از نگاه آنها زیرسوال رفته است.

وی گفت: اگرچه با این دستاورد مهم و عظیم ایران به صورت باورپذیر برخورد نشده اما این نشان دهنده شرایط خوبی است که کشور به آن رسیده است.

واکنش رسانه ها به موفقیت فضایی ایران

 خبرنامه گویا وابسته به سازمان سیا به نقل از ایسنا نوشت: پرتاب موفقیت‌آمیز کاوشگر «پیشگام»، گامی بلند برای دانشمندان و متخصصان فضایی ایران در عرصه فناوری پیشرفته فضایی، ارسال حیات به فضا و تحقیقات زیستی که در انحصار چند کشور معدود است، محسوب می‌شود.

(خبرنامه گویا شبکه خبرپراکنی وابسته به سازمان سیا شبکه جاسوسی آمریکا)

رسانه های بیگانه و ضد انقلاب سعی کردند این اقدام جمهوری اسلامی ایران را کمرنگ جلوه دهند ، رایو فردا دیگر رسانه سازمان سیا در کشور چک در وب سایت خو به نقل از رسانه های صهیونیستی نوشت :
در پی اعلام روز دوشنبه در ایران مبنی بر «پرتاب و بازیابی موفقیت‌آمیز» یک کاوشگر فضایی حامل میمون به نام «کاوشگر پیشگام»، کارشناسان فضایی اسرائیل در واکنش‌های خود گفتند که این امر «حتی برای خود ایران هم، توانمندی جدید و خارق‌العاده‌ای» به حساب نمی‌آید.

(انعکاس پرتاپ کاوشگر پیشگام 5 در رسانه های بیگانه و ضد انقلاب)

کاوشگر پیشگام که با مدیریت یکپارچه سیستمی و تلاش دانشمندان سازمان فضایی ایران ساخته شده است با استفاده از حامل سازمان صنایع هوا فضا تا ارتفاع مورد نظر پرتاب و پس از طی مراحل پیش‌بینی شده و رسیدن به سرعت، شتاب و ارتفاع مورد نظر، مجددا به زمین بازگشته و موجود زنده این کاوشگر (میمون از نژاد رزئوس) با موفقیت بازیابی شد.
بابک داد کیست؟
 اوج فعالیت و شهرت بابک داد در سال 76 بود که خبرنگار کمپین انتخاباتی خاتمی شده بود و بعد از پیروزی او ، سفرنامه های خاتمی را به فرانسه و ایتالیا را در قالب کتابهایی می نگاشت و در روزنامه های آن ایام منتشر میکرد و بعد از مدتی کاتب ویژه خاتمی شد.در دو انتخابات ریاست جمهوری 84 و 88 از هم نظران مهدی کروبی بود و از وی حمایت کرد ،بعد از فتنه 88 از ترس بازداشت به خارج از کشور گریخت و بعد از 4 ماه زندگی مخفی سرانجام در مهرماه 88 به جمع وطن فروشان خارج از کشور پیوست.
در ایام سرگردانی در فرانسه به حمایت از خاتمی پرداخت و کتابهایی که نوشته است: "صد روز با خاتمی"،"خاتمی در ایتالیا99"،"خاتمی در پاریس"، "رأی مردم" و "آخرین سلام" او در ضد انقلاب به کاتب ویژه خاتمی مشهور است.

(بابک داد در رسانه ضد انقلاب صدای آمریکا)

(بابک داد در کنار محسن مخملباف ، کنفرانس مطبوعاتی فتنه گران)

(بابک داد در کنار نوشابه امیری روزنامه نگار فاسد ضد انقلاب)


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 15 / 11 / 1391برچسب:پرتاب ماهواره,میمون ایرانی,اپوزیسیون,, ساعت | لينک ثابت |

نسرین ستوده؟!!!

نسرین ستوده وکیلی بود که با سوء استفاده از منصب شریف وکالت هزینه های زیادی را برای http://forum.hammihan.com/user_images/11_2012/4518.png نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد. وی در جریان انتخابات 88 و ماجراهای بعد از آن رفتارهای مشکوک و اقدام علیه امنیت ملی را در پرونده خود دارد و هم اکنون به خاطر اقدام علیه امنیت ملی و عضویت در کانون مدافعان حقوق بشر دستگیر و محاکمه شده است . جالب اینکه این خانم به اصطلاح وکیل در طول فعالیت وکالتش، وکالت افراد معلوم الحالی مانند شیرین عبادی و حشمت الله طبرزدی و نوشین احمدی خراسانی و عده بسیار دیگر و همچنین آرش رحمانی عامل بمبگذار در حسینیه شیراز را برعهده داشته است.

با نگاهی کوتاه به پرونده این وکیل متوجه عملکرد وی میشویم و در میابیم که چرا اینقدر در شبکه ها و فضای مجازی از وی حمایت میشود و به خاطر همین باید به قوه قضائیه نیز تبریک گفت به خاطر محاکمه چنین افرادی.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 14 / 11 / 1391برچسب:نسرین ستوده,وکیل زندانی,, ساعت | لينک ثابت |

حمایت «خودسرانه» از «سران فتنه»!

رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه خط خبری خود برای فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور «پایان خانه‌نشینی موسوی و کروبی» خبری را به نقل از یک کارگروه سازمان ملل با عنوان جالب «کارگروه بازداشت‌های خودسرانه» منتشر کردند.                                                                        

سایت‌های مذکور در این خبر نوشتند که «کار گروه بازداشت‌های خودسرانۀ سازمان ملل متحد با خودسرانه خواندن حبس خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، از دولت ایران خواسته آنها را هر چه سریع‌تر آزاد کند!»

این روال همیشگی سازمان ملل و کار گروه‌های وابسته به آن است که سر بزنگاه به یاری مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران می‌آیند؛ سازمانی که صدها جرم و اتفاق ناگوار پس از انتخابات ایران را که با تحریک میرحسین موسوی و مهدی کروبی رخ داد را نادیده گرفته و هر آنچه که همسو با منافع رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا است را رسانه‌ای می‌کند

 یکی از مهم‌ترین آشوب‌هایی که در طول عمر ۳۴ ساله انقلاب اسلامی رخ داد. اغتشاشات و درگیری های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بود که با تحریک موسوی، کروبی و رهنورد آغاز شد.

این اغتشاشات هزینه‌های سنگینی برای نظام و مردم کشور به همراه داشت که پس از ماه‌ها جنجال و اغتشاش بالاخره با درایت رهبری و بصیرت مردم و برخی مسئولان به پایان رسید.

موسوی و کروبی پس از راه‌اندازی اغتشاشات گسترده و تحمیل هزینه‌های سنگین مادی و معنوی به کشور از اوایل اسفند سال ۸۹ خانه نشین شدند.

منبع: فرهنگ نیوز


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 4 / 11 / 1391برچسب:سران فتنه,جنبش سبز,شورای پارلمان اروپا,تبرئه سران فتنه,, ساعت | لينک ثابت |

فعالین رسانه های ضد انقلاب در کنار محمد خاتمی+تصویر

به نقل از سایت بلاغ:

 

از بالا به پایین :

نفیسه کوهنورد ( مجری و خبرنگار BBC )
رکسانا صابری ( خبرنگار آمریکایی CNN که به اتهام جاسوسی دستگیر شد )
فریبا داوودی مهاجر ( فعال فمنیست و مهمان ثابت VOA )
مسیح علی نژاد ( خبرنگار مستقل ! ساکن انگلستان )


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 4 / 11 / 1391برچسب:فعالین ضد انقلاب,رسانه های ماهواره ای,محمد خاتمی,مجریان شبکه های ماهواره ای,, ساعت | لينک ثابت |

انتخابات آزاد کپی برابر اصل صیانت از آرا!

در این‎روز‎ها که کمتر از شش ماه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‎جمهوری باقی مانده است، هوش و حواس کسانی که در بازه مشابهی در روز‎های پایانی سال 87 درباره برخی از گفتمان‎سازی‎‎ها احساس خطر کرده و هشدار داده بودند، دوباره جمع شده و معطوف به کسانی شده است که چراغ‎هایشان خاموش و موتور‎های رسانه‎ای و شایعه‎پراکنی‎شان با حداکثر قوا روشن است! انتظار بعیدی است اگر فکر کنیم این چراغ‎خاموش‎ها، حتی برای لحظه‎ای به توصیه‎‎های رهبری درباره «پرهیز از ورود زودهنگام به بحث انتخابات» توجه کرده باشند!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 3 / 11 / 1391برچسب:گفتمان رهبری,انتخابات آزاد,کمیته صیانت از آرا, ساعت | لينک ثابت |