قرارگاه میثم

نظرات جالب همسایه حسن روحانی در رابطه با دولت درستکاران/ خریداری منزل 350 میلیونی در سال 74/ تصرف عد

به گزارش رویداد، در روزهای اخیر خبر تصرف زمینی توسط شخص حسن روحانی کاندیدای هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 منتشر شد.

پس از پیگیری خبرنگار رویداد و یافتن مالک زمین علاوه بر مشاهده عینی تصرف عدوانی این زمین که کنار منزل روحانی قرار دارد، مالک زمین که همسایه و مالک قبلی منزل فعلی روحانی است به نکاتی اشاره کرد که جالب توجه است.

برخی نکات اشاره شده توسط آقای کوچک یزدی به شرح زیر است:

  • از طرف شهرداری تهران سال 73-74 نزد ما آمدند و گفتند که این منزل برای آقای روحانی مناسب است و ملک 500 متری در ولنجک را به ایشان واگذار کنید.
  • خانه را 350 میلیون به آقای روحانی فروختیم که شهرداری به بهانه اینکه هزینه منزل را از تراکم می پردازد تنها 300 میلیون به ما دادند(50 میلیون در سال 73-74 !!کجا رفت)
  • خانه را به اسم سه دختر آقای روحانی کردند.
  • آقای روحانی بعد از اینکه همسایه ما شد باتوجه به 6پارکینگی که خانه اش داشت به ما گفت که ما جا برای ماشین کم داریم و اجازه بدهید دو ماه ماشین هایمان را در زمین شما بگذاریم.

  • دو ماه آقای روحانی شد 10 سال، شش عدد ماشین صفر آوردند و در این 10 سال این شش ماشین همین جا بود و تکان ندادنشان.
  • دو سه دفعه ما به ایشان تلفن کردیم که ما زمینمان را احتیاج داریم که به بهانه های مختلف زمین را خالی نکردند، نمی دانستیم که برنامه ای برای ما دارند.
  • تااینکه چند روز پیش با هماهنگی نیروی انتظامی خودروها را به پارکینگ منتقل کردیم و پشت در زمین را قفل کردیم، وقتی آنها آمدند از بالای در داخل زمین شدند و 5 نفر آنجا ماندند.
  • وقتی ماشین ها را بردیم، شکایت کردند که ما ماشین ها را دزدیدیم، فردا صبح هم آنها قفل ها را شکستند.
  • بعد از آن 30 - 40 نفر را آوردند که پسرشان و دامادشان همراهشان بودند و ما دیدیم که آنها مقابل زمین ریختند و ادعا کردند که ما مالک زمین هستیم.
  • وقتی گفتم ما مالک زمین هستیم، یکی از ایشان من را مورد ضرب و شتم قرار داد.

  • بعد از آن پلیس را مطلع کردیم و با حضور در محل ایشان درب زمین را باز نکردند و نیروی انتظامی پس از تنظیم گزارش محل را ترک کرد و قرار بر این شد که شنبه ایشان را با مجوز قضایی از زمین بیرون کنیم.
  • ما در این سالها نه اجاره ای گرفتیم و نه بی احترامی ای کردیم و خودروهای ایشان 10 سال در اینجا خواب بودند.
  • اینها منظورشان گذاشتن خودرو نبوده و بدنبال زمین بودند، بعد از خروج خودرو ها از زمین آنها عنوان کردند که در خودروها اسلحه و مهمات بوده و شلوغ کاری کردند و زمین را تصرف کردند.
  • ما برای زمین مجوز 5 طبقه گرفته بودیم و فونداسیون هم ریخته بودیم، که ایشان با مراجعه به شهرداری اعلام کردند که ما مالک زمین نیستیم.
  • صاحب زمین، شرعاً، عرفاً و خدایی ما هستیم، همسایه بزرگوار ما بالاخره مقامی هستند و ما تحمل کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه آقای روحانی کاندیدای ریاست جمهوری شده اند،از ایشان راضی هستید گفت:نه،چرا باید راضی باشم،شهرداری یک طبقه بالای خانه ای که ما به ایشان فروختیم ساخت و پنجره هایی در آن تعبیه کردند که به خانه ما اشراف داشت ما به ایشان گفتیم که کسی در خانه مردم پنجره نمی گذارد، شهرداری که آن روز آقای قاسمی نامی بود گفت که ما خودمان شهردار هستیم و تصمیم میگیریم، آنها از نظر حقوقی نباید این کار را میکردند،دیگر افتادیم گیر یه همسایه ای که ما رو بخیر و ایشون را به سلامت.

کوچک یزدی بعنوان یک شهروند در پاسخ به این سوال که با توجه به شناختی که از آقای روحانی دارند آیا ایشان بعنوان یک رئیس جمهور می توانند به وعده هایشان عمل کندگفت: خدا کند که هر کس به مسندی میرسد وجودی باشد برای کمک به مردم،افراد می خواهند در کشورشان عدالت و صفا باشد،چه کسی می تواند این کار را بکند کسی که بزرگتر هستند،حالا یا ایشان رئیس جمهور شود یا دیگری،کار را بجایی برساند،من که الان 86 سال از عمرم میگذرد هنوز نسبت به ایشان نور رستگاری بر من گویا نیست،حالا شاید خدا معجزه کرد و خدا از ایشان یکی مثل فرستاده خدا و امام زمان در آورد،آقای روحانی با من همسایه،آنطوری که یک خارجی با هموطن خودش برخورد نمی کند، برخورد کرد، من در سوابقی که با این خانواده محترم دارم،نور رستگاری نمی بینم.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 3 / 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,تصرف,همسایه, ساعت | لينک ثابت |

حمایت وهابیت و بهائیت از حسن روحانی/ رسانه های فرق ضاله برد روحانی را اعلام کردند+اسناد

مرصادنیوز: شبکه وهابی نور و کلمه در حمایت از کاندیدای اصلاحات دست به کار شدند و مدیر این تلویزیون در مصاحبه شب گذشته خود گفت: “بنده عرض می کنم که ما باید همه را ه ها را برویم.

سرویس مانیتورینگ مرصاد، شبکه وهابی نور و کلمه در حمایت از کاندیدای اصلاحات دست به کار شدند و مدیر این تلویزیون در مصاحبه شب گذشته خود گفت: “بنده عرض می کنم که ما باید همه را ه ها را برویم. همه راه ها را امتحان کنیم و به دنبال این باشیم که واقعا تغییر ملموسی را به نفع اهل سنت! ایجاد کنیم و چون در دوره اصلاحات ما حداقل تغییر را دیدیم، رای این است که شاید گزینه برتر در این وضعیت، گزینه اصلاحات باشد”. تلویزیون من و تو انگلیسی هم اعلام کرد “نیمی از مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد و نیمی از مردم به حسن روحانی رای خواهند داد!”

1

شبکه بهایی من و تو در انگلستان حامی اصلاح طلبان

2

چند روز پیش تلویزیون من و تو اعلام کرد در مدرک تحصیلی حسن روحانی ابهام وجود دارد

لازم به یادآوری است شبکه های ماهواره ای وهابی که از افشای وهابی بودن خود فراری اند و مدام تلاش می کنند خود را از اهل سنت معرفی کنند و نظر اهل سنت ایران را با نظر خودشان یکسان جلوه دهند، پس از ناکام ماندنشان از تحریم انتخابات و طرح هدفمند نمودن آراء اهل سنت، با چرخش ۱۸۰ درجه ای در مواضعشان به حمایت از کاندیدای خاص روی آوردند. اکنون پس از انصراف محمدرضا عارف، و دفاع محمد خاتمی از حسن روحانی، مدیر شبکه وهابی نور، بار دیگر حمایت صریح شبکه های وهابی از اصلاح طلبان را اعلام کرد.

 3

تلویزیون ماهواره ای کلمه و نور در اختیار فرقه ضاله وهابیت حامی اصلاح طلبان

در فاصله یک روز مانده به لبیک امت، به فرمان مشارکت حداکثری امام خویش، نتایج آخرین نظرسنجی ها که توسط یکی از مراکز تحقیقاتی و افکارسنجی معتبر وابسته به یک نهاد ارزشی نظام در مراکز استان ها و شهرهای دارای فرمانداری ویژه با جامعه آماری بیش از ۳۷ هزار نفر در سراسر کشور صورت گرفته است به محضر شما مخاطبان گرامی کاوش پرس تقدیم می گردد .فارغ از نتیجه ی انتخابات امیدواریم مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی با حضور گسترده خود با هر رای خویش مهر باطلی به دهان یاوه گویان جهانی زده و نظام جمهوری اسلامی را سرافراز نمایند.

جناب آقای محمد باقر قالیباف

۲۸٫۷۶%

جناب آقای سعید جلیلی

۲۶٫۴۵%

جناب آقای حسن روحانی

۱۹٫۶۷%

جناب آقای محسن رضایی

۱۳٫۳۸%

جناب آقای علی اکبر ولایتی

۹٫۷۲%

جناب آقای سید محمد غرضی

۲٫۰۲%

 میزان مشارکت

۷۲٫۶%

 


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 3 / 1392برچسب:بهائیت,وهابیت,حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,, ساعت | لينک ثابت |

نفوذ انجمن ججتیه و جریان انحرافی در دولت حسن روحانی

شنیده‌ها حاکی استکه یکی از اعضای اتاق بازرگانی که عضو انجمن منحرف حجتیه می‌باشد، برخلاف مصوبه این اتاق مبنی بر عدم حمایت کاندیدای خاص در مورخ 18خرداد1392 در محل ضبط فیلم دوم تبلیغاتی دکتر روحانی حاضر شده و در مقابل دوربین در حمایت از این کاندیدا صحبت نموده است.
جالب است ایشان به عوامل تهیه فیلم تاکید نموده که فیلم به گونه‌ای تدوین شود که گویی سخنان وی مربوط به گذشته می باشد که بدین طریق بر عدم رعایت مصوبه اتاق بازرگانی سرپوش بگذارد.
گفتنی است انجمن منحرف حجتیه، کانال اتاق بازرگانی، از طریق یکی از عناصر خود به نام «م.ن» سعی در نفوذ در دولت احتمالی دکتر روحانی دارد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 23 / 3 / 1392برچسب:انجمن حجتیه,جریان انحرافی,انتخابات ریاست جمهوری,حسن روحانی, ساعت | لينک ثابت |

من رای می دهم / کلیپ انتخاباتی

 

 

I من رای می دهم / کلیپ انتخاباتی کلیپ زیبا درباره رای دادن کلیپ انتخاباتی من رای میدهم ریاست جمهوری رأی گیری دانلود کلیپ من رای میدهم دانلود کلیپ درباره رای دادن تحریم انتخابات تحریم انتخابات

flv من رای می دهم / کلیپ انتخاباتی کلیپ زیبا درباره رای دادن کلیپ انتخاباتی من رای میدهم ریاست جمهوری رأی گیری دانلود کلیپ من رای میدهم دانلود کلیپ درباره رای دادن تحریم انتخابات تحریم انتخابات   دانلود با کیفیت متوسط با حجم 10MB ( unknown , بار دانلود شده 8 )

برای ذخیره کردن فایل تصویری بر روی لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As و یا Save Link As را انتخاب کنید.

 

unknown من رای می دهم / کلیپ انتخاباتی کلیپ زیبا درباره رای دادن کلیپ انتخاباتی من رای میدهم ریاست جمهوری رأی گیری دانلود کلیپ من رای میدهم دانلود کلیپ درباره رای دادن تحریم انتخابات تحریم انتخابات   دانلود با کیفیت بالا 25MB ( unknown , بار دانلود شده 10 )

برای ذخیره کردن فایل تصویری بر روی لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As و یا Save Link As را انتخاب کنید.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:من رای میدهم,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

ماساژ قلبی نتیجه نداد؛ اصلاحات مرد! / اسناد

بلاغ -روحانی به عنوان ادامه دهنده مشی هاشمی، با گفتمان انتخاباتی مبتنی بر لیبرالیسم اقتصادی، راه را برای لیبرالیسم سیاسی نیز خواهد گشود و آنگاه اصلاح‌طلبان تندروتر، می‌توانند به بازگشت همه‌جانبه به قدرت برای ۸ سال دیگر (پس از دوران روحانی) امیدوار شوند.

این تمام امید و آرزوی مدعیان اصلاحات است که می‌دانند که علی‌رغم تبلیغات سیاه و دروغ‌پردازی‌ها و توهم‌پراکنی‌های گسترده علیه وضعیت کنونی، از رأی قابل رقابت با اصولگرایان برخوردار نیستند و عکس مار کشیدن‌های پی‌درپی آنها با این مقصود که خود را فرشته نجات(!) معرفی کنند نیز در جلب آرای مردم تأثیر چندانی ندارد، چرا که ادعاهای آنان با سوابق و کارنامه آنها همخوان نیست.

بنابراین طبیعی است که از هم اکنون خود را بازنده انتخابات 24 خرداد تلقی کنند. برآورد اصلاح طلبان از سراسر کشور حاکی از عدم مقبولیت آنهاست؛ اگر چه در برخی نظرسنجی ها، در تهران روحانی دارای جایگاه دوم است، ولی در بسیاری از شهرها نفر سوم و بعضا چهارم است.

انصراف محمد رضا عارف از ادامه رقابتها به نفع اصلاح طلبان هم نتوانست آمار مناسبی در سبد رای آنان قرار دهد. برای خروج از این انزوا، کمیته عملیات روانی ستاد اصلاح طلبان تصمیم گرفت پیشاپیش اعلام کند روحانی برنده است تا روحیه ستادهای شهرستان ها حفظ شود.

طراح این سناریو سعید لیلاز است. سعید لیلاز مهرآبادی، روزنامه‌نگار، مفسر اقتصادی، استاد اخراجی دانشگاه شهید بهشتی و سردبیر روزنامه توقیف‌شده سرمایه است.

وی در جریان فتنه  پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ دستگیر و به ۹ سال زندان محکوم شد. سعید لیلاز در مصاحبه با سایت سلطنت طلب روز آنلاین (به نقل از سایت فتنه گر کلمه) گفت:

حکومت همه فشار خود را آورد که ما بازی را واگذار کنیم. سال ۸۸ ما بازی را ۳ هیچ شروع کردیم، ولی این بار سعی حکومت این بود که سوت پایان بازی را با نتیجه ۳ هیچ و قبل از شروع بازی بزند.

الان فرض کنید بازی را ۳ هیچ و در دقیقه ۸۹ شروع کردیم، اگر ما بازی ۳ هیچ را سه ـ دو ببازیم، خود ما و حکومت میدانیم که ماهیتاً ما بازی را دو هیچ برده ایم.

سایت کلمه

سند پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92

انصراف توأم با ناراحتی و نارضایتی عارف و حمایت فتنه گران از روحانی نیز نتوانست آرامش را به اردوگاه اصلاح طلبان ببرد. لذا در اقدامی مشترک، همه رسانه های ضد انقلاب از گروهکی ها تا رسانه های وابسته به دولت های غربی به ستاد اصلاح طلبان تبدیل شدند.

حتی رادیو اسراییل نوشت: سه روز مانده به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران که روز آدینه 24 خرداد برگزار می شود، مهم ترین تحول امروز، کناره گیری آقای محمد رضا عارف نامزد جناح احزاب از ادامه رقابت ها با هدف تقویت احتمال پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی بود

صدای اسرائیل

رادیو اسراییل وابسته به سازمان جاسوسی موساد

این در حالی است که در کنار تمام تمهیدات رسانه ای و عملیات روانی، اعلام موجودیت یک نامزد از طیف راست سنتی (جامعه روحانیت مبارز) در رأس دولت چپگرایان سنتی و جدید!، هرچند به نوعی، تلاش اورژانسی برای احیاء جسد نیمه جان اصلاحات بود، اما با قربانی کردن تنها نامزد اصلاحات در پای طمع رهبران این جنبش، عملاً به مرگ این طیف سیاسی منجر شد و چه روحانی پیروز انتخابات باشد و یا نباشد، دیگر پدیده ای به عنوان جریان اصلاحات وجود ندارد و عبارت موهوم اصلاحات را باید صرفاً در موزه تاریخ تلخ سیاسی ایران جستجو کرد.

العربیه

العربیه وابسته به دستگاه جاسوسی عربستان حامی اصلاح طلبان

خودنویس

بی بی سی فارسی داد وب سایت ضد انقلاب خودنویس را هم در آوردخودنویس

وب سایت دویچه وله پادوی سرویس جاسوسی آلمان

بالاترین

شبکه صهیونیستی بالاترین به ستاد اصلاح طلبان تبدیل شده است

ملی مذهبی

ملی مذهبی ارگان گروهک فسیل شده نهضت آزادی

 بی بی سی

بی بی سی کمیته عملیات روانی سازمان جاسوسی MI6


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:مرگ اصلاح طلبی,ستاد حسن روحانی,خاتمی,هاشمی,انتخابات ریاست جمهور, ساعت | لينک ثابت |

عدم پاسخگویی روحانی در خصوص مدرکش

به گزارش سرویس سیاسی "ناصرون" حذف عارف از انتخابات به نفع نامزد کارگزاران، باعث دلخوری و اعتراضات گسترده در جبهه اصلاحات شده است.

در این باره وب‌سایت اصلاح‌طلب آینده آنلاین که از خاتمی حمایت می‌کند، خبر داد «جمعی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در دیدار با سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور سابق کشور، از او خواسته بودند موضع خود را پیرامون ائتلاف حسن روحانی و محمدرضا عارف صریحاً بیان کند، در این سناریو سایت های دولت های بیگانه به کمک اصلاح طلبان آمدند.

سایت دویچه وله وابسته به سازمان جاسوسی آلمان نوشت: در پی انصراف محمدرضا عارف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد، محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین، ضمن قدردانی از وی رسماَ اعلام کرد که رای خود را به حسن روحانی خواهد داد.

انبوه حمایت سایت های دولت های بیگانه از حسن روحانی تنها نماینده اصلاح طلبان در ریاست جمهوری میتواند خود دلیلی بر اهداف شوم و پلید این رسانه ها در دستیابی به مقاصد خود در انتخابات ایران باشد.

 

حسن روحانی نامزد مورد حمایت رفسنجانی و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ، در بیوگرافی رسمی و وبسایت شخصی خود ادعا کرده است که با ادامه تحصیل در بریتانیا، مدرک " کارشناسی ارشد " در رشته حقوق عمومی و " دانشنامه دکتری " در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو در اسکاتلند دریافت کرده است . ویکیپدیا و برخی وبسایت های ستادی و انتخاباتی وی هم ، همین ادعا را منتشر کرده اند .
 

ابهام در مدرک دکتری حسن روحانی ، هیچ گاه پاسخگو نبود

خاتمی در پیام خود می‌نویسد: اینجانب با سپاس فراوان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظیفه سنگینی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شریف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد.

روزنامه انگلیسی "تلگراف" با اشاره به سایت "دیده بان انتخابات ایران" که توسط ایرانی‌های خارج از کشور برای رصد اخبار انتخاباتی راه اندازی شده، نوشت که دانشگاه گلاسگو در پاسخ به استعلام این گروه گفته است هیچ گونه مدرک و پرونده‌ای دال براینکه شخصی به نام "حسن روحانی" در این دانشگاه تحصیل کرده باشد، وجود ندارد.

بنا بر این گزارش، پس از رسانه‌ای شدن این مطلب در مستند دوم انتخاباتی حسن روحانی نام محل تحصیل او به دانشگاه "کالدونین" گلاسکو تغییر پیدا کرد .این فیلم هیچ اطلاعاتی از زمان تحصیل وی در این دانشگاه نداد و گوینده تنها ذکر کرد که روحانی در سال‌های دهه ٥٠ دانشجوی این دانشگاه بوده است .


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:ستاد حسن روحانی,حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,ابهام در مدرک, ساعت | لينک ثابت |

افشای دستورالعمل و شیوه نامه جاسوسی گروه “Z” برای خبرنگاران خارجی در ایام انتخابات

مرصادنیوز: با توجه به فضای رسانه ای ایام انتخابات که بر اساس مجوزهای ارائه شده اجازه فعالیت های خبری به بیش از ۲۰۰ خبرنگار خارجی برای پوشش اخبار ریاست جمهوری اسلامی ایران داده شده است گروهی از وابستگان سرویس های جاسوسی موسوم به گروه زد (z) طرحی را برای بهره برداری جاسوسی و امنیتی از این فضا طراحی کرده است.

 

به گزارش سرویس سیاسی مرصاد، این گروه که از ۴ عنصر اساسی وزارت خارجه کانادا، دفتر سیاسی وزارت خارجه انگلستان، عبدالکریم لاهیجی ریاست فدراسیون جهانی حقوق بشر سازمان ملل و سازمان منافقین با پوشش تیم گزارشگران بدون مرز ( تشکیلات اروپا و آمریکای سازمان مجاهدین خلق) تشکیل شده است، طی دستورالعملی در ۲۵ بند توصیه های امنیتی ویژه مخصوص جاسوسان و کاربران امنیتی فضای مجازی و تلفن همراه را به خبرنگاران خارجی پوشش دهنده وقایع انتخابات ایران ارائه و آنها را برای ماموریت های ویژه ای هدایت کرده است.

1
گروه زد (z) کمیته مشترک سازماندهی اغتشاش و آشوب در ایران

از جمله این ماموریت ها مصاحبه با خانواده های زندانیان سیاسی، امنیتی نشان دادن فضای خبری داخل ایران و ترسیم شرایط بحران در انتخابات است.

گروه زد(Z) که برای انتقال دستورالعمل های خود قرار است چهار رسانه ضدانقلاب میهن، روزآنلاین، جرس و رادیوفردا بهره برداری کند در توجیه طرح اطلاعاتی خود با صراحت آورده است ” ما امیدواریم که روزنامه نگاران خارجی که به ایران سفر میکنند از فرصت انتخابات برای مطلع کردن جهان از سرکوب آزادی های بنیادین به ویژه آزادی اطلاع رسانی در ایران استفاده کنند “

در این دستورالعمل، ضمن وارونه جلوه دادن حوادث سال ۸۸ و هدایت خبرنگاران به القاء دروغ در رسانه های امنیتی خود آورده است:

” شما به یکی از کشورهای دشمن اینترنت وارد می شوید بنابراین به جای استفاده از رایانه شخصی از لب تاپ ویژه استفاده کرده، صرفا اطلاعات لازم را ذخیره کنید و آن را با نرم افزار های ویژه رمزنگاری نمایید. “

22222
دویچه وله ستاد جنگ روانی علیه ایران وابسته به سرویس جاسوسی آلمان

در بخش دیگری از توصیه های ۲۵ بندی امنیتی به خبرنگاران خارجی آمده است :

” در ایران دستبرد زدن به ایمیل و سرقت کردن آن امری رایج است بنابراین به کلیه ایمیل ها حساس بوده و آنها را رمزنگاری کنید. از هیچ نرم افزار ارائه شده در داخل ایران استفاده نکرده و با چندین ایمیل مختلف فایل های تکه تکه شده خود را ارسال کنید.

دائما مکان خود را تغییر دهید و هرگز در مکان ثابتی به مدت زیادی باقی نمانید. از اپلیکیشن های متعدد برای حفاظت از داده ها و سیم کارت های خود استفاده کرده و در صورتی که قرار حساسی دارید پیش از حضور در آن مکان، باطری گوشی را جدا کنید و هر لحظه مکان حضور خود را با سایر دوستانتان چک کنید”

توصیه های امنیتی مطرح شده نگرانی شدید جاسوس های  تازه وارد از اقتدار اطلاعاتی نهادهای امنیتی را بازگو می کند و البته گویای ماموریت ویژه آنها در ایران است که هوشیاری بیشتر نهاد های مرتبط را نیز مطلبد.

به گزارش مرصاد،  گروه زد Z پنج ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری با هدف سازماندهی‌ حرکت‌های اعتراضی و تبدیل این ظرفیت‌ها به آشوب و اغتشاش، تشکیل شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:گروه ضد,جاسوسی,انتخابات ریاست جمهوری,ضدانقلاب, ساعت | لينک ثابت |

نامزد اصلاح طلبان در مورد مدرک خود ابهام زدایی کند/ مدرک آقا فریدون هم جعلی از آب در آمد

گروه سیاسی ـ موضوع ابهام در مورد مدرک تحصیلی آقای حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، همچنان از سوی برخی رسانه های داخلی و خارجی مطرح است و اکنون که ایشان به عنوان تنها نامزد اصلاح طلبان مطرح است و روز جمعه در رقابتی سرنوشت ساز شرکت می کند، بهتر است که نسبت به این ابهام شفاف سازی کند.
 


 

به گزارش بولتن نیوز، خود آقای حسن روحانی بهتر از هر کس می تواند در مورد تاریخ دقیق کسب مدرک، زمان ثبت نام، نام و محل دقیق دانشگاه که در چه کشوری و شهر و ایالتی بوده و آن دانشگاه چه زمانی تاسیس شده و در دوره دانشجویی، در ایران سرگرم چه کاری بوده اند و چه مسوولیتی داشته اند، توضیح دهند و اطلاع رسانی دقیق داشته باشند و نسب به این ابهامات مطرح شده سه روز قبل از انتخابات، شفاف سازی وابهام زدایی کنند.

خبرگزاری فرانسه  آ اف پی  در تاریخ 11ژوئن ، 2013 یعنی 21 خرداد 1392 در گزارشی، به موضوع مدرک تحصیلی آقای حسن روحانی پرداخته و اعلام کرده که ابهامات مطرح شده  در مورد مدرک ایشان همچنان مطرح است. این مدرک در لینک زیر قابل دسترس است:

در این مدرک آمده است: پیشینۀ آکادمیک یکی از کاندیدا های ریاست جمهوری ایران تحت بررسی است . واینکه وی در چه تاریخی و از کجا مدرک دانشگاهی خود را اخذ کرده محل تردید است.
حسن روحانی،  روز جمعه، در انتخابات ریاست جمهوری ایران، به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان حضور می یابد، از ابتدا در شرح حال رسمی خود ادعا کرده که با مدرک دکترا در رشته حقوق از دانشگاه گلاسکو فارغ التحصیل شده است.
او که در آن زمان رئیس شورای امنیت ملی ایران بوده باید قدرتی فوق طبیعی و هرکول آسا داشته باشد که بتواند همزمان رسالۀ دکترای خود را نیز بنویسد.


دانشگاه گلاسکو


در حال حاضر یک فیلم انتخاباتی نام دانشگاه سابق وی را تغییر داده است. زیرا وب سایت سازمان دیده بان انتخابات ایران، به نقل از یک سخنگوی دانشگاه گلاسکو عنوان کرده که "هیچ سابقه ای از فردی به نام " آقای روحانی" در بایگانی این دانشگاه وجود ندارد.
دراین فیلم تبلیغاتی نیم ساعته که از تلویزیون ایران پخش شد ، مطرح شده که آقای روحانی به دانشگاه کالدونیان گلاسکو رفته است.
راوی فیلم ، ضمن پخش تصاویری از پردیس این دانشگاه می گوید: "او به انگلستان رفت و با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه کالدونیان گلاسکو فارغ التحصیل شد."
اما این تغییر نام نتوانست ابهام اعتبارنامه مورد تردید آقای روحانی را برای مخاطبان روشن کند. فیلم در حالی که تاریخ مشخصی را برای دوره تحصیل و فارغ التحصیلی وی ارائه نمی دهد ، اما بطور ضمنی اشاره می کند که دورۀ تحصیل وی در دهۀ 1970 بوده است، یعنی زمانی که او یک مخالف سیاسی و فعال علیه رژیم شاه سابق ایران بوده است. اما لازم به ذکر است که دانشگاه کالدونیان گلاسکو در سال 1993 تاسیس شده است. یعنی در زمان رژیم شاه سابق اصلا چنین دانشگاهی وجود خارجی نداشته است.
هنگامی که خبرنگار گلف2000، یک انجمن اینترنتی خاور میانه، به این ابهام اشاره کرد، یکی از حامیان آقای روحانی با ارائۀ لینک وب سایتی از یک روزنامه نشان داد که وی دکترای خود را با نام خانوادگی "فریدون" و در سال 1999 دریافت کرده و بدین ترتیب به این ابهام پاسخ داد. یعنی 14 سال پیش دکترا گرفته است.


این تاریخ مصادف با دوره تصدی آقای روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران – یعنی سمت رهبری مذاکرات با غرب بر سر برنامه هسته ای ایران - و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام است .

مایر جاودانفر، تحلیلگر ایرانی الاصل مرکز میان رشته ای هرزلیا در اسرائیل می گوید:" او که در آن زمان رئیس شورای امنیت ملی ایران بوده و با این حساب باید قدرتی فوق طبیعی و هرکول آسا داشته باشد که بتواند همزمان رسالۀ دکترای خود را نیز بنویسد. "
این تاریخ با زمان، مطرح شده در فیلم انتخاباتی وی مغایرت دارد . به دنبال پخش قسمت مربوط به تاریخ فارغ التحصیلی وی از گلاسکو ، اپیزودی از فیلم پخش شد که حاوی اسناد ساواک- سازمان ضد اطلاعات مخوف شاه- بود و به فعالیت های سیاسی "دکتر حسن روحانی" اشاره داشت، که نشان می داد  وی در آن هنگام یعنی پیش از پیروزی انقلاب ایران یعنی در سال 1979 مدرک دکتری داشته است.

سخنگوی دانشگاه کالدونیان گلاسکو گفته : این دانشگاه اعتبار مدرک آقای روحانی را بررسی کرده ، اما نمی تواند این مدرک را با تاریخ صدور آن مطابقت و تایید کند.
شک و تردید در مورد پیشینۀ علمی آقای روحانی با ظهور وی به عنوان کاریزماتیک ترین نامزد انتخابات همزمان شده است. هرچند آقای روحانی پیش از این به عنوان یک محافظه کار معتدل قلمداد می شد، اما اکنون با محکوم کردن فضای سرکوب در جامعه ایران و دفاع از آزادی های فردی توانسته نظر رای دهندگان اصلاح طلب را به سوی خود جلب کند.

اما انتظار نمی رود که وی بتواند در رقابتی که تحت سلطه تندروهاست پیروز میدان شود. روز دوشنبه، غلام علی حداد عادل، رئیس مجلس سابق و فردی نزدیک به آیت الله  خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی، برای کمک به نامزد محافظه کار دیگری که به اعتقاد او از جایگاه بالاتری برخوردار است از صحنۀ انتخابات کناره گیری کرد.

مدرک آقا فریدون هم جعلی از آب در آمد

وقتیکه در سال 2000 یک فورم در منطقه خاورمیانه اعلام کرد که آقای روحانی ادعا کرده که در طی دهه هفتاد میلادی در دانشگاه گلاسکو کالدونین مدرک خود را اخذ کرده است وقتی که او یک فرد فعال سیاسی علیه شاه ایران بوده است باعث تعجب همه گردید زیرا دانشگاه گلاسکو کالدونین در سال 1993 میلادی تشکیل شده است.

اما یکی از روزنامه های زنجیره ای بعد اعلام کرد که او مدرک دکترای خود را در سال 1999 بدست اورده است و در آنجا نام او فریدون بوده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 22 / 3 / 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,مدرک دکتری حسن روحانی, ساعت | لينک ثابت |

موج نظر سازی رسانه های اصلاح طلب در همراهی با اپوزیسیون/ سرپوش بر عدم اقبال مردم از روحانی و عارف

مرصادنیوز: همزمان با نزدیک‌ شدن به ۲۴ خرداد روز خلق حماسه سیاسی ملت ایران، فضای کشور حالت انتخاباتی به خود گرفته و هر محفلی صحبت از برنامه‌های کاندیدا و حضور در انتخابات است.

به گزارش سرویس سیاسی مرصاد، در همه انتخابات‌ها جریان ضد انقلاب برای وارد کردن خدشه به انتخابات ایران تلاش جدی داشته است و در این راستا  این بار نیز از حماسه یازدهم ریاست جمهوری کشور هم چشم پوشی نکرده و با سناریوهای مختلف سعی در بر هم زدن فضای آرامش کشور را دارد.

جریان سلطنت‌طلب، مجاهدین، چپ‌گراها و همه اپوزیسیون در ابتدا عنوان کردند که کسی نباید در انتخابات شرکت کند و موضوع تحریم انتخابات  را در دستور کار قرار دادند، اما پس از آنکه نتوانستند شوق ملت بزرگ ایران برای حضور در انتخابات را نادیده بگیرند، سناریو جدید دیگری را در دستور کار قرار داده‌اند که می‌کوشند آن را اجرایی کنند.

جریان ضد انقلاب در تلاش است تا با بهره‌گیری از برخی سایت‌های داخلی اهداف خود را دنبال کرده و با نظر سازی‌ها عنوان کند که کاندیدای اصلاح‌طلبان رای بیشتری داشته و اقبال عمومی خوبی برخوردار است.

1

نظر سازی سایت انتخابات

در کنار نظرسازی سایت انتخاب که عنوان کرده بیش از ۴۰ هزار نفر! در آن شرکت کرده‌اند، شبکه اجتماعی ضد انقلاب بالاترین هم فاز دوم این سناریو را اجرا کرده و با برگزاری یک نظرسنجی ساختگی که تنها کمتر از ۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند، این اهداف را ادامه داده‌اند.

در این سایت با یک نظرسازی تخصصی‌تری مواجه می‌شویم که در آن پرسش‌های مختلفی مورد سوال قرار می‌گیرد و از به اصطلاح، مخاطبان خود می‌‌خواهد که در آن شرکت کنند.

شبکه اجتماعی ضد انقلاب بالاترین در این نظرسازی مواردی چون وقت‌شناسی، واقع‌بینی، باهوش‌ترین، جسورترین، آراسته‌ترین، قاطع‌ترین و… را به نامزد اصلاح‌طلبان اختصاص داده و جالب‌تر اینکه مواردی چون شعاری‌تری، کند ذهن‌ترین، پوپولیست‌ترین، خسته‌ترین، فراموش‌کارترین، متظاهرترین، ملتزم‌ترین به ولایت فقیه و… را هم به نامزدهای اصولگرا اختصاص داده است.

2

نظرسازی شبکه اجتماعی ضد انقلاب بالاترین

این هماهنگی و نظرسازی جریان ضد انقلاب و در کنار آن برخی سایت‌های داخلی از جمله نقشه‌های دشمن بوده تا بتواند سناریو سوخته فتنه ۸۸ را دنبال کرده و بگوید که طبق نظرسنجی‌ها (نظرسازی‌ها) کاندیدای ما انتخاب شده و در انتخابات تقلب رخ داده است، همان حرف هایی که یکی از سران فتنه پس از پایان رای گیری و قبل از شمارش آرا در سال ۸۸ گفت: من در انتخابات پیروز شدم!


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 21 / 3 / 1392برچسب:انتخاب, بالاترین, ستادانتخابات, ضد انقلاب, مرصاد, نظر سازی, نظرسنجی, ساعت | لينک ثابت |

از عملیات تروریستی تا فراخوان قاشق و قابلمه + سند

طی ماه های گذشته، گروه ها و عناصر ضدانقلاب تمام تلاش خود را جهت تخریب حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری به کار بسته اند و از جمله فراخوان های مفتضحانه ای از تحریم انتخابات تا تجمعات خیابانی را در دستور کاری خود قرار داده اند که به گفته خود آنها، هیچ نتیجه ای جز فعالیت چند نفره در فضای مجازی در پی نداشته است.

به گزارش بولتن نیوز، گروهک تروریستی انجمن پادشاهی (تندر) که تحت حمایت دولت آمریکا، اقدامات گسترده ای جهت ترور و کشتار مردم مسلمان ایران انجام داده و از جمله در اوج عملکرد خود در سال 1388، اقدام تخریبی در حرم امام خمینی، تلاش برای عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عملیات تروریستی در کنسولگری روسیه در رشت ، تلاش جهت انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه ، تلاش جهت بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه(س) و مجلس شورای اسلامی، انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند، و نیز بمب‌گذاری در حسینیه رهپویان وصال در شیراز در سال 1387 و برخی اقدامات دیگر در ارتباط مستقیم با موساد و تحت هدایت و آموزش آنان را در کارنامه خود دارد؛ نیز یکی از این فراخوانهای مضحک را ارائه نموده است.

جمشید شارمهد از همکاران این گروهک، جهت عقب نماندن از قافله تبلیغاتی علیه انتخابات، برای ایجاد اغتشاش (!) در صفحه فیس بوک خود اقدام به انتشار فراخوانی جهت ایجاد سروصدا با سوت ، بوق و قاشق و قابلمه نموده است !!

طرح کودکانه این گروهک تروریستی، نشان از اضمحلال گسترده و عدم وجود ایده کارآمد در ضدانقلاب بوده که این خود بیانگر قدرت جمهوری اسلامی و بازتاب حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات می باشد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 21 / 3 / 1392برچسب:شارمهد,گروهک تروریستی,انجمن پادشاهی,فراخوان قاشق, ساعت | لينک ثابت |

نفوذی‌های محمد خاتمی در ستاد عارف با مأموریت ویژه

 

اخبار رسیده از ستاد انتخاباتی آقای محمد رضا عارف حاکی‌ست که تعدادی از عوامل درجه یک محمد خاتمی با مأموریت ویژه به ستاد این کاندیدا نفوذ کرده‌اند.

به گزارش رجانیوز، نفوذی‌های خاتمی در ستاد عارف آخرین اخبار درون ستاد را بطور منظم به بیرون گزارش می‌دهند تا خاتمی بتواند اهرم فشار و جهت دهی به عارف را در سمت و سوی مورد نظر خود داشته باشد…

 

در همین راستا طی روزهای گذشته خبرسازی‎‌های زیادی با هدایت همین عناصر نفوذی و انتقال اخبار محرمانه درون ستاد عارف مبنی بر احتمال کناره‌گیری وی به نفع حسن روحانی منتشر شد تا جایی‌که عارف ناچار شد در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به این اخبار واکنش نشان دهد.
این در حالی است که دعوا بر سر کاندیدای اصلی اصلاح طلبان بودن روز گذشته به جایی رسید که رئیس ستاد انتخاباتی عارف به میدان آمد و گفت که عارف اصلاح‌طلب واقعی است و اگر قرار باشد اصلاح‌طلبان بر روی یک نفر اجماع کنند، تنها یک اصلاح‌طلب در این انتخابات حضور دارد که او عارف است.
رقابت بین روحانی و عارف برای جا زدن خود به عنوان گزینه اصلی اصلاح طلبان، خصوصا بعد از مناظره تلویزیونی جمعه در سیما جدی تر شده است به نحوی که پس از حضور انتقادی عارف در این مناظره، شایعه انصراف وی دامن زده شده است و تعدادی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب که در روزهای تبلیغات انتخاباتی بیشتر برای حسن روحانی تبلیغ می کرده اند، برغم تکذیب صریح عارف، همچنان این گمانه را مطرح و تقویت می‌کنند که قرار است عارف در روزهای منتهی به انتخابات به نفع حسن روحانی کناره‌گیری کند و اجماع اصلاح‌طلبان با حمایت هاشمی و خاتمی به نفع روحانی شکل بگیرد.

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 21 / 3 / 1392برچسب:خاتمی,فتنه,عارف,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

برای برگزاری این نمایشگاه بالاخره چندتا 15000 یورو گرفتید!؟

در همین اوضاع و احوال پیچیده مالی! عضو شورای هماهنگی راه سبز امید گفته است که "بالاخره ما نفهمیدیم برای برگزاری این نمایشگاه چندتا 15000 یورو گرفتند!" و گلایه کرده که دختر یکی از سران فتنه با او تماس گرفته و درخواست نموده که کل درآمد نمایشگاه را به او تحویل نمایند تا به والدین خود برساند!

 به دنبال اننتقاد شدید تیم فتنه گران داخل کشور از بی عملی و استحاله باند فتنه گر مستقر در خارج (و مشخصا حلقه پاریس، لندن و بروکسل)، خارج نشینان فتنه به تکاپو افتاده و هر از چندی شرحی از برخی اقدامات سخیف و تئوری های بی سرو ته خود را به عنوان "گزارش کار" خود به داخل می فرستند که غالبا موجب تشدید اختلافات و موضع گیری های بی سر و ته  عناصر داخلی می‌شود.

عناصر اروپا نشین فتنه که خود را "سفرای اصلاح طلبان در خارج" معرفی می کنند در آخرین شیرین کاری خود، طرح برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی یکی از سران فتنه 88 و همسرش در لندن،پاریس وبرلین و نیز جازدن کتاب ادبی یک نویسنده را به نام او داده اند که این نمایشگاه حتی قبل از برگزاری، موجب پدیدآمدن انواع و اقسام مناقشات بین فتنه گران داخل و خارج شده است.جماعت خارج نشین تصمیم داشته همزمان با برگزاری انتخابات 24 خرداد در ایران، نمایشگاه مورد بحث را تحت عنوان "در اندیشه آزادی!؟" دایر نمایند.

از مهمترین برنامه های پیش بینی شده نمایشگاه، معرفی کتابی مشتمل بر 15 داستان کوتاه فارسی بعنوان "کشفِ یکی از سران فتنه و حاصل سالها مطالعات وی در ادبیات داستانی ایران" بوده است. غافل از اینکه کتاب مذکور در سال 88 توسط نویسنده واقعی آن  و تحت عنوانی دیگر(اما با 14 داستان) منتشر شده بود!! بررسی های تیم داخل نشان داده است که نویسنده اصلی آن کتاب قبل از وقایع سال 1388، کتاب خود را جهت اظهار نظر در اختیار یکی از سران فتنه قرار داده بود(به خاطر روابط و آشنایی قبلی با او) اما با پیش آمدن رخدادهای بعد از انتخابات، متن اولیه نزد وی باقی مانده و اکنون، همان کتاب توسط باند فتنه گران فراری به عنوان کتاب و اثر آن فتنه گر معرفی می شود!

و اما شیرین کاری دوم این باند نیز کمتر از اولی تعجب برانگیز نبوده است. حلقه اردشیر امیرارجمند (مشاور عالی یکی از سران فتنه که توسط سازمان منافقین از کشور فراری داده شد) طرح برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی یکی از سران فتنه 88 و همسرش را همراه با معرفی کتاب پیشگفته داده و هزینه برگزاری آنرا 15000 یورو برآورد کرده و از عناصر داخل کشور، درخواست تامین آن را نموده اند. اما اتفاق بسیار جالب و نادر آن است که به طور همزمان، همان مبلغ توسط چندنفر دیگر از اعضای گروهک موسوم به "شورای هماهنگی راه سبز امید" و برخی از مزتبطی ن و همپالگی های انها، از چند محل و موسسه و اتحادیه درخواست شده است!

علاوه بر درخواست 15000 یورو از داخل(که نفس این درخواست موجب تعجب فتنه گران داخل شده چرا که پیش از این، معمولا این عناصر خارج نشین بودند که بودجه فتنه گران داخل را تامین می کردند)، درخواست مشابهی از "آکادمی هنر برلین" به عمل آمده و آن اکادمی بنا به دستور کانونهای پشت صحنه، پرداخت هزینه را تقبل نموده بود. در همین زمان، خانم شیرین عبادی با محافل ضد انقلاب مقیم آمریکا تماس گرفته و اظهار داشته که اردشیر امیرارجمند از او برای برگزاری ان نمایشگاه و حضور در نشست جانبی نمایشگاه تحت عنوان " هنر و حقوق بشر در ایران" دعوت نموده و در عین حال خواهش کرده است که از ارتباطات خود بهره گرفته و هزینه برگزاری نمایشگاه(15000 یورو) را تامین نماید!

همزمان حنیف.م(از عناصر پادو و فراری) ضمن اشاره به مسئولیت خود در نمایشگاه (تهیه عکس از تابلوها) اضافه کرده که بودجه نمایشگاه را پدرش (رجبعلی.م)  از مقر اتحادیه اروپا در بروکسل درخواست و دریافت نموده است!

در همین اوضاع و احوال پیچیده مالی! عضو شورای هماهنگی راه سبز امید گفته است که "بالاخره ما نفهمیدیم برای برگزاری این نمایشگاه چندتا 15000 یورو گرفتند!" و گلایه کرده که دختر یکی از سران فتنه با او تماس گرفته و درخواست نموده که کل درآمد نمایشگاه را به او تحویل نمایند تا به والدین خود برساند! همچنین از قول "عمادالدین.ب" آورده است که برخی از عناصر ضد انقلاب فراری معروف در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند و به اسامی "مهرداد خوانساری" و "پرستو فروهر" اشاره کرده  و اظهار نگرانی کرده که مشارکت این افراد مورد استفاده دستگاه های امنیتی ج.ا قرار گرفته و با آنها برخورد شود. مضاف بر آن با توجه به حضور اخیر "رجبعلی.م" در سیزدهمین کنگره گروهک موسوم به اکثریت و مطرح شدن موضوع نمایشگاه اثا نقاشی و کتاب جعل شده در حاشیه کنگره و اعلام امادگی سران ان گروهک برای حضور و همکاری، نگران نامبردگان شدیدا بالاگرفته و درخواست کرده اند سریعا در برگزاری نمایشگاه تجدید نظر شود.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:اصلاح طلبان,فتنه سبز,, ساعت | لينک ثابت |

آقایان روحانی و عارف نظرتان را در خصوص این تصاویر چیست؟

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، دومین مناظره کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با طرح مباحث مختلفی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور با حضر 8 کاندیدای این انتخابات برگزار گردید.

در این بین بیان نظرات کاندیداها درباره مشکلات و معضلات فرهنگی و همچنین مصادیق بیان شده از سوی برخی از آنان نشان از ناآشنا بودن این افراد با مقوله ای به نام فرهنگ و فاصله شدید آنان با فرهنگ انقلاب اسلامی داشت.

دو کاندیدای جریان اصلاحات و کارگزاران در طول مناظره به بهانه های مختلفی سعی در استفاده ابزاری از محمد رضا شجریان نمودند که در همین خصوص آقای روحانی از شجریان به عنوان سفیر فرهنگی ایران و جناب عارف به عنوان اوج آرزوی مردم دیندار در شنیدن صدای شجریان یاد نمودند.

لذا پایگاه 598 با انتشار گوشه ای از افتضاحات اخیر محمد رضا شجریان در همپیمانی و همکاری با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و گروهک های ضد انقلاب را جهت  یادآوری این دو کاندیدای خط امامی به نمایش می گذارد:
 


شجریان در کنار صادق صبا رئیس بخش فارسی بی بی سی و فرناز قاضی زاده مجری بهایی این شبکه 

 


مژگان شجریان در کنار تعدادی از دوستانش در منزل سبا خویی (گوینده شبکه مبتذل من و تو)



مژگان دختر شجریان و فرن تقی زاده مجری شبکه ضدانقلاب بی بی سی

 

 

 


شجریان در محل شبکه بی بی سی فارسی پیش از مصاحبه با این شبکه

 

 


شجریان و دخترش در منزل خویی

 


سبا خویی مجری شبکه مبتذل "من و تو" در کنار شجریان

 

 



شجریان و تیم کنسرتش در کنار گوگوش


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,, ساعت | لينک ثابت |

مدعیان روشنفکری دینی(نئولیبرال) در قهقرای ابتذال

ماجرای به دام افتادن "حسن یوسفی اشکوری" از مدعیان روشنفکری دینی توسط گروهک یا به معنای صحیحتر "فرقه تروریستی مسعود رجوی" با استفاده از یکی از کثیفترین روشهای سازمانهای جاسوسی غربی و کمونیستی، یعنی استفاده از "مامور جنس مونث" و تحت فشار قرار دادن طعمه بیچاره با اسناد و عکسهای تهیه شده از این ارتباطات بوده است.

به دام افتادن اشکوری توسط منافقین

داستان بدام افتادن اشکوری بدین گونه بوده که گویا "فرقه رجوی" چند سال پیش همسر "علی احسانی" از سران تشکیلات (به نام مونا_م) را به عنوان طعمه به سراغ اشکوری نگونبخت فرستاده و پس از به دام افتادن اشکوری، با عکسها و فیلمهای بسیار خصوصی که از ارتباطات این دو تهیه کرده بود، به سراغ اشکوری رفته و وی را وادار به تمکین در مقابل خواستههای سازمان می‌کند. از قرار معلوم در این روند اشکوری بخت برگشته از سال 88 تا امروز عامل "سازمان منافقین" در تشکلهایی مانند گروههای موسوم به "ملی_مذهبی"، "فتنه‌گران"، جریان روشنفکری دینی، "سایت جرس" و ... بوده و طی این سال‌ها فرقه رجوی تلاش می‌کرده اطلاعات مربوط به آنها را دریافت و نقطه نظرات خود را از طریق اشکوری به این تشکل‌ها القاء کند.

با وجود اینکه ممکن است ارتباط نامشروع با یک زن شوهردار توسط یک متفکر به اصطلاح دینی در وهله اول باعث شکل‌گیری علامت سوال در ذهن خواننده شود، ولی عملکرد و استحاله فکری عناصر این جریان به راحتی علامت سوال را از اذهان پاک کرده و صرفا احساسی از تاسف ناشی از مشاهده سقوط این مدعیان به قهقهرای ابتذال در ذهن‌ آدمی بر جای می‌گذارد.

ظهور "حسین دباغ" روشنفکر

جریانات "سکولار" و "لیبرال" که در پوشش "روشنفکری دینی" در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی کشور حضور داشته و همواره در راستای "دین زدایی" در کشور فعالیت می‌کردند، در نهضت "امام خمینی" (ره) ضربه سهمگینی را متحمل شده و بسیاری از ظرفیت‌های خود در عرصه‌های مختلف را از دست دادند. با این حال این جریان از پا ننشسته و این بار با فروکش نمودن شور انقلابی و با استفاده از درگیر بودن ارکان مختلف کشور در "جنگ تحمیلی"، از اوایل دهه 60 به صورت خزنده، ظرفیت‌های جدید و ناشناخته خود را فعال کرد که بارزترین این افراد "حسین حاج فرج دباغ" با نام مستعار "عبدالکریم سروش" بود. این جریان که ابتدا با رویکردی منافقانه خود را روشنفکری دینی می‌نامید در واقع پیش‌برنده اصلی و بسترساز تفکرات "نئولیبرالیستی" در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و همچنین رویکردهای "نئوپوزیتویسیتی" در قلمرو مباحث معرفت شناختی بود. جوهره فکری این جریان به سردمداری سروش را می‌توان در یک کلام دانست که آن "عدم قطعیت حقیقت در تمامی حوزه‌ها و حاکمیت نسبیت بود" به نحوی که در جولانگاه نسبی بودن امور و سلاخی حقیقت، آن چه بر جای می‌ماند تسلط کامل نفسانیات بر حوزه‌های مختلف، بدون هیچ گونه قید و بند دینی، اخلاقی، اجتماعی و ... بود.

 

با شکل‌گیری این جریان به سردمداری سروش در اندک زمانی، بسیاری از همپالگی‌های فکری وی همچون حسن یوسفی اشکوری، "محسن کدیور"، "عطاءالله مهاجرانی"، "محسن مخملباف"، "محسن سازگارا" و ... پرده از چهره منافقانه خود برانداخته و مبلغ این دیدگاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، حاکمیتی و ... شدند. جالب اینکه این جریان پرهیاهو با بدست گرفتن ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی، به احدی نیز اجازه نقد این تفکرات را نداده و آن را مصداق حیثیت زدایی از مومن و دافعه غیرمنطقی می‌دانستند!

اما از آنجا که سنت الهی بر رسوایی منافقین قرار داشته، این جریان دین ستیز برای مدت طولانی نتوانست در پشت نقاب روشنفکری دینی پنهان بوده و به تدریج ابعاد "ضد دینی و الحاد" آن بروز کرد. این اتفاق زمانی صورت گرفت که این جریان احساس کرد خروج بیش از این از پیله منافقانه خود، در واقع ورود به عرصه ارتداد است که برای این منظور می‌بایست از حوزه اقتدار حاکمیت اسلامی خارج شده و در دامان دشمنان اسلام، کنه اعتقادات خود را علنی کند.

در این روند، عناصر اصلی این جریان با فرار به خارج از کشور نقاب منافقانه را کنار زده و علنا شمشیر دین‌ستیزی به دست گرفتند.

اسلام ستیزی عیان مسلک سروش

از جمله اقدامات این جریان در این روند، نفی غیر مستقیم نبوت پیامبر از طریق نفی وحی الهی به ایشان بود. در این راستا سروش در بهمن ماه سال 1386 در مصاحبه با "میشل هوبینگ"، روزنامه نگار هلندی "رادیو زمانه" به انکار عصمت قرآن پرداخته و وحی را تجربه شخصی پیامبر و ساخته ذهن بشری او دانست. تجربه‌ای شبیه شعر شاعران که البته می‌تواند خطاپذیر هم باشد! عبدالکریم سروش که ید طولایی در ثبت آراء و نظریات دیگران به نام خود دارد، در این زمینه نیز با دزدی آرای افرادی چون "نصر حامد ابوزید" عنوان داشت "من فکر نمی‌کنم دانش پیامبر از دانش مردم هم عصرش درباره زمین، کیهان و ژنتیک انسان‌ها بیشتر بوده است. این دانشی را که امروز ما در اختیار داریم، نداشته است!"

این روند دین ستیزانه را "اکبر گنجی" با نفی "مهدویت" ادامه داد. اکبر گنجی که پس از فرار از ایران به طور کامل در اختیار "سرویس امنیتی آمریکا" و "پنتاگون" قرار گرفته، در ادامه نظریه پردازی‌های استادش، وجود "حضرت ولیعصر" (عج) را انکار و آن را ساخته و پرداخته شیعیان دانست.

همچنین، اباحه‌گری این جماعت که از استخفاف حجاب شروع شد، در نهایت پستی و پلیدی به لجام گسیختگی در "روابط جنسی زن و مرد" کشیده و در نهایت سر از توجیه "همجنس‌گرایی" درآورد.

در پروژه تئوری پردازی‌های دین ستیزانه، عبدالکریم سروش تلاش کرده با شکستن تابوهای دینی و فرهنگی نامی ویژه از خود به یادگار بگذارد که کمتر در این عرصه وجود داشته باشد. در این خصوص سروش در فروردین ماه 1391 در جلسه پرسش و پاسخ "دانشگاه تورنتو" اظهارنظرهایی داشت که تاسف بلکه تعجب همگان را نیز برانگیخت. سروش با وقاحت کامل در پاسخ به سوالاتی راجع به همجنس‌گرایی و "زنای با محارم" عنوان داشت "در داخل حوزه دین که تکلیف روشن است، اما بیرون از فضای دینی کمی اوضاع فرق می‌کند... ممنوعیت‌های شرعی برای سن تکلیف است. انسان‌های امروزی مایلند یک انسان حق مدار باشند تا یک حیوان تکلیف گرا؟!"

سروش با نام بردن از حقوق انسان‌ها، همجنس‌گرایی را نیز یک حق می‌داند و به خود اجازه اظهارنظر در رابطه با چنین حقی نمی‌دهد!

سروش مهمترین چالش در ایران را چالش میان اخلاق و حقوق می‌داند. او می‌گوید "بسیاری از مسائلی که در گذشته غیراخلاقی بوده امروز تحت عنوان حق، اخلاقی محسوب می‌شوند". مثال‌هایی که وی برای تائید حرف‌های خود می‌زند بسی شگفت انگیزتر از تئوری پردازی‌های اوست.

وی می‌گوید "در گذشته ارتباط جنسی با محارم اخلاقا ممنوع بوده، ولی امروز به عنوان یک حق شناخته می‌شود و چنانچه رضایت طرفین باشد، مشکلی ندارد. در گذشته ارتباط یک زن شوهردار اخلاقا مذموم بوده، ولی امروز یک حق محسوب می‌شود. یعنی اگر زنی چنین کاری کند هیچ قانونی حق ندارد گریبانش را بگیرد. حتی اجازه ندارد به اندازه یک جای پارک نامناسب او را جریمه کند. بی اخلاقی در گذشته، امروز به عنوان حق مجاز است!"

از دیگر کسانی که در چارچوب‌های دین ستیزانه اقدام به نظریه پردازی نموده، حسن یوسفی اشکوری است.

 

اشکوری پس از فرار از ایران با توجه به سابقه روحانی بودن به نوعی به عامل مشروعیت بخش در به چالش‌کشیدن و نقض ارزش‌ها و مبانی اعتقادی اسلامی تبدیل شده است. وی همواره یکی از عوامل ثابت در نشست‌های خبری شبکه‌های ضد اسلامی همچون "بی بی سی فارسی" و ... بوده و در فضای مجازی از عناصر بسیار فعال در نفی احکام دینی است.

اشکوری، گرگی در لباس میش

نکته جالب در خصوص حسن یوسفی اشکوری، انطباق کامل افکار و نظریات وی در نفی احکام دینی با عملکرد شخصی او در ابعاد مختلف است.

به عنوان نمونه، اشکوری در هشتم اردیبهشت ماه سال 90، با انتشار مقاله‌ای در سایت "کمیته گزارشگران حقوق بشر"، تقریبا تمامی احکام اسلامی در موضوع خانواده و زنان را به چالش کشیده و آن را متعلق به شرایط اجتماعی و خانوادگی زمان بعثت و موقعیت حجاز می‌داند.

وی در این مقاله آورده است "اگر قبول کنیم در قلمرو زندگی آدمی یعنی امور روزمره، اصل بر تصمیم‌گیری آزاد و مختارانه و مصلحت اندیشانه هر انسانی ولو مومن در هر زمان و مکانی است و دین و شرع مسئولیتی در این زمینه ندارد، حداقل آن است که به تعبیر فقهی میدان مباحات بسیار فراخ خواهد شد و شمار قابل توجهی از احکام شرعی کنونی در این حوزه (حوزه خانواده) بلاموضوع خواهند بود!"

وی اضافه می‌کند "برای تنظیم خانواده سالم و انسانی نیز رعایت عدالت شرط اساسی و گریزناپذیر است. رعایت عدالت نیز برابری زن و مرد به عنوان دو رکن خانواده در استفاده برابر از تمامی امکانات و امتیازات و حقوق انسانی است... نظام خانواده کهن موضوعیت خود را از دست داده و در حال از دست دادن است و مسلمانان نیز دیر یا زود به این امر تن خواهند داد و بدان اعتراف خواهند کرد".

نکته جالب آنکه پس از چنین مقدمه چینی، اشکوری شروع به انتقاد از احکام اسلامی در تبعیض علیه زنان کرده و با ذکر چند مقدمه همچون؛ نصف بودن "ارث خواهر" نسبت به برادر، "وجوب تمکین زن در مقابل مرد" و ... به این نکته اصلی مورد نظرش یعنی "عدم عدالت در حق چند همسری مرد و عدم وجود این حق برای زنان" اشاره می‌کند.

رفتار اشکوری در ارتباط با خانم (مونا م) همسر آقای علی احسانی نشان دهنده آن است که اشکوری به شدت عامل به باورهای خود بوده و در ارتباط غیر اخلاقی با یک زن شوهردار قبحی نمی‌بیند. فقط بداقبالی اشکوری این بوده که این زن مامور به دام انداختن اشکوری بوده و احتمالا ارتباط وی با او چندان در چارچوب‌های تئوریک اشکوری قابل تعریف نیست، وگرنه این متفکر فاسدالاخلاق احساس بهتری نسبت به توسعه تفکراتش در بستر جامعه می‌یافته است.

 

در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که امروزه ارزش اقداماتی چون خلع لباس افرادی همچون اشکوری عیان می‌شود، چرا که در صورت استمرار رفتار افرادی از این دست در لباس روحانیت، این موضوع می‌توانست فاجعه‌ای عظیم برای جامعه دینی محسوب شود.

همچنین، امیدواریم این آخرین نمونه از انحرافات عملکرد این آقایان به اصطلاح روشنفکر دینی بوده و نام دین بیش از این‌‌ آلوده به اعمال این دین ستیزان نگردد، چرا که مجوزهایی که سروش در اعمال غیر اخلاقی صادر کرده، بسی پست‌تر و رذیلانه‌تر از تئوری‌های اشکوری بوده است.

سلطه استکبار بر تفکرات سروش و پیروانش

نکته دیگری که در بررسی چرایی رویکرد نظری و عملی افرادی همچون سروش و اشکوری و ... می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، همراهی و همگرایی این جریان با نظام سلطه بین‌المللی در قداست زدایی از ارزش‌های دینی و انسانی و کمک به سیطره امیال شهوانی و خواسته‌هایی شیطانی است.

ریشه این موضوع را نیز نه تنها در اختلافات فرهنگی و ایدئولوژیک که در نزاع قدرت در عرصه بین‌المللی می‌بایست جستجو کرد، به نحوی که سیطره فرهنگی غرب بستری برای گستره سلطه این تفکر بر تمامی ابعاد حیات انسانی اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... است.

در نگاه کلان‌تر، بهره گیری از ظرفیت‌های غیراخلاقی و مقابله با ارزش‌های دینی و الهی توسط جهان غرب، بخشی از نزاع بین خیر و شر در جهان است که در یک سمت آن دین‌مداران و خداجویان و در طرف دیگر آن نظام ظالمانه بین‌الملل با سردمداری آمریکا و صهیونیسم بین الملی قرار دارند.

 

نزاعی که پس از قرن‌ها کشاکش می‌رفت تا در قرن بیستم میلادی با پیروزی تاریکی بر نور و غلبه شیطان بر انسان پایان یابد، ولی از آنجا که سنت و مشیت الهی در نهایت غلبه نور بر تاریکی و حقیقت بر ظلمت است، خداوند مردی از نسل خوبان را برانگیخت تا با احیای شعارهای انبیای الهی پیروزی حق بر باطل را رقم زند.

در این روند امروزه استکبار جهانی به سردمداری شیطان بزرگ تمامی ظرفیت‌های تکنولوژیکی، فکری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خود را بسیج کرده تا حرکت خمینی کبیر به پیروزی نهایی نرسد.

در این میان جریان روشنفکری به اصطلاح دینی که زاییده تفکرات لیبرالیستی و نئولیبرالیستی غربی است، پیاده‌ کننده نظام فکری دشمن و توجیه کننده تفکرات و رفتارهای دین ستیزانه در پوشش تفکر و عمل دینی گردیده است.

در واقع می‌توان گفت عملکرد روشنفکری دینی بخشی از هجمه ناتوی فرهنگی دشمن علیه جهان اسلامی و ارزش‌های انسانی است که می‌کوشد با همراهی امپراطوری رسانه‌ای جهان غرب هویت دینی جوامع اسلامی را به مسلخ بکشاند.

در این زمینه جالب توجه خواهد بود اگر بدانیم که امروزه 4000 کانال ماهواره‌ای هرزه نگاری به صورت مجانی و شبانه روزی در فضای ماهواره‌ای کشور ایران فعالند، در حالیکه تقریبا در تمامی کشورهای غربی این شبکه‌ها از نیمه شب به بعد دارای برنامه بوده و تماما به صورت کابلی و در ازاء دریافت هزینه اقدام به پخش برنامه می‌کنند.

همچنین، نگاهی به برنامه‌های مختلف شبکه‌های ماهواره‌ای از شبکه‌های خبری همچون بی بی سی فارسی گرفته تا شبکه‌های به اصطلاح اجتماعی و خانوادگی همچون "من و تو"، "فارسی وان"، "جم تری وی" و ... نشان می‌دهد که همگی این شبکه‌ها در راستای تخریب کیان خانواده، دین زدایی و القاء تفکرات "سکولار" و "پلورالیستی" به شدت در حال فعالیتند.

در این روند آنچه قابل مشاهده است، تلاش مزدوران فکری و فرهنگی همچون سروش، اشکوری، کدیور، گنجی، مهاجرانی و ... در تئوریزه کردن فساد و مشروعیت بخشی به لجام گسیختگی اخلاقی است.

متاسفانه تئوری پردازی‌های دین ستیزانه که از اوائل دهه 60 تاکنون ادامه داشته، نتیجه‌ای بسیار تلخ در فضای سیاسی و اجتماعی کشور رقم زده و آن فروغلتیدن بخشی از عناصر و جریانات سیاسی کشور در منجلاب بی‌دینی و تقابل علنی آنها با نظام دینی حاکم بر کشور بود، که بارزترین مصداق آنها را می‌توان تلاش‌های میدانی و بی پرده این جریانات برای براندازی حکومت دینی در رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دانست.

آنچه در وقایع سال 88 رخ داد، کنار زدن پرده تزویر و نفاق از چهره بخش عمده‌ای از جریان سیاسی موسوم به اصلاح طلبان و قرار گرفتن آن‌ها در مقابل نظام دینی برخاسته از خون صدها هزار شهید بود، فتنه‌ای که طی آن محصول استحاله فکری روشنفکری نئولیبرال، تحت عناوینی همچون تفکر اصلاح طلبی، گروهک‌های التقاطی موسوم به ملی_ مذهبی، جریانات به اصطلاح دمکراسی‌خواه، جریانات و عناصر وابسته و مزدور به اصطلاح حقوق بشری و ... همگی ضمن اینکه با شمشیر عریان در مقابل حکومت دینی قرار گرفتند، بلکه توانستند از حمایت‌های تمامی دشمنان اسلام اعم از نظام سلطه بین المللی، گروهک‌های ضد انقلاب خارج نشین، امپراطوری رسانه‌ای دشمن و ... بهره مند گردند.

البته آنچه در نهایت تعیین‌کننده بین نزاع حق و باطل در این عرصه شد، دست خداوند قهار بود که از آستین ملت بیرون آمده و طومار دشمنان دین خدا را در هم پیچید.

در پایان امیدواریم که خداوند متعال همواره ما را در پناه رحمت خود حفظ نموده و از فروافتادن در ورطه شیطان حفظ نماید، چرا که مجازات رویگردانان از رحمت الهی، تسلط شیطان بر تمام ابعاد فکری و رفتاری آنان (به اذن الله) خواهد بود.

و من یعش عن ذکر الرحمن نقیض له شیطنا فهو له قرین. (و هر که از یاد خدای رحمان دل بگرداند، شیطانی بر او می‌گماریم که همدم او گردد.( (زخرف آیه 36)

 

والسلام علی من اتبع الهدی


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:جنبش سبز,اشکوری,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

نامه درخواست معین از خاتمی برای برخورد با دانشجویان + تصویر نامه و پاسخ عارف

امروز مصطفی معین در پاسخ به سخنان جلیلی، در مناظره زنده تلویزیونی از طریق محمدرضا عارف، خبر درخواستش از خاتمی برای برخورد با تعدادی از دانشجویان را تکذیب کرد. تصویر نامه معین توسط خبرگزاری تسنیم منتشر می‌شود.

سومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز از شبکه اول سیما پخش شد.

در این مناظره سعید جلیلی در نقد اظهارات محمدرضا عارف گفت:حالا که بحث دانشجوی ستاره‌دار را مطرح می‌کنید، دانشجوی ستاره‌دار از کی مطرح شد؟ آقای توفیقی وزیر علوم دولت اصلاحات، فروردین ماه امسال مصاحبه کردند و گفتند این مال زمان ما بود.

وی افزود: فراتر از آن، این خیلی بی‌سابقه است که وزیر علوم وقت آقای معین، نامه‌ای به رییس‌جمهور می‌نویسد که با 50 دانشجوی عضو انجمن اسلامی مستقل جلوی وزارت علوم رفته‌اند و اعتراضی کرده‌اند با آنها برخورد امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و سیاسی و حقوقی شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: عرض من این است که چون شما به انصاف می شناسم که این طور بحث ها در برخورد با مردم مهم است زیاد در مورد جریانات سیاسی خاص بحث نمی‌کنم. برخوردهایی در شکل‌های مختلف صورت می گیرد و بعد آن گونه صحبت می‌کنیم که انگار آن موقع آن بحث‌ها نبوده است.

پس از پایان دور اول مناظره‌ها، محمدرضا عارف در جمع‌بندی دو دقیقه پایانی سخنانش به اظهارات جلیلی واکنش نشان داد و گفت: در موقع استراحت، به من گفتند که  دکتر معین و آقای ظریفیان صحبت‌های آقای جلیلی را تکذیب کردند.

جلیلی هم پاسخ عارف را اینچنین داد: 10 سال دیر تکذیب کردند.

اگر چه محمدرضا عارف به نقل از مصطفی معین و یک2 تن دیگر سخنان جلیلی را تکذیب کردند؛ متن نامه مصطفی معین به سید محمد خاتمی را که در اوج سال‌های اصلاحات نگاشته شده، بازنشر میشود.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:مصطفی معین,خاتمی,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

انتخابات فردایی هم دارد

بررسی افشا 2 تفکر متفاوت در مناظره سوم، یکی تفکری که می‌خواست بگوید حق با آمریکاست و مشکلی هم اگر در زندگی مردم هست نه از بدخواهی دشمنان بلکه تقصیر خودمان است و دیگری تفکری که می‌گفت مشکلات ملت به هر چیزی مربوط باشد ناشی از ایستادن ما در مقابل زورگویان نیست،را در ادامه می خوانید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  یادداشتی از مهدی محمدی منتشر شده در روزنامه وطن امروز(شنبه)که تا ساعاتی دیگر بر روی کیوسک مطبوعات قرار می گیرد را نظر می گذرانید :

مناظره سوم دیدنی بود. مهمتر از حرف‌هایی که زده شد، چهره‌هایی است که افشا شد. 2 تفکر در این مناظره رویاروی یکدیگر ایستادند؛ تفکری که می‌خواست بگوید حق با آمریکاست و مشکلی هم اگر در زندگی مردم هست نه از بدخواهی دشمنان بلکه تقصیر خودمان است و تفکر دیگری که می‌گفت مشکلات ملت به هر چیزی مربوط باشد ناشی از ایستادن ما در مقابل زورگویان نیست.

آنها که قبلا به راه تسلیم رفتند گلی بسر مملکت نزدند و جایی هم اگر توفیقی و پیشرفتی داشتیم محصول این بود که دانستیم در سر خم کردن مقابل آمریکا و دل خوش کردن به خنده اروپا خیری نیست.

بیشتر از 2 سال است که آمریکایی‌ها می‌گویند هدف آنها اجتماعی کردن خط سازش در ایران است. یعنی چه؟ یعنی مردم به این باور برسند که مشکلات اقتصادی آنها مربوط به تحریم‌هاست و تحریم‌ها هم مربوط به شیوه و سیاستی که نظام در مذاکرات هسته‌ای در پیش گرفته و لذا راه حل مشکلات اقتصادی ملت، کوتاه آمدن و تسلیم در مقابل آن چیزی است که آمریکا می‌خواهد. دولت آمریکا برای اینکه این صدا به گوش ملت ایران برسد و مردم متقاعد شوند که هر دولتی سر کار آمد ناچار باید راه سازش را در پیش بگیرد، زحمت کم نکشیده‌اند.

سفارتخانه مجازی زدند، سخنگوی فارسی‌زبان منصوب کردند،  فیلتر‌شکن به ایران فرستادند، در عالی‌ترین سطح خطاب به ملت ایران بیانیه‌های مبسوط صادر کردند و خلاصه هر کاری به عقل‌شان می‌رسید، کردند تا مردم ایران –خصوصا در آستانه انتخابات- به این جمع‌بندی برسند که راه حل مشکلات اقتصادی کشور گذشتن از دالان سازش است.

حقیقت اما این است که در این مسیر چندان موفق نبودند. مردم ایران می‌دیدند و می‌بینند که اینکه پراید گران شده یا در مغازه سر کوچه آنها کره پیدا نمی‌شود، ربطی به تحریم و مذاکرات ندارد. مساله این است که دولتی سر کار است که 2 سال است کار را زمین گذاشته و به حاشیه مشغول است، بنابراین طبیعی است که ترکیب تحریم و سوء‌مدیریت چنین بساطی را درست کرده باشد.

 مردم ایران می‌دانند آمریکا هنری جز دشمنی ندارد و می‌دانند این امامزاده این طرف و آن طرف کور کرده اما شفا بعید می‌دانم داده باشد. این را هم می‌دانند که اگر دولت اراده کند و کسانی از داخل پالس تسلیم نفرستند و امکانات کشور تجمیع شود، نه آمریکا و نه بزرگ‌تر از آمریکا نمی‌توانند بنشینند و هر روز برای سفره این ملت نقشه‌های جدید بکشند.

در مناظره دیروز آنچه از همه تلخ‌تر بود، این بود که 2 کاندیدا که یکی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورایعالی امنیت ملی است و دیگری مشاور ایشان جلوی چشم ملت ایستادند، دشمنی دشمن را نادیده گرفتند و چنان با مردم حرف زدند که گویی مشکلات زندگی و معیشت آنها مربوط به مقاومتی است که در مقابل اجنبی شده است.

 از آقای روحانی انتظاری نیست. او وقتی از خط سازش دفاع می‌کند در واقع در حال دفاع از کارنامه خود است ولی آقای ولایتی چهره واقعی خود را آشکار و حرف آن کسانی را تصدیق کرد که می‌گفتند ایشان اگر بر سر کار بیاید به اصولگرایان بدتر از آن خواهد کرد که اصلاح‌طلبان کردند.

در آینده اگر دوباره ایران و غرب بر سر میز مذاکره بنشینند- که خواهند نشست- مذاکره‌کنندگان غربی می‌توانند به حرف‌های آقای ولایتی استناد کنند و بگویند که به شهادت همین حرف‌ها مشکل از مذاکره‌کنندگان ایرانی است نه آنها، بنابراین چنانکه آقای ولایتی- البته به تلویح- فرموده‌اند غربی‌ها هر چه با ما کردند حقمان بوده است.انتخابات آخر دنیا نیست، 24 یا 31 خرداد فردایی هم دارد.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,مذاکره با آمریکا, ساعت | لينک ثابت |

سبقت گرفتن عارف بر روحانی در تازه ترین نظرسنجی ها

نتایج چند نظر سنجی معتبر نشان میدهد که عارف بر روحانی سبقت گرفته و در افکار عمومی از وضعیتی به مراتب بهتر برخوردار می باشد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد،هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم گزاره ها و مواردی که در تصمیم گیری مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده تاثیرگذارند دچار تحول می شود.
یکی از مواردی که در این راستا تاثیر فراوانی از خود نشان داد و البته در سال 88 نیز شاهد جریان سازی آن در نتیجه ها بودیم،مناظرات کاندیداها با یکدیگر بود.
نظر سنجی ها و پیگیری های مکرر ارگان ها و رسانه های مختلف در جریان مناظرات و در عین حال مراسم هایی از سوی ستادهای کاندیداها برگزار شده است شکل گرفته است و در ضمن پراکندگی آرا در اینخصوص، محوری مشترک دیده می شود.
با گذر از این تفاسیر بحث ائتلاف و انتخاب یک نفر برای حمایت همه جانبه وی از سوی جریان ها و بزرگان انها در روزهای اخیر داغ شده است چرا که این امر در یکپارچه شدن سبد ارای کاندیداها در عین چارچوب بندی حمایت ها نقش بسزایی دارد.
در اینخصوص آخرین نظر سنجی ها خبر می دهد که معاون اول اصلاحات بدنبال مشی اتخاذ شده از سوی وی در جریان مناظرات و برنامه های تبلیغاتی گوی سبقت را از نامزدی که تنها به امید حمایت هاشمی رفسنجانی و ادامه سیاست های وی وارد عرصه شده را، ربوده است.
مواردی همچون حفظ اعتدال و عدم عصبانیت و رعایت برخی از مولفه های اخلاق سیاسی گزاره هایی است که محمدرضا عارف را پیش انداخته و جریانی را که در روزهای اخیر اندیشه هایی همچون کنارگذاشتن زوری وی به نفع روحانی را پیگیری میکردند را مستاصل کرده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:عارف,روحانی,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

نظریات سروش در رابطه با حجاب در تضاد با کلام قرآن

 سروش دباغ، فرزند عبدالکریم سروش (حسین حاج فرج دبّاغ)، مدتی است که به دشمن قسم خورده ی حجاب و عفت زن مسلمان تبدیل شده است. به طوری که در سایت جرس و در دوره های مختلف مقالاتی نوشته با عنوان "حجاب در ترازوی اخلاق" ، "بی حجابی یا بی عفتی؛ کدام غیر اخلاقی است؟" و "مسئله حجاب و فهم روشمند از قرآن" که در تمامی این مقاله ها به حجاب زنان مسلمان حمله کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، سروش دباغ که یکی از تحصیل کرده های مکتب دانشگاه نیمه گمنام وارویک انگلستان است به خوبی میداند که در عصر استعمار، ارتش های استعمارگر از سویی به بومیان و صاحبان اصلی سرزمین ها هجوم می بردند و از سوی دیگر مبلغان مذهبی با تبلیغ مسیحیت تحریف شده و شیره مالیدن بر سر مردم، خود را منجی و خیرخواه نشان می دادند. و در دنیای امروز، استعمارگران این نقش را به عناصر سست عقیده ی بومی چون او منتقل کرده اند. امثال سروش دباغ و دیگران همان کاری را می کنند که مسیونرها و مبلغان مسیحی انجام می دادند.

این نوع تهاجم فرهنگی از خطرناک ترین انواع تهاجم ها است. زیرا فرد مهاجم با انتخاب و قبول بخش هایی از فرهنگ خود، بخش های دیگر را متناسب با نظر مهاجمان فرهنگی خارجی رد می کند.

سروش دباغ در مقاله خود تحت عنوان "حجاب در ترازوی اخلاق" با استناد به نظریات افرادی مانند: محسن کدیور، احمد قابل، عبدالکریم سروش، عبدالعلی بازرگان امیرحسین ترکاشوند که در کارنامه آنها پروژه "دین ستیزی" بسیار برجسته و پررنگ است و با استناد به نظرات "راس" از متفکران غربی منکر حجاب اسلامی شده است. نظراتی که با نظرات پدرشان تفاوت چندانی ندارد.

پدر وی در اوایل سال 1391 شمسی در جلسه پرسش و پاسخی با دانشجویان دانشگاه "تورنتو" در سخنانی سخیف و اهانت‌بار "زنای با محارم را یک حق دانسته، نه یک کار غیراخلاقی" و در این باره اظهار داشته بود: «درگذشته ارتباط جنسی با محارم اخلاقا ممنوع بوده ولی امروزه به عنوان یک حق شناخته می‌شود و چنانچه رضایت طرفین باشد، مشکلی ندارد.» لذا این شعر و ضرب المثل فارسی به ذهن متبادر می‌شود که "پسرکو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، نخوانش پسر!"

سروش دباغ یا می داند چه می کند و دنبال چیست و یا نمی داند و کورکورانه حرف های دیگران را تقلید می کند. در هر صورت گفتار و نوشتار او و مخالفتش با اصول مسلم اسلامی از جمله حجاب، امری است ضد دین و مذهب. افکار و عقاید سروش دباغ وجه اشتراک زیادی با افکار گروه های مارکسیستی- اسلامی دارد. یعنی عقاید همه ی این ها "التقاطی" است. پیش از انقلاب افکار چپی و اسلامی را تلفیق می کردند و پس از انقلاب افکار لیبرالیستی- اسلامی را. و دباغ از گروه دوم است .

یقینا افرادی چون سروش دباغ به خوبی به قوت دین مبین اسلام واقفند و برنامه ریزی های هدف داری را در دستور کار خود دارند که البته با وعده خداوند که دینش را حفظ می کند به نتیجه ای نخواهند رسید.

البته به نظر می‌رسد،اظهارات سراسر هجو و بی‌پایه پسر سروش بی‌دین،‌ تاییدی دیگربر اخبار مختلفی مبنی بر ازدواج تشکیلاتی "عبدالکریم سروش" با "فریبا مهاجر داودی" است.

به هر حال برای اطلاع بیشتر این فیلسوف نما که مقاله هم می نویسد اشاره به آیات کلام الله می کنیم که نه جای پس داشته باشد و نه راه پیش و نتواند بگوید اینها نظراتی است که بر اساس برداشت اشخاص احراز شده و قابل رد و تردید است:

خداوند درآیه ذیل مى‏فرمایند:

«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛

اى پیامبربه زنان مؤمن بگو دیدگان خود فرو خوابانند و عفت پیشه ساخته، دامن خود را از نگاه بیگانگان بپوشانند و زیور خویش را جز براى شوهران و سایر محارم آشکار نکنند، مگر آنچه پیدا است؛ و روسرى‏هاى خویش را به گریبان‏ها اندازند تا سر و گردن و سینه و گوش‏ها پوشیده باشد و پاهاشان را به زمین نکوبند تا آنچه از زینت پنهان مى‏کنند، معلوم شود. اى بندگان مؤمن، همه به سوى خدا توبه کنید تا رستگار شوید».

بی تردید حیا و عفاف دو حالت روحی است که بخشی از رفتار بیرونی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد و با استمرار رفتار مناسب، به ثبات و استواری بیشتر می‌انجامد. برای اطلاع بیشتر سروش دباغ به نظر می رسد که به جز مطالعه کلام الله بد نیست مطالعه ای هم در نظریات اندیشمندان غیر مسلمان داشته باشد شاید با استفاده از آن کمی به اسلام نزدیک شود:

"جان استوارت" میل می‌گوید:« طبیعت این دو مادام که مناسبات کنونی را با هم دارند، قابل شناخت نیست. اگر مردان در جامعه بدون زن، و زنان در جامعه بدون مرد، به سر برده بودند و یا اگر جامعه ای شکل گرفته بود که در آن زنان زیر سلطه مردان نبودند، آنگاه می توانستیم درباره تفاوت ذهنی و اخلاقی زن و مرد سخن بگوییم که احتمالاً ازطبیعت آنان سرچشمه می گیرند. آنچه را امروز طبیعت زنان می نامند چیزی یکسره تصنعی است، زیرا محصول سرکوب در برخی جهات و تشویق در جهات دیگر است، (میل،/۳۲) ولی دیدگاه دیگر، بر طبیعی بودن حیا و عفت زن تأکید دارد و آن را باور مشترک تمام ملتهای جهان می شناسد. منتسکیو بر اساس این دیدگاه به قانونگذار، اجازه می دهد که در صورت تأثیر منفی محیط طبیعی و مشاهده بی بند و باری زنان، با تشریع قانون مناسب، به حراست از طبیعت و قانون طبیعی همت گمارد:« تمام ملل جهان دراین عقیده مشترک هستند که زنها باید حجب و حیا داشته باشند تا بتوانند خود داری کنند، علتش این است که قوانین طبیعت این طوری حکم کرده و لازم دانسته زنها محجوب باشند و بر شهوات غلبه نمایند.طبیعت مرد را طوری آفریده که تهورش زیادتر می باشد ولی زن را طوری آفریده که خود داری و تحملش زیادتر است.

بنابراین هرگز نباید تصور کرد افسار گسیختگی زنها برطبق قوانین طبیعی است بلکه افسار گسیختگی بر خلاف قوانین طبیعت می باشد و برعکس، حجب و حیا و خود داری مطابق قوانین طبیعت است، زیرا طبیعت ما را طوری آفریده که به نقص خود پی ببریم و به همین جهت است دارای حجب و حیا هستیم. زیرا حجب و حیا همانا خجلتی است که شخص از نقص و عدم کمال خود دارد.

حال اگر تأثیر آب و هوای محلی، به قدری زیاد باشد که این قانون طبیعی یعنی حجب و حیا را نقض نماید، قانون گذاران، بایستی به وسیله وضع قوانین مخصوصی، این نقصان را رفع کنند تا قوانین طبیعی به قوت خود باقی بماند» (منتسکیو،/۴۴۲)

روسو نیز اعتقاد داشت که مرد و زن تمایلات جنسی نامحدود دارند. خداوند برای فروکش کردن نیروی شهوت مرد، به او عقل ارزانی داشته و به زن، حجب و حیا بخشیده است. (آکین،/۱۶۷)

در این رابطه اظهارات خانم سیمون دو بوار (دانشمند و حقوقدان فرانسوی) که از یک جامعة سکولار گزارش می دهد خواندنی است وی می‌گوید:« دختران جوان دوست دارند، مردان، خود آنها را بخواهند نه بر قراری رابطه جنسی با آنان را، از این رو نگاه های مردان در عین این که آنها را می ستاید آزار هم می‌دهد، هوس مرد، به همان اندازه که تحسین است توهین هم هست. دختران طبیعتاً اگر احساس کنند مردان به بدن آن ها نظر جنسی دارند، سعی می‌کنند خود را بپوشانند، شرم و حیا از همین جا معلوم می شود.» (سیمون دو بووار،/۵۶)

(نور / ۳۱)« پای بر زمین نکوبند به گونه ای که زینت پنهان داشته شان را به اطلاع دیگران برسانند!- و مردان غریبه را به خود جلب نظر نمایند.»

« حجب و حیا برای دختران همچون وسیله دفاعی است که به او اجازه می دهد تا از میان خواستگاران خود، شایسته ترین آنان را برگزیند یا خواستگارش را ناچار سازد که پیش از دست یافتن بروی، به تهذیب خود بپردازد. موانعی که حجب و عفت زنان، در برابر شهوت مردان ایجاد کرده، خود عاملی است که عاطفه و عشق شاعرانه را پدید آورده و ارزش زن را در چشم مرد بالا برده است» (ویل دورانت، قصة الحضاره،۱/۸۴)

استاد شهید مطهری بر این باور است که عفت و حجاب، برای زن هم وسیله تصاحب دل مرد است و هم حایل و مانع در برابر گرفتاران به جنون جنسی و انگیزه تجاوز:

« حیا و عفاف و ستر پوشش، تدبیری است که خود زن با یک نوع الهام، برای گرانبها کردن خود و حفظ موقعیت خود در برابر مرد، به کار برده است… زن همان گونه که متوسل به زیور، خود آرایی و تجمل شد که از آن راه، قلب مرد را تصاحب کند، متوسل به دور نگه داشتن خود از دسترس مرد نیز شد، دانست که نباید خود را رایگان کند بلکه بایست آتش عشق وطلب اورا تیز تر کند ومقام خود را بالا ببرد… به طور کلی رابطه ای است میان دست نارسی و فراق از یک طرف وعشق و سوز وگرانبهایی از طرف دیگر یعنی عشق در زمینه فراقها ودست نارسی ها می شکفتند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:سروش,حجاب,قرآن, ساعت | لينک ثابت |

فیلم انتخاباتی حسن روحانی، قبل از پخش، سر از یوتیوب در آورد!

برخی دیگر از اصلاح طلبان نزدیک به هاشمی نیز سعی دارند تا با ایجاد دوگانه "جلیلی- روحانی" اینگونه وانمود کنند که در غیر صورت کناره گیری عارف از انتخابات، همه چیز به نفع جلیلی تمام خواهد شد. بر همین اساس، صادق زیباکلام، مجیزگوی همیشگی هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای اعلام کرد که اصلاح طلبان اگر بر سر حسن روحانی توافق نکنند، باید ریاست جمهوری سعید جلیلی را بپذیرند.

رسانه های اپوزیسیون و ضدانقلاب که پس از عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی، طرح ریزی های خود را ناکام دیدند، سعی کردند تا با دفاع و حمایت از حسن روحانی، بدیل دیگری برای خود دست و پا کنند.

به گزارش بولتن نیوز ، بر همین اساس بعد از پخش اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، شاهد دفاع رسانه های اپوزسیون داخلی و خارجی از حسن روحانی هستیم. این مسأله آنجا نمود بیشتری به خود پیدا کرد که عده ای از عناصر وابسته به کانون فتنه 88، به هنگام سخنرانی حسن روحانی در حسینیه جماران تجمع کرده و در حمایت از سران فتنه شروع به سر دادن شعار کردند.
در این میان متأسفانه حسن روحانی نیز تا به حال اقدام قابل توجهی انجام نداده است و برای آنکه رأی این افراد معلوم الحال را هم داشته باشد، مرزبندی خود با سران فتنه را تا به امروز مشخص نکرده است. از سویی دیگر، طیف عمده ای از اصلاح طلبان و نزدیکان به هاشمی رفسنجانی نیز سعی دارند تا با رایزنی های مختلف با محمدرضا عارف، وی را به نفع حسن روحانی از گردونه انتخابات خارج کنند که البته تا به امروز علی رغم برگزاری جلسات متعدد، موفق به انجام این کار نشده اند.
 


برخی دیگر از اصلاح طلبان نزدیک به هاشمی نیز سعی دارند تا با ایجاد دوگانه "جلیلی- روحانی" اینگونه وانمود کنند که در غیر صورت کناره گیری عارف از انتخابات، همه چیز به نفع جلیلی تمام خواهد شد. بر همین اساس، صادق زیباکلام، مجیزگوی همیشگی هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای اعلام کرد که اصلاح طلبان اگر بر سر حسن روحانی توافق نکنند، باید ریاست جمهوری سعید جلیلی را بپذیرند.


از سویی دیگر، به نظر می رسد حسن روحانی برای آنکه پایگاه اجتماعی خود را توسعه ببخشد، سعی کرده تا بیش از پیش خود را به طیف اصلاح طلبان (به خصوص از نوع مشارکتی) نزدیک کند. عدم حضور حسن روحانی در مراسم امروز سالگرد امام خمینی در حرم مطهر (که بر طبق مرسوم، همه مسئولین در آن شرکت می کنند)، و حضور در مراسم تشییع مرحوم آیت الله طاهری نیز بر همین مبنا قابل تحلیل است.
 


از طرفی دیگر، فیلم مستند انتخاباتی حسن روحانی که قرار است امروز از رسانه ملی پخش شود، قبل از پخش در صداوسیما از سایت یوتیوب سردرآورد!

بر همین اساس، فیلم مستند انتخاباتی حسن روحانی که توسط دهباشی تهیه شده، قبل از آنکه در رسانه ملی پخش شود، در سایت یوتیوب که مربوط به ایالت متحد آمریکاست، منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز فیلم مستند ۳۰ دقیقه ایی حسن روحانی قرار است ساعت ۲۳:۳۰ امشب از شبکه یک پخش شود اما این فیلم قبل از آنکه در رسانه ملی و در داخل کشور پخش شود، در سایت یوتیوب آپلود شده است. این فیلم هم اکنون در سایت یوتیوب قرار دارد که هر کسی می تواند با مراجعه به این سایت فیلم مذکور را ببیند.


با توجه به محتوای این فیلم به نظر می رسد که یکی از دلائل عمده بارگزاری این فیلم تبلیغاتی در یوتیوب، استفاده رسانه های اپوزسیون و ضدانقلاب از آن در سایت های متعلق به خود می باشد. که در این صورت آقای روحانی باید پاسخ دهند چه ارتباطی بین برخی عناصر ستاد انتخاباتی وی با وابستگان به فتنه 88 وجود دارد؟


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,حسن روحانی,یوتیوب, ساعت | لينک ثابت |

پاسخ سردار فضلی به ادعای هاشمی

در پاسخ به این ادّعای آقای هاشمی رفسنجانی که نیروهای مردمی تمایلی به رفتن جبهه نداشتند ، سردار فضلی (فرمانده سابق لشکر شسیدالشهداء ) در مورد استقبال مردم از جبهه ها می گوید : «برای اجرای عملیات کربلای چهار و عبور از رودخانه 
    اروند رود و تصرف جزیره ام الرصاص ، با کثرت رزمندگانی که در جبهه نمونه آن وجود نداشت ، مشکلی نبود ... کمبود نیرو نداشتیم» .75 
    علیرضا افشار ( مسئول اسبق ستاد مرکزی سپاه ) نیز در این مورد اظهار می دارد : «آمار بسیجیان ما در طول عملیات ها 100 هزار نفر بود و در پشت عملیات ها کمتر یا بیشتر می شد . البته نیروی کادر سپاه و یگان های ارتش که علاوه بر کادر عمدتاً از سرباز استفاده می کردند را نیز باید به آن اضافه کرد . فکر می کنم با نیروهای ستادی عدد 500 هزار نفر را تشکیل می دادند . تعداد بسیجیان جبهه رفته ما نیز حدود یک میلیون نفر می شد ... اما در داخل ، بعضی ها روحیه خود را باخته بودند و فکر می کردند دیگر نیروهای بسیجی و رزمندگان در فراخوان ها اقبالی نشان نمی دهند» . 76 
    آقای هاشمی در تناقض آشکار با ادّعایی که از ایشان در مورد عدم اقبال مردم به جبهه ها نقل شد ، در یادداشت روز 5 اردیبهشت 1367 خود می نویسد : «ساعت 30/8 صبح برای شرکت در جلسه شورای عالی پشتیبانی جنگ به دفتر آیت الله خامنه ای رفتم . در باره اعزام نیرو به جبهه ها بحث شد . گفتند سطح اعزام خوب است و قرار شد تبلیغات برای تداوم اعزام ادامه یابد». 77 
    آقای محسن رفیق دوست ( وزیر سپاه در دوران جنگ ) نیز در مصاحبه ای می گوید : زمانی که قطعنامه را پذیرفتیم ، در بهترین شرایط ع دّه و عدّه بودیم . 78 
     ایشان در جای دیگر نیز اظهار می دارد : ما هیچ وقت در جنگ مشکل عدّه و نیروی انسانی نداشتیم . 79 
    وی در مصاحبه دیگری نیز در پاسخ به این سوال که آیا استقبال مردم از جبهه ها خوب بود ؟ می گوید : بله ، مشکل نیروی مردمی هیچ وقت در جنگ نداشتیم . 80 
    آقای هاشمی باز هم در تناقض با ادّعای سابقش ، در یادداشت روز 15 مرداد 1367 ( بعد از پذیرش قطعنامه) می نویسد : «ظهر آقای شمخانی آمد . طرح عملیاتی سپاه را آورد . گفت 300 گردان نیرو حاضر است و باز هم آمدن نیرو ادامه دارد» . 81 
    مقام معظم رهبری نیز طی سخنانی در تاریخ 29 شهریور 1372 می فرمایند : «بعد از قضیه قبول قطعنامه ، که دشمن فرصت طلبی می کرد و می خواست از موقعیت سوء استفاده کند ، شما دیدید ناگهان آن چنان جبهه ها پر شد که در طول جنگ کمتر سابقه داشت ، یا هیچ سابقه نداشت ». 82 
    لذا با توجه به موارد فوق ملاحظه می گردد که ادّعای عدم استقبال مردم از جبهه ها نیز صحت نداشته و صرفاً ساخته ذهن کسانی بوده که قصد داشتند امام را وادار به پذیرش قطعنامه کنند . 
    
    4 - اعلام ناتوانی دولت برای تامین مالی ادامه جنگ امام خمینی (ره) در بخشی از نامه مورخ 25 تیر 1367 خود خطاب به مسئولین کشور می نویسند : آقای نخست وزیر از قول وزرای اقتصاد و برنامه و بودجه ، وضع مالی نظام را زیر صفر اعلام کرده اند .83 
    آقای هاشمی نیز در خاطرات خود می نویسد : «در تاریخ 23 تیر به خدمت امام رسیدیم و با خواندن نامه آقای رضایی از ایشان نظر خواستیم ... قبلاً نخست وزیر و وزیر دارایی در گزارشی به خدمت امام گفته بودند که حتی در سطح هزینه های موجود هم ، کشور قدرت تامین هزینه جنگ را ندارد و از خط قرمز اقتصادی هم فراتر رفته ایم» . 84 
    مسعود روغنی زنجانی ( وزیر برنامه و بودجه در دولت میر حسین موسوی ) نیز در مصاحبه ای چنین می گوید : «در جریان پذیرش قطعنامه 598 ، نامه ای که من به عنوان رئیس سازمان برنامه به امام نوشتم ، در پایان جنگ تاثیر گذار بود و امام با این استدلال که دستگاه برنامه ریزی کشور به عنوان کارشناس اعلام می کند که منابع مورد نیاز برای ادامه جنگ به حداقل ممکن رسیده است ، جنگ را متوقف کردند» .85 
    مقام معظم رهبری نیز طی سخنانی در تاریخ 14 خرداد 1375 در این مورد می فرمایند : «قبول قطعنامه از طرف امام ، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسئولین آن روز امور اقتصادی کشور مقابل روی او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی ک شد و 
    نمی تواند جنگ را با این همه هزینه ادامه دهد . امام مجبور شد و قطعنامه را پذیرفت . پذیرش قطعنامه به خاطر ترس نبود ؛ بخاطر هجوم دشمن نبود ؛ بخاطر تهدید آمریکا نبود ... اگر همه دنیا در امر جنگ دخالت می کردند ، امام رضوان الله علیه ، کسی نبود که رو برگرداند . آن [پذیرش قطعنامه] یک مسئله داخلی بود ؛ مسئله دیگری بود» .86 
    اما آقای محسن رضایی در مصاحبه ای اظهار می دارد : «آقای روغنی زنجانی گفته بودند پول کافی [ برای ادامه جنگ ] نداریم و این به عنوان نظر دولت تلقی شد . بعدها آقای موسوی به من گفت که این نظر دولت نبوده است» ! 87 
    اگر نامه آقای روغنی زنجانی نظر دولت نبوده است ، پس چرا میرحسین موسوی همان موقع این گزارش خلاف واقع را تکذیب نکرد؟ 
    دکتر محمد جواد ایروانی ( وزیر اقتصاد دولت موسوی ) نیز در مصاحبه ای با روزنامه ایران می گوید :«درآمد نفتی ایران در سال 63 حدود 22 میلیارد دلار بود که در سال 64 این رقم به عدد حدود 15 میلیارد دلار تنزل یافت . درآمد نفت که از نیمه دوم سال 64 در سراشیبی سقوط قرار گرفته بود ، در سال 65 به چیزی حدود 7/5 میلیارد دلار بالغ شد . عددی که هرگز بعد از آن در تاریخ اقتصادی ایران تکرار نشد ». 88 
    وی در ادامه می افزاید : [ علی رغم این مطلب ]« نظر بنده این بود که حوزه اقتصاد هیچ گاه مانع از ادامه جنگ نشده است . ما از نظر اقتصادی توان اداره جنگ را داشتیم و بخش اقتصادی هیچ گاه موجب آسیب دفاع از کشور نشد ... ما از بعد اقتصادی می توانستیم جنگ را ادامه دهیم . البته با این اوصاف که اعلام وضعیت فوق العاده می کردیم و انتظارات را محدود می ساختیم» .89 
    بهزاد نبوی ( وزیر صنایع سنگین در دولت مهندس موسوی ) نیز در مصاحبه ای در سال 1387 اظهار می دارد : «در مورد دلایل پایان جنگ ... هیچ گاه اشاره نشد که کشور از نظر اقتصادی توان تهیه [ نیازهای جبهه ها ] را ندارد (!) ... به هیچ عنوان دلیل پایان جنگ اقتصادی نبوده است» (!) 90 
    وی در بخش دیگری از سخنانش می گوید :« سه سال ابتدای دولت آقای موسوی یعنی سال های 61 و 62 و 63 بهترین شکوفایی اقتصادی را کشور تجربه کرده بود . در سال 64 نیز رشد نرخ تورم به 6/6 درصد رسیده بود که در هیچ دوره ای از انقلاب ، چنین رشد تورم کمی را تجربه نکردیم . این در حالی بود که جنگ هم در کشور ادامه داشت .» 91 
    اما جالب است بدانیم که از سال 59 تا 67 ، میانگین سالانه سهم امور دفاعی در کل هزینه های دولت ایران ، برابر 12 درصد بوده است . یعنی علی رغم آن که امام خمینی بارها اعلام داشته بودند که جنگ باید در راس مسائل کشور باشد ، 88 درصد بودجه کل کشور در مسیری غیر از جنگ ، صرف می شده است . 
    75. « نبرد سرنوشت ساز ». ماهنامه پیام انقلاب . دی 1390 . ص 54 
    76. امیر صدیقیان . « توسعه کمی سپاه متوقف شده بود ». روزنامه ایران . ویژه نامه سالروز پذیرش قطعنامه 598 . 27 تیر 1389 ص 31 - 30 
    77. پایان دفاع ، آغاز بازسازی . پیشین ، ص 96 
    78. مصطفی شوقی . « از قذافی و امام موسی صدر تا اختلاس ». هفته نامه مثلث . 3 مهر 1390 . ص 51 
    79. علیرضا شاکر . « امام و رهبری هیچ کس را از قطار انقلاب پیاده نکردند ». هفته نامه مثلث . 8 خرداد 1390 . ص 66 
    80. امید کرمانی ها .« می گفتند جنگ را رها کنید ». هفته نامه مثلث . 4 مهر 1389 . ص 23 
    81. پایان دفاع ، آغاز بازسازی . پیشین ، ص 254 
    82. سایت اطلاع رسانی مقام معظم رهبری . سخنرانی 29 شهریور 1372 
    83. پایان دفاع ، آغاز بازسازی . پیشین ، ص 579 
    84. همان . ص 18 
    85. « امام موافق برخورد با سازمان برنامه نبود ». فصلنامه حضور . ویژه سی امین سالگرد انقلاب . زمستان 1387 . ص 66 
    86. سایت اطلاع رسانی مقام معظم رهبری . سخنرانی 14 خرداد 1375 
    87. سعید آجرلو و محمد هیراد حاتمی فر. « نباید به سیاسیون اعتماد می کردیم ». هفته نامه مثلث . 5 مهر 1388 . ص 110 
    88. «سال 67 از نظر اقتصادی توان اداره جنگ را داشتیم» . روزنامه ایران . ویژه نامه بررسی اقتصاد سیاسی جمهوری اسلامی ایران . دی 1389 . ص 25 
    89. همان . ص 27 
    90. بهزاد نبوی . « امام با ما بود ». فصلنامه حضور . ویژه سی امین سالگرد انقلاب . زمستان 1387 . ص 21 
    91. همان . ص 21


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 20 / 3 / 1392برچسب:هاشمی,انتخابات ریاست جمهوری,سردار فضلی, ساعت | لينک ثابت |

حسن روحانی و اقتدار هسته ای و اعتمادسازی

به نقل از وبلاگ حماسه سیاسی حماسه اقتصادی

در گفتگوی ویزه خبری ،حسن روحانی در دفاع از دوران خدمت خود در پست دبیر شورای امنیت ملی چنان از اقتدار هسته ای و اعتماد سازی با غرب صحبت کرد که یک لحظه  تعلیق و تعطیل شدن تمام فعالیت های هسته ای کشورمان در زمان ایشان را وهم و تخیل احساس کردم.

حسن روحانی گفت: در آن دوره بواسطه همراهی با غربی ها و عقب نشینی هایی که انجام گرفت، آنها آنقدر جلو آمدند که من مجبور شدم شخصاً وارد میدان شوم.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 3 / 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات رییاست جمهوری,انرزی هسته ای, ساعت | لينک ثابت |

مرد خاکستری و درخواست روی گردانی اصلاحات از عارف و روحانی+سند

به گزارش فضای مجازی شبکه اطلاع رسانی کوتاه نیوز؛موسوی خوئینی ها که در فتنه های اخیر نقش کلیدی و محوری، اما پنهان و ناپیدا را بر عهده داشته است در اظهاراتی کاملا منطبق بر ادبیات رسانه های ضد انقلاب برای رد صلاحیت هاشمی مرثیه خوانده است. این در حالی است که او دوم خرداد ماه سال جاری در اظهار نظری توصیه کرده بود از رد صلاحیت رفسنجانی ناراحت نشوید چون او اگر می آمد همه انتقام ها گذشته را از اصلاح طبها می گرفت. وی همچنین رقابت عارف و روحانی را بی سر انجام خوانده و از اصلاح طلبان خواسته است پای خود را از حمایت از آنها بیرون بکشند.

سرویس سیاسی پایگاه خبری مرصاد، تحلیل و بازخوانی عملکرد و سیاست های او در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، روزنامه ی سلام و حزب مجمع روحانیون مبارز، این ادعا را به روشنی اثبات می کند.البته ناگفته نماند که چهره پرده‎ نشین اصلاحات، همواره ترجیح داده در پشت صحنه سیاست، ایفای نقش و بازی گردانی کند تا ردپا و اثری از خود به جا نگذارد.روز گذشته “کمپین ائتلاف عارف ـ روحانی برای فردای ایران ” با مرد خاکستری اصلاحات دیدار کردند.موسوی خوئینی ها با تحلیل شرایط سیاسی کشور و انتقاد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخابات پیش رو گفته است: و امروز مهندسی بر این اساس پیش می‌رود که نه تنها اصلاح طلبان پیروز انتخابات نباشند بلکه اعتبار گذشته خود را نیز از دست بدهند ؛

چند روز پیش رادیو اسراییل وابسته به سازمان جاسوسی موساد همین حرف ها را زده بود. منوشه امیر رئیس رادیو اسراییل معتقد است جریان اصولگرا در کشور از توانمدی بالایی برخوردار هستند و اصلاح طلبان توان مبارزه ندارند برای همین نباید در انتخابات شرکت می کردند او به نقل از مصطفی تاج زاده گفت:

“بهترین راه تحریم گسترده انتخابات است موسوی خوئینی هم معتقد است آرایش انتخاباتی حاضر برای به بن بست کشاندن اصلاح طلبان است”

89

موسوی خوئینی ها در ادامه سخنانش در دیدار با کمپین ائتلاف گفته است: از هشت نامزد حاضر در صحنه، ضمن احترام به همه، شش نفر آنان از مخالفان اصلاح طلبانند و آقایان روحانی و عارف اگر هردو با یکدیگر به رقابت ادامه دهند، اصلاح طلبان نباید با ورود در این رقابت بی سرانجام خود را به بن بستی که مخالفان تدارک دیده‌اند بکشانند.

خوئینی ها با فراموش کردن انتخابات ۸۸ که همه جریان های اصلاح طلب و شخص هاشمی از میر حسین موسوی حمایت کردند و باز هم نتوانستند در مقابل رقیب پیروز شوند گفت: اگر خاتمی نامزد می‌شد، تمام اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی حامی آنان از ایشان حمایت می کردند! و چنان نتیجه‌ای از انتخابات به‌دست می‌آمد که دوست وغیردوست را حیرت زده می‌کرد!رییس مجمع روحانیون مبارز با نادیده گرفتن نقش خاتمی در فتنه آمریکایی اسراییلی ۸۸ با سعی بر تطهیر اوبیان داشت: خاتمی بهترین راه ممکن را انتخاب کرد و با وجود درخواست‌های گسترده از سراسر کشور وارد صحنه انتخابات نشد تا مخالفان بار دیگر به خاطر یک دستمال، قیصریّه رابه آتش نکشند.

خویینی ها سپس به کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد. حضور جناب آقای هاشمی با چنان استقبالی، نه تنها از ناحیه اصلاح طلبان بلکه از طرف طیف گسترده ای درسراسر کشور، رو به رو شد که بر اساس تحلیل حوادث قابل پیش بینی نبود. این حضور و موج حمایت گسترده‌ای که شکل گرفت و روز به روز رو به افزایش
داشت و پیروزی آقای هاشمی در انتخابات را قطعی می‌ساخت، نه تنها مشکلات پیش آمده در هشت سال گذشته را بر طرف می‌کرد بلکه می‌توانست اعتبار به شدّت آسیب دیده‌ی جریان حامی رئیس جمهور فعلی ( که با تدبیرهای شگفت آوری او را به ریاست جمهوری رساندند ) را تا حدودی ترمیم کند، ولی متأسفانه بی تدبیری نه تنها کشور وملت را از یک فرصت خدادادی محروم کرد که گویا مهر باطله بر شناسنامه انقلاب زده شد. هر چند که سالها است این مهر را در جامعه از اعتبار انداخته‌اند.

ادبیات استفاده شده در این دیدار کاملا منطبق بر ادبیات ضد انقلاب در روزهای گذشته است با فرض اینکه موسوی خوئینی ها با ضد انقلاب خارج از کشور ارتباطی ندارد ولی می توان حدس زد ایشان سایت رادیو فردا، خبرنامه گویا، جرس، ملی مذهبی، نوروز،پیک نت و… را مطالعه می کنند چون مطالب مطرح شده در دیدار با ستاد انتخاباتی عارف و روحانی خلاصه تلقین های روانی ضد انقلاب بود.

این در حالی است که دوم خرداد ماه مرد خاکستری اصلاحات  در جلسه خصوصی مجمع روحانیون مبارز در واکنش به عدم احراز صلاحیت هاشمی گفته بود: ” از رد صلاحیت هاشمی ناراحت نشوید. اگر او رئیس جمهور می شد از همه ما انتقام سال های اصلاحات و مجلس ششم را می گرفت.”

سابقه موسوی خوئینی ها در هاله ای از ابهام است بخشی از مبارزان انقلاب عنوان می کنند که شهید مطهری معتقد بود منبرهای موسوی‌خوئینی‌ها گروه فرقان را پرورش داده است.حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز و از مبارزین پیش از انقلاب هم در اظهاراتی صریح تر عنوان کرده است: شهید مطهری حتی گفته که خوئینی ها مارکسیست شده است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 3 / 1392برچسب:هاشمی رفسنجانی,اصلاح طلبان,انتخابات ریاست جمهوری,کاندیداتوری هاشمی,, ساعت | لينک ثابت |

اصلاح طلبان زیر بار روحانی و عارف نمی روند/ آغاز یک سناریوی جدید خاتمی

مرصادنیوز: به نظر می رسد بعد از مشخص شدن نتایج چند نظر سنجی معتبر و عدم اقبال عمومی به روحانی و عارف، اصلاح طلبان طبق خصلت همیشگی خود که می خواهند به هر نحوی که شده شکست را نپذیرند قصد دارند از زیر بار پذیرفتن روحانی و عارف به عنوان کاندیدای  اصلاحات شانه خالی کنند

به گزارش سرویس سیاسی مرصاد،  رصد تحرکات فتنه گران در داخل و خارج از کشور نشان می دهد بعد از نظرسنجی های متعدد و بررسی جامعه آماری که نشان از مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارد فتنه گران و ضد انقلاب دو پیام را درک کرده اند:اول اینکه حضور مردم علی رغم تبلیغات منفی دشمنان این مرز و بوم بسیار بالاست و دوم اینکه کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات شانسی برای پیروزی ندارند و انتخابات دو قطبی بین اصولگرایان است.سناریوی اصلاح طلبان حامی فتنه و حامیان آنها در داخل و خارج از کشور این گونه طراحی شده است که با انتقاد از عارف و روحانی اعلام کنند این دو نفر ارتباطی با اصلاحات ندارند و این بازی توسط اطلاعیه دفتر خاتمی آغاز شده است.در پیامی که نوشته شده بود محمد خاتمی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است. با این توصیف سینا پارسا در سایت تهران ریویو نوشت: اگر با لنزی از تحلیل سیاسی به ماجرا نگاه کنیم، هیچ نشانه پر رنگی هم وجود ندارد که رهبران حقیقی و حقوقی جنبش  اصلاحات یعنی محمد خاتمی، آیت الله هاشمی، عبدالله نوری، سازمان مجاهدین انقلاب، جبهه مشارکت و مجمع روحانیون بخواهند شهروندان را به رای دادن به آقایان روحانی و عارف ترغیب کنند و مهم تر از آن به طور تلویحی یا صریح اعلام کنند اراده مقابله با تقلب احتمالی را نیز دارند. ظاهرا این اراده در صورت تایید صلاحیت هاشمی به طور قوی پا به عرصه عمومی می گذاشت و بر آن پای‌فشاری عمیقی می شد.

1(1)

فتنه گران که ظاهرا برای روزهای باقی مانده تا انتخابات برنامه ریزی کرده اند در شبکه اطلاع رسانی خود دستور العملی صادر کردند که به این شرح است:"درهفته پیش رو، ما باید همچنان بر زیبایی و کیفیت پروژه ای که آغاز کردیم تکیه کنیم. باید مطالبات جنبش سبز که حالا مطالبه جدی با عنوان "کاندیدای واقعی من کجا است” به آن اضافه شده را به عرصه عمومی بیاوریم. اصالت خود را حفظ کنیم، تصاویر رهبران جنبش سبز و زندانیان سیاسی را بار دیگر زنده کنیم.”بر اساس این گزارش مقدمات این سناریو در جماران اجرایی شد و محمد رضا جلالی پور از لندن برای فتنه گران داخلی سر خط تعیین کرد. همچنین  در مراسم تشیع جنازه آیت الله طاهری اصفهانی امام جمعه فقید استان اصفهان عده ای اندک قصد داشتند سر خط های جماران را تکرار کنند.

رصد تحرکات فتنه گران حاکی از آن است که هدایت کنندگان فتنه در داخل و خارج از کشور عطش بالایی برای ایجاد آشوب در داخل کشور را دارند موضوعی که باید دستگاه های اطلاعاتی امنیتی با اقتدار با آن برخورد کنند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 3 / 1392برچسب:سید محمد خاتمی,ستاد حسن روحانی,عدم اقبال به روحانی و عارف,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

روحانی 2013 در مسیر هاشمی 2005

شاید آن وقتی که یکی از نزدیکان اکبر هاشمی رفسنجانی صراحتا حسن روحانی را "هاشمی کوچک" نامید، خیلی‌ها حرف او را باور نکردند اما انتشار عکس‌های همایش انتخاباتی حسن روحانی با حضور برخی بانوان، مشخص کرد که شاید حسن روحانی در برخی رویکردها غلظت کمتری از هاشمی داشته باشد اما در زمینه احیای "دخترانی با برچسب هاشمی 2005" کاملا به آقای تکیه‌گاه اقتدا کرده است.حضور دختران بدحجاب و بی‌حجاب در همایش انتخاباتی حسن روحانی و رفتارهای غیر متعارف با پوشش نامناسب که نه شرعی است و نه با عرف مردم ایران در تناسب است، یادآور رفتار تبلیغاتی تیم هاشمی رفسنجانی در سال 84 و همچنین میتینگ غیراخلاقی حامیان میرحسین موسوی در سال 88 در ورزشگاه آزادی است.

 
 
تلاش برای کسب رای از طریق رد کردن از خطوط قرمز اعتقادی و شرعی مردم ایران، دقیقا همان رویکردی است که طیف کارگزاران و اصلاحات در طول دهه گذشته و در انتخابات‌های مختلف به آن تمسک جسته‌اند اما هر بار هم با شکست روبرو شده‍‌‌اند. کاروان اسکیت سواران بدحجاب که برچسب هاشمی 2005 را بر بدن خود چسبانده بودند و زنجیره سبز دختران از راه آهن تا تجریش از جمله اقداماتی بود که در این زمینه انجام شد اما نه تنها نتوانست کمکی به سبد رای هاشمی و موسوی بکند، بلکه اکثریت مردم ایران را که دارای زمینه مذهبی هستند، با ماهیت واقعی آنها آشنا کرد و زمینه‌ساز شفاف شدن مواضع کاندیداها شد.
 
 
اکنون، به نظر می‌رسد حسن روحانی به دنبال تکرار این تجربه شکست خورده است؛ آن هم در کسورت یک روحانی که هر چقدر هم در مواضع سیاسی دارای انحرافات عقیدتی باشد، این انتظار از او وجود دارد که به عنوان فردی که لباس روحانیت بر تن دارد، حداقل‌های شرعی را رعایت کند؛ نه اینکه عکس‌های همایش او در اینترنت به محلی برای تمسخر احکام دینی تبدیل شود. 
 
 
 
حسن روحانی با اتحخاذ این رویکرد قطعا به سرنوشت هاشمی 2005 و موسوی 88 دچار خواهد شد اما چیزی که در این میان مهم است، دستاویز قرار گرفتن حدود و احکام شرعی و زیر پا گذاشتن آنها برای کسب رای از یک اقلیت هنجارشکن است که به نظر می‌رسد اینگونه تفکر هنوز در میان برخی از جریانات سیاسی رایج است و خط آن پیگیری می‌شود.
 
 
 

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 18 / 3 / 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,هاشمی رفسنجانی, ساعت | لينک ثابت |

خنده دار ترین تیتر هفته+عکس

سایت انتخاب وابسته به حسن روحانی در اقدامی جالب و طنز تیر زد عارف و حسن روحانی پیروز مناظره اقتصادی بودند در ادامه مطلب نظر سنجی نوشته است"پایگاه خبری انتخاب  در تازه ترین نظرسنجی خود از بینندگان خود پرسید که کدام کاندیدا در مناظره ی عصر جمعه، بهتر عمل کرد؟بنابراین گزارش، در این نظرسنجی که یک شبانه روز در صفحه نخست سایت بود و 40 هزار و 269 نفر در آن شرکت کردند ، محمدرضا عارف و حسن روحانی جمعاً 67 درصد آراء را کسب کردند"عارف معاون اول سید محمد خاتمی با کسب نزدیک به 41 درصد آراء رتبه نخست را در اختیار گرفت و پس از او، حسن روحانی با 26 درصد در رتبه دوم قرار گرفت.علت کسب رتبه بالا در نظر سنجی اقدام طنز آلود عارف و روحانی در پاسخ به سوالات بود گفتنی است عارف معاون اول دولت خاتمی یک معدن رها شده را مرکز گردشگری نامید و قول داد اگر رییس جمهور شود این مرکز را توریست پرور کند. خنده خنده نظر شما چیست مخاطب محترم؟


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 13 / 3 / 1392برچسب:خنده دار ترین تیتر,ستاد حسن روحانی,سایت انتخاب,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

برنامه ریزی ستاد روحانی برای اغتشاش و آشوب در روزهای پیش رو/هشدار جدی

به گزارش سرویس داخلی کوتاه نیوز؛ کمیته جنگ روانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی بعد از مناظره روز جمعه به این نتیجه قطعی رسیده است که وی از مقبولیت مناسبی برخوردار نیست و حتی وجه سابق خود را از دست داده است در برنامه ریزی جمعه شب این گونه مقرر شد در صورتی که جمعیت در روز شنبه اطراف حسینیه ارشاد کمتر از 40 هزار نفر باشد مراسم در یک سناریوی کاملا منظم اجرا و به نفع میر حسین موسوی و کروبی شعار داده شود تا فضایی به وجود آید برای روزهای پایانی تبلیغات که بتوان از ان مصادره مطلوب کرد در همین راستا بهنام . س از افراد ستاد جوانان به همراه مجتبی.ه در ساعات پایانی طرح را اجرا کردند و یکی از اعضا ستاد با اهانت از روحانی میپرسد شما در موضوع هسته ای کوتاهی کردید که ناگهان فاز دوم اجرا میشود و درگیری آغاز میگردد خبرنگار و عکاس جماران و ایلنا مشغول عکس گرفتن میشوند و جالب اینجا است که ساعت 21:10 عکس های مراسم در سایت بالاترین بارگذاری شده است و امروز صبح در سایت های مدکور منتشر شد.

برخی افراد حاضر که در این سناریوی از پیش طراحی شده دست داشتند توسط پلیس امنیت بازداشت شدند و ستاد روحانی با پیش دستی اطلاعیه ای صادر کرد تا متهم به سازماندهی و برنامه ریزی آشوب نشوند موضوعی که خیلی سریع آشکار شد.ممکن است این ترفند علی رغم تکراری بودن تکرار شود.


روحانی
جماران 11 خرداد حسن روحانی در بین هوارادان
حواشی حضور روحانی در جماران

حواشی حضور روحانی در جماران

حواشی حضور روحانی در جماران

حواشی حضور روحانی در جماران

حواشی حضور روحانی در جماران


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 13 / 3 / 1392برچسب:اغتشاش و آشوب,ستاد حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

حکایت دست بوسی یک کاندیدا

 
 

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 12 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,حسن روحانی,دست بوسی, ساعت | لينک ثابت |

دستور لیدر جریان انحرافی: برایم امضا جمع کنید!

اخبار موثق حاکی است که لیدر جریان انحرافی از اینکه رد صلاحیتش هیچ گونه عکس العملی در پی نداشته و حتی مورد توجه محافل سیاسی و رسانه ها هم قرار نگرفته، دچار افسردگی شدید و کسالت جسمانی ناشی از آن شده است. 

یکی از اعضای حلقه انحرافی ضمن بیان این مطلب گفته است: حوالی ظهر دوشنبه گذشته به اتفاق حاج آقا "بهمن.ش" به دیدار مهندس در کاخ سعدآباد تجریش رفتیم. گفتند به خاطر کسالت ایشان، فقط حاج آقا "ش" داخل شوند و ما چند نفر، بیرون به انتظار نشستیم. بعد از مدتی حاج آقا با چهره‌ای برافروخته برگشتند و گفتند جناب مهندس بشدت ناراحت است، هم بدلیل اینکه کسی به حمایت از او نیامده، هم از اینکه "پیروان و مریدان(؟!)" در حال ریزش هستند و حتی کادرهای اصلی و دوستان مشترک ایشان و آقای دکتر نیز کارها را رها کرده و خود را از مهندس پنهان می کنند. لذا مهندس پیغام دادند که به رفقا بگویید 48 ساعت دیگر هم صبر کنند چون "خبر آمده که مشکل حل خواهد شد!؟" 

این عضو حلقه انحرافی افزوده است: مهندس رهنمود داده که بروید حمایت علما و طومار امضاء از طلاب جمع کنید و برای مقامات عالی کشور بفرستید. به همین خاطر آقای "ح.ق" نامه‌ای را برداشت و همراه با یک تیم آشنا به حوزه‌ها به قم رفتند و کلی به این طرف و آ« طرف زدند، اما تا نصف شب نهایتاً توانستند فقط از 3 طلبه‌ی جوان سال اول و دومی امضا جمع کنند!

نامبرده اضافه کرده است: وقتی مهندس از این وضعیت مفتضح مطلع شد گفت به دکتر بگویید که چرا خودش ورود جدی‌تری نمی‌کند. خودش عده‌ای را برای جمع کردن امضاء راه بیندازد و خودش امضاها را به رؤیت مقامات عالی برساند. 

این عضو حلقه‌ی انحرافی در انتها گفته است: الآن آن 48 ساعت هم گذشت و هیچ فرجی حاصل نشد. حالا اگر ما حرکت مجددی را هم شروع کنیم،  هیچ امیدی نیست که امضاها به 20 تا برسد چون همه به این نتیجه رسیده‌اند که کار ما تمام است و کسی بیخودی خودش را هزینه نمی‌کند. 

شایان ذکر است که از دید اعضای حلقه انحرافی، نقل قول‌هایی از قبیل "خبر آمده که..." از قول لیدر حلقه‌ی انحرافی، معمولاً بعنوان اخبار واصله از ماوراء الطبیعه تلقی شده و برای آن حساب خاصی باز می‌کنند. 

اما در شرایط فعلی، حتی اخباری از این نوع نیز برای این جماعت، منشأ اثر نمی‌شود.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,لیدر جریان انحرافی,جمع اوری امضا, ساعت | لينک ثابت |

شیخ کلید

شیخ کلید


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,حسن روحانی,شیخ کلید, ساعت | لينک ثابت |

برای دوست استثنایی جک استراو

سیدعابدین نورالدینی
ما به آقای حسن روحانی نقد داریم و این نقد به دلیل عملکرد وی در برنامه هسته‌ای است. اکنون اگر به بهانه حضور آقای روحانی در عرصه انتخابات، باز هم فضای نقد وی فراهم شده، به دلیل رقابت‌های انتخاباتی نیست چرا که اساسا آقای روحانی واجد مولفه‌های جدی برای رقابت نیست. آنچه محل دغدغه است؛ سوء‌استفاده از فضای مساعد فعلی برای موجه قراردادن یک الگوی محاسبه غلط است، الگویی که رفتار آقای روحانی در 22 ماه مدیریت بر مذاکرات هسته‌ای، از آن مشق می‌شد.

برخی نکات زیر اگرچه قبلا نیز بیان شده اما می‌تواند برای شکل‌گیری ذهنیت درست نسبت به روحیات مدیریتی سرپرست اسبق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان مفید باشد.

آقای روحانی از سیاست خارجی بشدت انتقاد می‌کند و معتقد است باید عزت ایرانی اعاده شود. سوال از آقای روحانی این است: اساسا این عزت چه رابطه‌ای با «حقوق ملت» دارد؟ در ادامه تنها چند خاطره به نقل از دوستان آقای روحانی، یعنی آقایان جک استراو و یوشکا فیشر نقل می‌شود تا مختصات عزت مطلوب ِ آقای روحانی مشخص شود. یوشکا فیشر، وزیر اسبق خارجه آلمان که در ماجرای توافقنامه سعدآباد حضور داشت؛ چندی پس از اتمام دوره وزارت، کتاب خاطراتش را منتشر کرد. وی در بخشی از این کتاب به ماجرای «دستپاچگی» تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مذاکرات سعدآباد اشاره کرد. یوشکا فیشر در این‌باره می‌نویسد: «گفت‌وگوهای ما به نقطه‌ای رسید که ما به ایرانی‌ها گفتیم بدون قبول توقف فعالیت‌های اتمی راه‌حل مناسبی حاصل نخواهد شد و ما بدون معطلی خواهان رفتن به فرودگاه و بازگشت به کشورهای خود هستیم. این گفته‌های ما منجر به قطع جلسه شد. ایرانی‌ها با دستپاچگی شروع به تلفن زدن کردند و بالاخره در این‌باره هم به توافق رسیدیم». روایت همین موضوع از سوی حسن روحانی هم بسیار قابل تامل است. وی درباره قفل شدن مذاکرات توضیح داده و از تماس تلفنی‌اش به رئیس‌جمهور وقت می‌گوید: «ایشان (محمد خاتمی) گفتند نگذارید مذاکرات به شکست منجر شود، ایشان اضافه کردند هرچه تصمیم شما باشد من قبول دارم و حمایت می‌کنم. با دفتر مقام معظم رهبری هم تماس گرفتم تا مباحث به رهبر معظم انقلاب منتقل شود که خبری نشد، بنابراین، شرایط برای نوعی مانور از نظر تنظیم جملات و عبارات آماده شد.» بعدها مشخص شد وزرای خارجه 3 کشور اروپایی تهدید کردند در صورت عدم تعهد ایران به توقف فعالیت‌های هسته‌ای، با رئیس‌جمهور دیدار نخواهند کرد و مستقیما عازم مهرآباد می‌شوند. این روایت جالب را از جک استراو، وزیر اسبق‌خارجه انگلیس بخوانید: «این برنامه (دیدار خاتمی) با خوش‌بینی در جدول زمانی ساعت ۱۰ونیم صبح گنجانده شده بود اما ساعت ۱۰ونیم آمد و رفت و هنوز توافقی صورت نگرفته بود، بویژه بر سر مورد حساس تعلیق غنی‌سازی اورانیوم. ناگهان دکتر روحانی اعلام کرد وقتش است که همه برویم و رئیس‌جمهور را ببینیم. ما 3 نفر به یکدیگر نگاه کردیم. دیگر همدیگر را خوب می‌شناختیم. من گفتم اما چیزی وجود ندارد که به خاطرش برویم و دیدار کنیم. دومینیک گفت برنامه‌های کاری ما در هواپیما و فرودگاه آماده است و یوشکا گفت ما خیلی خوشحال می‌شویم که برویم به کارمان برسیم. توافق را به وقت دیگری موکول کردیم و همه از صندلی‌ها بلند شدیم. بهت و حیرت بر چهره طرف‌های ایرانی نشسته بود. ایرانی‌ها را دیدیم که رفتند دور هم جمع شدند. دکتر روحانی و دیگر مذاکره‌کنندگان شروع به تلفن زدن کردند». قرار ملاقات آنها با خاتمی، راس ساعت 11 صبح بود اما آنها 3 ساعت این ملاقات را به تاخیر انداختند تا در نهایت حسن روحانی، تصمیم به پذیرش شرط آنان (تعهد به تعلیق) گرفت تا ملاقات خاتمی با وزرای اروپایی انجام شود! اما وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال دیدار با خاتمی، از ایران تعهدات بزرگی دریافت کردند. حسن روحانی در سعدآباد تعهد داد ایران همه فعالیت‌های غنی‌سازی و بازفرآوری را تعلیق کند. حسن روحانی در سعدآباد تعهد داد ایران پروتکل الحاقی را امضا و قبل از تصویب در مجلس شورای اسلامی اجرا کند! شاید به همین خاطر، استراو در خاطراتش از مذاکرات سعدآباد به عنوان «روز استثنایی» یاد کرده است. ایران به تعهداتش عمل کرد اما در مقابل دومین قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام به تصویب رسید! چرا؟ آقای روحانی می‌توانند بگویند عزت ملی و حقوق ملت در کدام وجوه رفتار تیم ایرانی در مذاکرات سعدآباد رعایت شد؟

خاطرات جک استراو از مذاکرات سعدآباد البته محدود به دوران مذاکرات نبوده است.

وی در کتابش، خاطره‌ای درباره یکی از وقایع بعد از مذاکرات هم نقل می‌کند و می‌نویسد: «در قطار بودم که کمال خرازی وزیر امور خارجه ایران زنگ زد و گفت می‌خواهد درباره موضوع هسته‌ای کشورش صحبت کند. به او گفتم گوشی را نگه دارد. من به توالت رفتم و از آنجا گفت‌وگو با وی را ادامه دادم. درخواست داشت که اجازه بدهیم حدود 10 سانتریفیوژ برای فعالیت‌های تحقیقاتی در ایران کار کنند که تاکید کردم اجازه فعال کردن یک دستگاه سانتریفیوژ را هم به ایران نمی‌دهیم». این رفتارهای تحقیرآمیز در شرایطی صورت گرفته است که طرف مقابل حقوق هسته‌ای ملت را هم نادیده گرفته است.

اشاره‌ای به فرآیند عقب‌نشینی

بگذارید در ادامه به مباحث فنی و فرآیند عقب‌نشینی و سازش تیم آقای روحانی و نقض تعهدات طرف غربی بپردازیم.
پس از مذاکرات سعدآباد، به‌رغم عقب‌نشینی همه‌جانبه تیم ایرانی، طرف غربی به بهانه‌هایی همچون ادعای همکاری ایران با عبدالقدیر خان، قطعنامه دوم را در شورای حکام تصویب کرد. طرف ایرانی اما به تعهداتش وفادار ماند. 4 ماه پس از سعدآباد، مذاکرات بروکسل برگزار شد. ایران در بروکسل هم تعهد داد درباره همه مختصات فعالیت‌های هسته‌ای خود اظهارنامه‌های فنی و کیفی ارائه دهد. ایران در بروکسل تعهد داد مونتاژ و آزمایش سانتریفیوژها را تعلیق کند. ایران تعهد داد ساخت قطعات داخلی سانتریفیوژها را تعلیق کند. در مقابل، اعضای تروئیکای اروپایی تعهد دادند «تلاش کنند» روال رسیدگی به موضوع ایران در شورای حکام عادی شود! تعهدات طرفین در قالب بیانیه بروکسل اعلان شد اما به رغم تعهد ایران به این بیانیه، 3 قطعنامه دیگر علیه ایران در شورای حکام صادر شد. اگرچه ایران نسبت به این نقض تعهدات اعتراض کرد اما نهایتا غلامرضا آقازاده در 20 فروردین 83 اعلام کرد ایران ساخت سانتریفیوژ را تعلیق می‌کند. با این وجود رفتار طرف غربی و تداوم عقب‌نشینی مقامات ایرانی نهایتا موجب دخالت برخی مقام‌های عالیرتبه نظام و تولید سانتریفیوژ در نطنز در مردادماه 1383 شد. رهبر انقلاب بعدها (دی‌ماه 1386) در این‌باره با انتقاد از فرآیند عقب‌نشینی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، توضیحاتی را ارائه کردند: «بنده همان موقع تاکید کردم اگر روند مطالبه پی‌درپی طرف‌های هسته‌ای ادامه یابد وارد میدان می‌شوم که این کار انجام و روند توقف فعالیت‌های هسته‌ای به روند پیشرفت هسته‌ای تبدیل شد.» به‌رغم فک پلمب نطنز، اما باز هم فرآیند عقب‌نشینی دنبال شد. این بار تیم مذاکره‌کننده، موضوع ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت را بهانه‌ای برای تداوم فرآیند عقب‌نشینی قرار دادند. طرف غربی با قرار دادن یک ضرب‌الاجل 3 ماهه (تا 25 نوامبر 2004) تهدید کرد در صورت عدم تعلیق فعالیت‌های نطنز، موضوع ایران به شورای امنیت ارجاع داده خواهد شد. این تهدید تروئیکای اروپایی باز هم موجب عقب‌نشینی شد و آقای روحانی در پاریس و براساس بیانیه پاریس، تعلیق کامل غنی‌سازی اورانیوم را پذیرفت. البته در بیانیه پاریس، آقای حسن روحانی در کنار همه تعهدات سعدآباد و بروکسل، متعهد به تعلیق فعالیت‌های «غیرمرتبط» با تعلیق غنی‌سازی اورانیوم، از جمله فعالیت‌های تبدیل اورانیوم در تاسیسات UCF اصفهان نیز شد. نکته تاسف‌انگیز تعهد طرف خارجی در بیانیه پاریس بود. اعضای تروئیکای اروپایی در قبال همه تعهدات ریز و درشت ایران برای تعلیق و تعطیل کردن فعالیت‌های هسته‌ای خود؛ اعلام کردند حقوق هسته‌ای ایران، مصرح در ان‌پی‌تی را به رسمیت می‌شناسند و اقدامات ایران در عقب‌نشینی از حقوق خود را «اقدامات اعتماد ساز داوطلبانه» تلقی می‌کنند! البته تنها چند روز پس از بیانیه پاریس، شورای حکام باز هم طی یک قطعنامه شدید‌اللحن، خواستار تصویب پروتکل الحاقی در مجلس ایران شد.

آیا در این فرآیند که ماحصل 22 ماه مدیریت آقای روحانی بر مذاکرات هسته‌ای است؛ می‌توان نشانه‌ای از عزت ملی و حقوق ملت یافت؟

***

الگوی سازش، کارنامه مشخصی بویژه در حوزه سیاست خارجی دارد. باید مانع تحریف واقعیات درباره هزینه‌های این الگو برای کشور شد. رفتار تیم آقای روحانی باعث شد الگوی محاسبه طرف غربی نسبت به رفتار ایران در موضوع هسته‌ای بر اساس فشار چندلایه تنظیم شود. بسته‌های فشار متعددی که طی سال‌های اخیر علیه ایران به کار بسته شده، تماما ناشی از رسوب تصوری در اندیشه طرف مقابل است که رفتار تیم آقای روحانی مسبب اصلی آن بوده است. طی سال‌های اخیر همه تلاش تیم ایرانی، اصلاح الگوی محاسبه غرب در موضوع هسته‌ای ایران بوده است. مقاومت ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل، تلاشی برای ممانعت از تضییع حقوق ملت و اصلاح تصورات رسوب شده در طرف غربی بوده است.

اگر اکنون انتظاری برای پاسخگویی متقابل - در عرصه انتخابات – نسبت به ادعاهای آقای روحانی وجود ندارد؛ اما تحرک منتقدان رفتار نادرست تیم هسته‌ای گذشته می‌تواند منجر به شفاف سازی بیشتر درباره مختصات گفتمان سازش شود. شاید از این رهگذر بتوان شاهد پاسخگویی عوامل آن هزینه‌های بسیار هنگفت در محکمه بود. محاکمه مسؤولان بی‌تدبیر، دقیقا همان حرفی است که آقای روحانی در برنامه تلویزیونی اخیر، برآن تاکید داشته است.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,حسن روحانی,سید عابدین نورالدینی, ساعت | لينک ثابت |

چرا آیت الله هاشمی اینقدر از آمریکا می ترسد؟ و می ترساند؟!

آقای هاشمی در سال 67 نیز چنین روشی را بازی کرد و علی رغم آمادگی کشور و نیروهای نظام و بسیج کشور از اوضاع کشور سیاه نمایی نمود و به همراه موسوی و حسن.ر چنان اوضاع را بحرانی و سیاه جلوه داد که پذیرش قطع نامه 598 را به امام عزیزمان تحمیل کرد.

در مجلس سنای آمریکا در طرح تجزیه سیستان و بلوچستان و آذربایجان ایران وجود دارد! و بعد هم قرار است اسرائیل به ایران حمله کند و به او کمک نظامی کنند! منتظر انتخابات بودند که تکلیف روشن شود گویا از این پس فعال شوند! امید است که در شرایط موجود تصمیم جدی بگیرند و فرصتی دیگر به ما مردم داده شود و...!

به گزارش بولتن نیوز، مطالب فوق، سخنانی است که آیت الله هاشمی بعد از احراز نشدن صلاحیتش از سوی شورای نگهبان، در جمع ستادهایش ایراد کرد. اینکه ایشان، چنین فضای کشور را تیره و تار جلوه دهند و اعلام کنند که هر کسی بیاید نمی تواند کاری کند جز من! و خود را منجی مردم بداند و به آن دائم افتخار کند! شیوه و سنت همیشگی ایشان است. و در همه برهه های زمانی انقلاب به توهم یا به راستی از خود چنین چهره ای دوست دارند که نمایش داده شود.

فقط ایشان باید می گفتند اگر اوضاع اینقدر که مدعی هستند خراب است و هیچ امیدی وجود ندارد و عنقریب است که ایران کن فیکون شود، چگونه خودش می توانست آنرا برگرداند و ایران را گلستان کند؟! ترساندن مردم و مسئولان از این که قدرش را ندانستند و دیگر همه چیز خراب شده، شیوه نخ نما شده حضرت آیت الله می باشد که دیگر مردم باور نمی کنند.

همین شیوه بود که حضرت امام خمینی را به سر کشیدن جام زهر مجبور کرد و آن شیر علوی را مجبور کرد که از مردم و خانواده شهیدان عذرخواهی کند از شعارهای حماسی خود، آقای هاشمی در سال 67 نیز چنین روشی را بازی کرد و علی رغم آمادگی کشور و نیروهای نظام و بسیج کشور از اوضاع کشور سیاه نمایی نمود و به همراه موسوی و حسن.ر چنان اوضاع را بحرانی و سیاه جلوه داد که پذیرش قطع نامه 598 را به امام عزیزمان تحمیل کرد.

این در حالی بود که در تمام طول جنگ فقط 12 درصد از بودجه کشور در آن جنگ استفاده می شد و همین آقایان توجهی در خور به دفاع مقدس و تدارک آن صورت نمی گرفت. اسناد آن موجود و در کتب مختلف و حتی در خاطرات خود آیت الله به وفور یافت می شود.

اینکه دائم در ژانر منفی بافی و نقش کلام در کارتون آدم کوچوله ها گفته شود که من می دانستم و می دانم که شکست می خوریم! و پیروز نمی شویم! و همه از بین می رویم! قطعا برای ملت غیور ایران پذیرفتنی نیست چون اگر این نقش پذیرفتنی بود هرگز ملت انقلاب نمی کرد آقای هاشمی و هرگز در برابر متجاوزان نمی ایستاد و هرگز دم از استقلال طلبی نمی زد اگر به حرف شما بود همچنان باید از پول و وجوهات شرعی مردم میلیون ها تومان به سازمان جهنمی منافقین علی رغم مخالفت حضرت امام پول می دادید و توجهی به خیزش عمومی امام نمی کردید و فکر می کردید که با دست خالی نمی توان با رژیم شاه که وابسته به آمریکا و غرب بود مبارزه کرد و پیروز شد. اگر به حرف شما بود باید از همه حرف شنوی داشت حتی غارتگران و نوکران مرتجع شیوخ اطراف خلیج فارس اگر به حرف شما بود باید صدام هم نشست و برخاست می کردیم حتی اگر شهرهای ما را در اشغال داشته باشد و اگر به حرف شما بود باید قذافی مزدور کلیه تجهیزات هسته ای خودمان را بارکشی می کردیم و تحویل آمریکا می دادیم.

نه جناب آیت الله این راه و روش امام و رهبری و ملت غیور و ملت غیور ایران نیست، آمریکا و غرب آن زمان که در اوج قدرت و ابر قدرتی بودند هیچ غلطی نتوانستند بکنند چه رسد الان که تا خرخره در منجلاب و مشکلات اقتصادی غرقند و دست و پای بیهوده می زنند!

شما خیلی نگران نباشید این ملت سرافراز در 24 خرداد چنان حماسه ای برپا کنند که هم دشمنان را مبهوت هوش و ذکاوت و بصیرتشان خواهند کرد. فقط چند روز صبر کنید تا ببینید.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:آیت الله هاشمی,انتخابات ریاست جمهوری,مذاکره با آمریکا,ترس از آمریکا, ساعت | لينک ثابت |

منت کشی «کمال خرازی» از «جک استراو» برای راه اندازی تنها ۲۰ سانتریفیوژ

آن سوی خط دکتر کمال خرازی، وزیر خارجه‌ی ایران بود. او گفت ما می‌خواهیم ۲۰ سانتریفوژ را برای تحقیقات علمی فعال نگه داریم. من دیدم در حضور همراهانم در قطار نمی‌توانم در خصوص یک پرونده‌ی حساس بین‌المللی مذاکره کنم، لذا به مستراح قطار رفتم. آنجا به خرازی گفتم شما توافقنامه را امضا کرده‌اید و دیگر نمی‌شود زیرش بزنید. اما او باز اصرار کرد. من گفتم...

سخنان دیشب آقای حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری، با واکنش های مختلفی در رسانه های مجازی مواجه شد.

به گزارش بولتن نیوز، روحانی در پاسخ به سؤال مجری گفت‌وگوی ویژه خبری مبنی بر توقف قراردادهای سعدآباد، بروکسل و پاریس گفت: شما که می‌دانید این مسائل دروغ است، در سعدآباد اصلاً قراردادی نبود، طرح این مسائل مربوط به بی‌سوادها است، شما که اینها را می‌دانید و اگر در گوشی به شما اطلاع می‌دهند حتماً آنها بلد نیستند که به شما می‌گویند. وی افزود: در بیانیه تهران قطعنامه این بود که همه چیز متوقف شود ولی ما اجازه ندادیم.

در ادامه مجری برنامه در رابطه با تعطیلی UCF سؤال کرد که روحانی اظهار داشت: شما آن زمان کجا بودید؟ خوب است که تاریخ را بخوانید، مذاکرات تهران مهر سال 82 انجام شد و UCF فروردین 83 به مرحله اول رسید و مرحله پس از آن پائیز 83 بود و در فروردین 84 نیز تکمیل شد. وی افزود: تولید آب سنگین در تابستان 83 صورت گرفت، تولید کیک زرد زمستان 83 و تکمیل سانتریفیوژ نیز زمستان 83 انجام شد. روحانی گفت: ما هیچ کاری را متوقف نکردیم بلکه فناوری را تکمیل کردیم.

این ادعاها اما واکنش هایی را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی نیز در بر داشت. به عنوان مثال «دکتر شهاب اسفندیاری» در شبکه اجتماعی گوگل پلاسی در مطلبی با عنوان «مذاکره اتمی در مستراح» نوشت:

«ظاهرا آقای روحانی فراموش کرده‌اند که در دوران مسئولیت ایشان بر پرونده هسته ای وزیر خارجه ایران برای داشتن ۲۰ عدد سانتریفیوژ، در مستراح به «جک استراو» التماس می‌کرد. این ماجرای شگفت و «نمادین» را خودِ استراو در قسمت سوم مستند «ایران و غرب» ساخته بی بی سی تعریف‌می‌کند. او می‌گوید:

«پس از انجام مذاکرات و امضای توافق پاریس، که طی آن ایران پذیرفت همه‌ی فعالیت‌های غنی‌سازی را تعلیق کند، در بازگشت به انگلستان، برای گذراندن تعطیلات آخر هفته با قطار عازم شهرِ محلِ زندگیِ خود بودم. در بینِ راه تلفن همراهم زنگ زد. آن سوی خط دکتر کمال خرازی، وزیر خارجه‌ی ایران بود. او گفت ما می‌خواهیم ۲۰ سانتریفوژ را برای تحقیقات علمی فعال نگه داریم. من دیدم در حضور همراهانم در قطار نمی‌توانم در خصوص یک پرونده‌ی حساس بین‌المللی مذاکره کنم، لذا به مستراح قطار رفتم. آنجا به خرازی گفتم شما توافقنامه را امضا کرده‌اید و دیگر نمی‌شود زیرش بزنید. اما او باز اصرار کرد. من گفتم باید در این خصوص با دیگران صحبت کنم... در همان حال کسی هم به در مستراح می‌زد و ظاهرا عجله داشت تا از آن برای کاری غیر از مذاکره‌ی‌ اتمی استفاده کند...»

 

 

استراو در ادامه تعریف می‌کند که همان‌جا با «جان سائرز» مدیرکل سیاسی پیشین و مسئول پرونده‌ی هسته‌ای ایران در وزارت امور خارجه انگلستان تماس می‌گیرد. «سائرز» هم پس از مشورت با «کارشناسان» دیگر به «استراو» پاسخ می‌دهد که ایرانی‌ها با همین ۲۰ سانتریفیوژ پس از چند سال می‌توانند به اندازه‌ی مورد نیاز برای یک بمب اتم اورانیوم غنی کنند! در نتیجه «جک استراو» هم در تماس مجدد با خرازی به طور قطعی به درخواست او پاسخ منفی می‌دهد.

آیا مذاکره‌کنندگانِ «با تجربه» و دیپلمات‌های «ورزیده‌ی» ما در عصر اصلاحات، نمی دانستند که قبل از امضای توافقنامه باید از طرف مقابل بخواهند که ۲۰ عدد سانتریفیوژ را از شمولِ تعلیق خارج کند؟؟ آیا دوباره می خواهیم این «نخبگان» و «نوابغ» مقدرات کشور ما را بر عهده بگیرند؟»

مرتضی بصیری، دیگر کاربر شبکه اجتماعی گول پلاس نیز چنین نوشت:

«آقای روحانی در گفتگوی ویژه خبری 6خرداد خود را مبرا از هرگونه تقصیر درتضییع حقوق هسته ای ایران در دوران اصلاحات دانستند.

بنده به عنوان دانشجویی که پشت دیوار کاخ سعدآباد ناظر مذاکرات روحانی و سه وزیر اروپایی و خنده های مستانه ایشان با جک استراو (وزیر خارجه وقت انگلستان) بوده ام شهادت می دهم که وی بدنبال پاک نمودن کارنامه سیاه خود در این مساله است.

تعلیق فعالیتهای هسته ای ایران در زمان ایشان صورت گرفت. تمرکز غنی سازی اورانیوم ما در سایت نظنز انجام می شد که به لطف آقای روحانی و آقای خاتمی جهت اعتمادسازی تعلیق شد. ایشان می خواهند فعالیتهایی که تحت نظر رهبری پس از این تعلیق و برخلاف نظر تیم هسته ای آقای روحانی انجام شد را به خود نسبت دهند.

ایشان در گفتگوی ویژه خبری اعلام کردند که ما تعلیق را فقط در نظنز انجام دادیم و در آب سنگین اراک و... به اتمام رساندیم. بله، اما نظام این کار را کرد و نه تیم آقای روحانی. این عملکرد ایشان نبوده، بلکه ادامه سیاست هسته ای نظام بوده است. به دلیل آنکه رهبری می دانسته اند تعلیق برای اعتمادسازی از اول محکوم به شکست بوده است. اما رهبری به تیم هسته ای آقای روحانی اجازه دادند تا با تعلیق داوطلبانه بر آنان دروغ بودن ادعاهای واهی غرب مسجل شود. و در ادامه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران به خواست ملت عزیز و رهبری بزرگوار ادامه پیداکرد.

 

آقای روحانی با خرج کردن رهبری در این عرصه می خواهند تصمیمات خود را به ایشان نسبت دهند که زهی خیال باطل...

شیوه رهبری در هر دوره ریاست جمهوری دادن آزادی عمل به رئیس جمهور منتخب مردم است. و هنگامی که سیاستهای هسته ای آقای خاتمی با شکست مواجه شد رهبری فرمودند: «همان دولت که تعلیق را انجام داده است همان دولت باید تعلیق را بر دارد». و چنین شد که به دستور رهبری تعلیق سایت نطنز به اتمام رسید.»

نویسنده : مهدی مهدوی ; ساعت ۳:٥٩ ‎ب.ظ ; جمعه ۱٠ خرداد ،۱۳٩٢

نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:کمال خرازی,حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,تعلیق هسته ای, ساعت | لينک ثابت |

هر جا جمع می‌شدیم علیه هاشمی شعار می‌دادیم

علیه هاشمی شعار می‌دادیم خیلی خوش می‌گذشت تصمیم گرفته شد از هاشمی حمایت کنیم تمام حمایتمون با بغض بود. از ۸۴ به هاشمی نزدیک‌تر شدیم و با نامه بدون سلام نزدیک تر شدیم و در نماز جمعه معروف حامی همدیگه

ریحانه طباطبایی از دوستان نزدیک محمد خاتمی و خبرنگار روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب که چندی پیش به اتهام ارتباط با رسانه های غربی در بازداشت بوده با اشاره به خصومت قدیمی اصلاح طلبان با آیت الله هاشمی رفسنجانی و کارشکنی در انتخابات مجلس ششم علیه وی در صفحه فیس‌بوک خود مطلب نوشته است.

 

به گزارش بولتن نیوز، طباطبایی می نویسد: «تمام اون شب توی فرودگاه علیه هاشمی شعار دادیم. مراسم‌های ۱۶ آذر هر سال علیه هاشمی شعار دادیم. هر جا جمع می‌شدیم علیه هاشمی شعار می‌دادیم. خلاصه خیلی خوش می‌گذشت اون روزها، خصوصاً مجلس ششمش و آقا سی کردن هاش... انتخابات ۸۴اوجش بود. اصلاً کاری به کار بقیه نامزدها نداشتیم و تمام مدت داشتیم زیر آب هاشمی رو می‌زدیم. خطر هاشمی رو به مردم گوشزد می‌کردیم و توضیح می‌دادیم چرا هاشمی نباید رییس جمهور به شه.»

 

اصلاح طلبان در انتخابات سال ۸۴ با دو مرحله ای شدن انتخابات و حذف نامزد خود در مرحله دوم رای گیری اتاق فرماندهی اصلاح طلبان به نیروهای میدانی خود دستور حمایت از هاشمی رفسنجانی را داد حمایت‌هایی که با بغض همراه بود این فعال اصلاح طلب نوشته است : «تصمیم کلی گرفته شد از هاشمی حمایت کنیم. تمام حمایتمون با بغض بود.»

 

رنگ عوض کردن ناگهانی اصلاح طلبان در حمایت از رفسنجانی آنچنان جلب توجه کرد که ریحانه طباطبایی با اشاره به اعتراض یکی از رهگذران نوشته است: «یادمه میدون شهرک آقایی گفت شما هفته پیش اینجا به هاشمی فحش می دادین امروز اما!؟»

 

در ادامه وی با اشاره به نامهٔ بی سلام هاشمی به مقام معظم رهبری که در آن تهدید به بروز آشوب بعد از انتخابات ۸۸ شده بود و همچنین حمایت از فتنه گران در نماز جمعه روز قدس سال ۸۸ می‌نویسد: «۸۸ به بعد خصوصا با اون نامه به قول اصول گراها بدون سلام و وسلام خیلی بهم نزدیک تر شدیم و در نماز جمعه معروف حامی همدیگه شدیم و از اون زمان روزهای خوبی رو کنار هم شروع کردیم. دیدارهای متعدد هاشمی با خانواده زندانیان سیاسی، جوانان اصلاح طلب. بچه های حزبی، قشرهای مختلف مردم ما را بهم نزدیک تر کرد. حرف های متفاوتی زد. هاشمی تغییر کرد.»

 

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر کلیک کنید

 

 

 

این نان به نرخ روز خوردن‌ها و رنگ عوض کردن‌های آفتاب‌پرستانه در تاریخ نمونه های بسیاری دارد در صبح روز کودتای آمریکایی در ۲۸ مرداد عده ای از نان به نرخ روز خورها در مخالفت با شاه معدوم شعار می‌دادند «یا مرگ یا مصدق» و بعد از دریافت دلارهای ارسال شده از آمریکا با ۱۸۰ درجه تغییر و رنگ عوض کردن شعارشان در حمایت از شاه خائن به مرگ بر مصدق تبدیل شد


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:ریخانه طباطبایی,خاتمی,سید محمد خاتمیانتخابات ریاست جمهوری, ساعت | لينک ثابت |

فیلم/ رهبرانقلاب در مورد عقب نشینی هسته‌ای در دوران اصلاحات چه گفتند؟

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام در تاریخ (۱۳۹۱/۰۵/۰۳) فرمودند: در همین قضیه‌ى هسته‌اى، آن وقتى که ما با اینها همراهى کردیم و عقب‌نشینى کردیم - البته براى ما تجربه‌اى بود، اما این واقعیت است - اینها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوى آنها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛ اینها کار ما نیست. عقب‌نشینى‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبکارتر کرد.

flv فیلم/ رهبر انقلاب در مورد عقب نشینی هسته‌ای در دوران اصلاحات چه گفتند؟ کاوش پرس هسته‌اى قضیه رهبر جبهه سایبری انقلاب اسلامی   دانلود سخنرانی رهبری ( unknown , بار دانلود شده 16 )


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,سخنان رهبری,کاندیدای اصلح, ساعت | لينک ثابت |

همیشه پای یک زن در میان است !!!

چگونه حسن یوسفی اشکوری به عضویت سازمان به اصطلاح مجاهدین در می آید!!!
به گزارش کانون وبلاگنویسان به نقل از “برای وطنم ایران” مطلب زیر را که نشان دهنده بکار گیری زنان ( در نقش جاسوس وبا بکارگیری شیوه های خاص ) برای پیشبرد خطوط سازمان است ارائه میکند تا بلکه هشداری برای فعالین سیاسی باشد تا ناخواسته مورد سوأستفاده سازمان مجاهدین قرار نگیرند , لازم به ذکر است که قبل تر نیز روانشاد خانم الهه خواننده معروف ایرانی که مدتی با مجاهدین پیوسته بود نیز خاطره ای از این شیوه به دین مضمون نقل کرده است که یکی از زنان مجاهد که کارش دوست شدن با خبرنگاران برای مثبت کردن انعکاس گزارش آنان از سازمان بود در یک مجلس برای پرت کردن حواس خبرنگاری که ممکن بود متوجه یک سوتی سازمان شود ,بی محابا خود را به بغل آن خبرنگار انداخته و شروع به بوسیدن او میکند . همچنین قبل تر نیز مجاهدین این شیوه ها را در مورد فعالانی همچون آقای نوری زاده و برخی از کادرهای حزب دمکرات به اجرا در آورده وبرای کسب اطلاعات شخصی , نزدیک کردن به سازمان یا تحت فشار قرار دادن از آن سود جسته اند ؛ رد و بدل شدن نامه ایرج مصداقی و سازمان مجاهدین برخی دیگر از اقدامات را روشن کرده که باهم میخوانیم : 

یوسفی اشکوری


مدّتی پیش آقای ایرج مصداقی مطلبی نوشت تحت عنوان” مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی”(از سران سازمان مجاهدین خلق) و برخی اقدامات سازمان در مقطع درگیری های خیابانی سال ۸۸ ایران را آشکار سازی کرد. از جمله، فیلم های جعلی که در آن زمان در مقر اشرف تولید می شد و تحت پوشش تصاویر سرکوبها در ایران، بخورد جهانیان و بخصوص رسانه ها و سازمان های حقوق بشری داده می شد. این یک واقعیت از عملکرد های سازمان بود و در آن دوره، فیلم و عکس و خبرهای جعلی زیادی توسط ما تولید و منتشر شد.
امّا واقعیت دیگر، نحوه بکارگیری کانال هایی بود که سازمان برای انتشار آن مدارک جعلی استفاده می کرد. چون سازمان نمی خواست(یا نمیتوانست) آن مدارک جعلی را به اسم خودش منتشرکند و نیاز داشت از کانال رسانه های خارجی یا رسانه های وابسته به جنبش سبز مستقر در خارج از کشور منتشر شوند، لذا مدارک مورد نظر را رسماً به آن رسانه ها نمی داد بلکه از طریقِ عواملش در رده های مختلف جنبش سبز و اطاق فکر های لندن، بروکسل، پاریس و حتی در خود آمریکا انجام می داد. این عوامل هم بر دو نوع هستند. گروه اول را نفوذی های سازمان در رده های گوناگون و گروه های مختلف جنبش سبز در خارج از کشور تشکیل می دهند. گروه دوم را افرادی تشکیل می دهند که سازمان به اصطلاح یک <<گزک>> از آنها پیدا می کرد. اعم از یک سند، یک ارتباط با رژیم آخوندی، یک تصویر در شرایط خاص، یک فیلم و … سپس همان <<گزک>> را اهرم فشار قرار می داد و از قربانی خود می خواست دستورات سازمان را بی چون و چرا اجرا کند و قربانی بیچاره هم چاره ای جز اطاعت نداشتند. یکی از قربانیان نگون بخت، حسن یوسفی اشکوری بود. اشکوری را جداً و واقعاً باید تجسم نگون بختی دانست. سازمان چند سال پیش همسر علی احسان از اعضای بلند پایه تشکیلات (مونا م) را برای تعمیق ارتباطات در قالب یک طعمه بسراغ اشکوری فرستاد و متاسفانه اشکوری فلک زده از طریق آن طعمه به تور افتاد.

یوسفی اشکوری

سازمان بلافاصله با صحنه سازی های مختلف، تصاویری از قربانی و طعمه را در حالت های مختلف خصوصی و در اماکن مختلف که در فرهنگ ایرانی، خط قرمز به حساب می آیند( از میخانه و دیسکو گرفته تا … مختلط و…) تهیه کرد و سریعاً به سر وقتِ قربانی نگون بخت رفت و به او حالی کرد که چه مدارکی از وی در اختیار دارد و چه توقعاتی از قربانی دارد تا موجب آبروریزی برای او و کل جنبش سبز نشود! و یوسفی اشکوری به استخدام تمام قد و تمام عیار سازمان درآمد. نه به عضویت سازمان بلکه به بیگاری آن. و به همین راحتی عامل سازمان شد در جنبش سبز، در اطاق فکر لندن، در محافل پاریس، بروکسل، ایتالیا و در سازمان های مورد نظر تشکیلات.
اینگونه بود که تعداد فراوانی عکس و فیلم جعلی، تحلیل ها، مقالات متعدد مورد نظر سازمان، خبرهای ساختگی بیشمار که سازمان تولید می کرد، از طریق یوسفی اشکوری به محافل جنبش سبز و رسانه های مختلف آنها و بخصوص رادیوفردا، بی بی سی فارسی، سایت های جرس، کلمه و روز آنلاین تزریق می شد، تا آنجا که این تولیدات، کاملاً مورد قبول و باور خود سبزی ها و سران اصلاح طلب داخل ایران قرار گرفت و متاسفانه حتی موجب ایجاد توهم اقتدار کاذب در آنها و برخورداری از پشتوانه عظیم داخلی و خارجی و… و در نهایت، موجب شکست جنبش سبز مردم ایران در سال ۸۸ و سو استفاده تمام عیار و سرکوبگرانه رژیم آخوندی از آن وقایع و بهره برداری از آنها برای مهندسی انتخاباتِ پیش رو و سرکوب بی سابقه هرگونه تحرکی از طرف آزادی خواهان در مقطع فعلی شده است.

یوسفی اشکوری


برای اینکه باور کنید که سازمان چه نقش مخرّبی ایفا کرد، فعلاً چند سند از اشکوری که در اختیار سازمان است را ارائه می دهم و اگر سازمان یا خود یوسفی اشکوری مطالبم را تکذیب کردند، تصاویر بی پرواتر و اسناد مهم تری را رو می کنم.
برای روشنگری و تبیین چگونگی و چرایی تحولات و مواضع برخی افراد اسناد دیگری نیز در اختیار دارم که به وقتش منتشر خواهم کرد. 
سربلند باد ایران و ایرانی در هرکجا و هر زمان.

یوسفی اشکوری و همسرش در اشکور قبل از انقلاب

یوسفی اشکوری و همسرش در اشکور قبل از انقلاب

یوسفی اشکوری و همسرش در آلمان
یوسفی اشکوری و همسرش در آلمان  

یوسفی اشکوری در اشکور و در حال سخنرانی در بعد از انقلاب 57
یوسفی اشکوری در اشکور و در حال سخنرانی در بعد از انقلاب ۵۷ 

با دخترش در آلمان
با دخترش در آلمان 

در جمع حامیان جنبش سبز در آمریکا
در جمع حامیان جنبش سبز در آمریکا


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 11 / 3 / 1392برچسب:حسن اشکوری,ضدانقلاب,شبکه های ماهواره ای,جنبش سبز, ساعت | لينک ثابت |

دکترتقلبی کاندیدای ریاست جمهوری شد!+اسناد

به گزارش مانیتورینگ شبکه اطلاع رسانی کوتاه نیوز؛ حسن روحانی کاندیدای مورد حمایت هاشمی و اصلاح طلبان در بیوگرافی رسمی خود اعلام کرده است که مدرک فوق لیسانس و دکتری خود را در رشته حقوق از دانشگاه گلاسگو در اسکاتلند دریافت کرده است.

عکس از صفحه مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام

 سایت ایران الکشن واچ (دیده‌بان انتخابات ایران)، با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است. اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شد موجود است.

بد نیست شیخ دیپلمات در خصوص ابهام موجود در مدرک خود توضیح دهد.چند سال قبل هم دانشگاه آکسفورد، اعطای مدرک دکتری به یکی از وزاری دولت را تکذیب کرد که سر و صدای زیادی به همراه داشت.

سایت ایران الکشن واچ (دیده بان انتخابات ایران) مدرک دکتری حسن روحانی را بررسی کرد

سایت رسمی  دانشگاه گالاسگو و همچنین سرویس پایان‌نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت

در قسمت بایگانی سایت جستجوی نام (hasan rowhani) حسن روحانی بی نتیجه است

شایان ذکر است دانشگاه گلاسگو ( University of Glasgow)‏ در سال ۱۴۵۱ میلادی در شهر گلاسگو در اسکاتلند تاسیس شده و یکی از دانشگاه‌های باستانی بریتانیا و چهارمین دانشگاه قدیمی انگلیسی‌زبان دنیا است. بیش از ۲۳٬۰۰۰ نفر دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور در مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکترا در این دانشگاه به تحصیل و پژوهش مشغولند.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 8 / 3 / 1392برچسب:دکتر حسن روحانی,انتخابات ریاست جمهوری,دکترای تقلبی, ساعت | لينک ثابت |

حضور فعال نوری‌زاده در نشست استکهلم و اعتراض ضد انقلاب‌ها + عکس

جریان ضد انقلاب تاکنون نشست‌های مختلفی در این زمینه برگزار کرده که نمونه آن نشست پراک، اولاف پالمه و.... است که در جریان ضد انقلاب به تور خانوادگی شهرت یافته است. یکی از موضوعاتی که در این نشست مورد تمسخر دیگر عناصر ضد انقلاب قرار گرفته حضور علیرضا نوری‌زاده در آن است

چندی پیش در استکهلم سوئد نشستی با عنوان اتحاد برای دموکراسی در ایران و با حضور عناصر ضد انقلاب برگزار شد که می‌خواستند در راستای ضربه زدن به انقلاب تلاش کنند.

این نشست در تلاش بود تا به نوعی به انتخابات ضربه وارد کرده و به قول خود اعضا برای مردم ایران فعالیت کنند. محسن سازگارا یکی از عناصر ضد انقلاب در نشست استکهلم که به نوعی رقابت علنی خود را با نشست شورای ملی ربع پهلوی آغاز کرده، گفته است:اعلام فراخوان در ایران دیگر کارساز نخواهد بود، چون ایران از آن بهره برداری خواهد کرد و یک 9 دی دیگر ثبت خواهد شد.

جریان ضد انقلاب تاکنون نشست‌های مختلفی در این زمینه برگزار کرده که نمونه آن نشست پراک، اولاف پالمه و.... است که در جریان ضد انقلاب به تور خانوادگی شهرت یافته است.

سوئد ؛ استکهلم نشست ضد انقلاب 5 خرداد 1392

 

یکی از موضوعاتی که در این نشست مورد تمسخر دیگر عناصر ضد انقلاب قرار گرفته حضور علیرضا نوری‌زاده در آن است که در حالی که نشست رسمیت داشته و سخنرانان در حال سخنرانی هستند، وی در خواب به سر می‌برد.

این موضوع به شدت موجب اعتراض جریان ضد انقلاب شده به گونه‌ای که در فیس بوک‌ها و شبکه‌های اجتماعی به تمسخر نوری‌زاده پرداخته‌اند و برگزاری این جلسات را کاری ابتر و بیهوده در برابر اراده ملت بزرگ ایران دانسته‌اند


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 8 / 3 / 1392برچسب:نشست استکهلم,نوری زاده,ضدانقلاب,, ساعت | لينک ثابت |

ما شکست‌خوردگان چرا بايد به هاشمي دخيل ببنديم

کیهان نوشت: «ما شکست خورده‌ايم. اين واقعيتي است که بسياري از ما هنوز به دلايل متفاوت باور نداريم.»
پايگاه اينترنتي روز آن‌لاين وابسته به طيفي از اپوزيسيون مقيم پاريس مطلب فوق را درباره ناکامي سناريوي اپوزيسيون در انتخابات منتشر کرد و افزود: آنان که اين شکست را قبول ندارند جز احساسات حرفي براي گفتن ندارند. ما شکست خورده‌ايم و باور اين شکست اولين اتفاق مهم است که چشمان خسته‌مان را باز مي کند.

اين سايت اينترنتي در عين حال در توجيه علت حمايت از هاشمي نوشت: تنها گزينه قابل بحث که سبب فضاي کنوني در تحريم يا عدم تحريم انتخابات رياست جمهوري شد، حضور هاشمي رفسنجاني بود، با تمام سابقه گذشته‌اش تا خرداد ماه 88 و تا امروز. هاشمي‌اي که هيچ کدام از ما که نماز جمعه بيست و ششم تير ماه و آن روز که اصلي‌ترين تريبون نظام را که با فشار بر هاشمي مصادره کرديم، از خاطر نبرده‌ايم. هاشمي که مي‌توان او را تنها سياست‌مدار غير ايدئولوژيک در نظام جمهوري اسلامي دانست. فردي که سياست را براساس منفعت سياسي مي‌سنجد. هاشمي‌اي که با تمام نقاط تاريک سياست‌ورزي و تمام لحظات تلخ گذشته‌‌اش، امروز بر مسند تنها اپوزيسيون جدي در چارچوب نظام نشسته است. براساس همان سياست منفعت‌سنج هاشمي، امروز منافع شخصي و سياسي‌اش با برخي از منافع حداقلي ما در اين شرايط خفقان از بد يا خوب حادثه يکي‌ست.
نويسنده تصريح مي‌کند: قرار نيست به هاشمي اعتماد کنيم، قرار نيست او رهبر حرکتي‌مان شود، تقدس‌زدايي‌اش کنيم، سياه و سفيد نگاهش کنيم، قرار نيست با او همراه شويم، قسم خورده‌اش شويم يا سينه‌چاکش، قرار نيست فراموش کنيم و ببخشيم.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 8 / 3 / 1392برچسب:هاشمی بفسنجانی,روزآنلاین,کیهان, ساعت | لينک ثابت |

اثر پارازیت ها بر سلامت مردم؛ ادعایی از درد رد صلاحیت در شوراها

معصومه ابتکار(عضو فعلی شورای شهر تهران) که در مطرح نمودن مباحثی نظیر وجود پارازیت و اثرگذاری آن بر سلامت ید طولایی دارد، اخیراً و پس از ردصلاحیتش در دورة چهارم انتخابات شوراها، که به دلیل عدم التزام به دین مبین اسلام و عضویت در برخی گروه­ها و احزاب نامأنوس با نظام اتفاق افتاد، در اقدامی مضحک دوباره حرف­های قبلی خود را با عنوان «سر منشاء بسیاری از عوارض و بیماری‌های بدن می‌تواند پارازیت ها باشد»، منتشر نموده است.

ebtekar اثر پارازیت ها بر سلامت مردم؛ ادعایی از درد رد صلاحیت در شوراها


در این مطلب که توسط رسانه­های معاند(فعالان فتنه) منتشر شده، برخلاف نظر وزارت بهداشت و درمان به عنوان مرجع ذیصلاح و دارای مرجعیت علمی که عدم وجود پارازیت و نیز اثرگذار نبودن امواج رادیویی را بر بدن تأیید می­کند، ایشان با بیان اینکه «امروزه وقتی شاهد افزایش بیماری‌های مختلف با منشاء ناشناخته هستیم، به طور قطع و یقین می‌توانیم بگوئیم تشعشع می‌تواند موجب اختلال در سیستم ایمنی بدن شود و این موضوع قطعی است»، بار دیگر در مسیری که مدتی قبل توسط رسانه­های غربی در سال ۸۸ و همزمان با فتنه ۸۸ ایجاد شد، پای نهاد.


همچنین قابل توجه است که بر اساس نظر پژوهشگران دانشگاه­های شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر و صنعتی اصفهان هرگونه تأثیر پرتوهای رادیوجمرها بر سلامت رد شد. دکتر اکبری(رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) عنوان کرد: صرف نظر از اغراض سیاسی در هر محفلی که وارد می­شوی جملة پارازیت بر سلامت مردم اثر سوء می­گذارد را بسیار می­شنویم ولی هیچ یک از اینها بر پایة یک طرح تحقیقاتی و علمی نبوده است.


ابتکار که پس از اعلام نظر هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی مبنی بر عدم التزام او به اسلام، در مصاحبه­ای با هدف پوشش دادن بر موضوع علت رد صلاحیتش، اینطور گفته بود که «پارازیت و آلودگی هوا دلیل رد صلاحیتم بوده».


معصومه ابتکار که در دورة اصلاحات به عنوان رئیس سازمان محیط زیست مشغول بود، در پروندة اجرائی خود دارای نقاط ابهام بسیاری است که به عنوان نمونه می­توان به نابخردی در مدیریت خشکی دریاچة ارومیه که از سال ۷۸ و در زمان تصدی پست سازمانی وی آغاز شد، اشاره نمود.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 7 / 3 / 1392برچسب:معصومه ابتکار,فعال فتنه,پارازیت,نامزد رد صلاحیت شده شورای شهر, ساعت | لينک ثابت |

یادمان نرود...

برای تحلیل آرایش انتخاباتی در حال حاضر فرض بر این است که این نکته را در نظر بگیریم که بزرگ‌ترین پروژه دشمن خارجی برای مرحله ما‌قبل انتخابات ایران خنثی شده است.

این نکته‌ای است که بحث درباره آن مغفول مانده است. به یاد بیاوریم که طرف خارجی یک‌ماه پیش زمانی که هنوز معلوم نبود چه کسانی ثبت‌نام خواهند کرد و به طریق اولی نمی‌دانستیم صلاحیت چه کسانی احراز می‌شود یا نمی‌شود، چگونه شرایط را تحلیل می‌کرد؟ آن روز در محیط فتنه و ضدانقلاب این تئوری رواج داشت که وقتی هاشمی رفسنجانی وارد صحنه شد زد و خوردی بزرگ میان وی و نظام و همچنین میان او و احمدی‌نژاد رخ خواهد داد، احمدی‌نژاد سعی می‌کند علاوه بر هاشمی با کاندیداهای اصولگرایان هم وارد منازعه شود و در این منازعات اسرار نظام افشا شده و اعتبار ساختار و نهادهای نظام به چالش کشیده خواهد شد و در نهایت در حالی که احمدی‌نژاد اعتباری برای نظام باقی نگذاشته، هاشمی یا هر کسی که کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان باشد، نان این دعوای بزرگ را خواهد خورد و علاوه بر اینکه موفق می‌شود مردم را به صحنه بکشاند و دوباره فرآیند انتخابات را در کشور کارناوالیزه کند، در شرایطی اداره کشور را به دست خواهد گرفت که اعتبار اصولگرایی و خط مقاومت به طور کامل از بین رفته و گفتمان سازش، اجتماعی شده است.

در این تحلیل، چند نکته اساسی است:
اول اینکه خارجی‌ها باور داشتند – و به منابع و مرتبطان‌شان می‌گفتند- بخش بزرگی از بار پیروزی هاشمی رفسنجانی را احمدی‌نژاد به دوش خواهد کشید.

دوم، این امر مفروض گرفته می‌شد که مردم در ایران آماده شورش علیه وضع موجود هستند و مشکل فقط این است که باید به اندازه کافی تحریک شوند که آن هم با زمین گذاشتن کار از سوی احمدی‌نژاد، تشدید پی‌در‌پی تحریم‌ها در شب انتخابات، فعال‌تر شدن اتاق عملیات روانی رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و در نهایت نقد رادیکال وضع موجود از سوی هاشمی، رخ خواهد داد.

سوم، تیم احمدی‌نژاد فکرش را هم نمی‌کرد هاشمی رد‌صلاحیت شود. در واقع شاید بیش از همه احمدی‌نژاد و فرقه انحراف است که از این موضوع ناراحت و بلکه خشمگین شده است. اساس بازی احمدی‌نژاد در مرحله پس از ردصلاحیت‌ها بر این استوار شده بود که کل نظام را در سبد هاشمی بنشاند و از پرتگاه پایین بیندازد. اکنون اما آنچه رخ داده این است که احمدی‌نژاد با وضعی مواجه شده که آن را پیش‌بینی نکرده بود و لذا برای آن برنامه هم نداشت. این برنامه‌ریزی به‌طور کامل شکست خورده است. مشایی رد‌صلاحیت شد اما همزمان با هاشمی و نه به‌‌گونه‌ای که احمدی‌نژاد بتواند نظام را متهم به بی‌عدالتی کند.

واکنش مردم به رد‌صلاحیت همزمان هاشمی و مشایی نشان داد همه آن تحلیل‌هایی که می‌گفت با رد همزمان کاندیدای فتنه و انحراف، فضا امنیتی خواهد شد، اشتباه بوده است. واکنشی که جامعه ایرانی به این مساله نشان داد ترکیبی بود از بی‌اعتنایی و رضایت تلویحی. اولا مردم به هیچ وجه حس نکردند این اقدام، بر ضد منافع آنها بوده است، بنابراین دلیلی نداشت به آن واکنش منفی نشان دهند. از طرف دیگر اکنون مهم‌ترین مساله مردم این است که چه چیزی مشکل آنها را حل می‌کند. جامعه به هیچ وجه علاقه‌ای به ایجاد مشکل جدید برای خود ندارد. اکنون جمع‌بندی جامعه به هیچ‌وجه این نیست که ایجاد ناآرامی حتی اندکی به حل مشکلاتش کمک می‌کند. برعکس، تخمین‌ها نشان می‌دهد یکی از درس‌هایی که مردم ایران از فتنه 88 آموخته‌اند این است که تا جایی که به زندگی روزمره آنها مربوط می‌شود، بدترین کار ناآرام کردن فضاست. نوع واکنشی که مردم ایران به ردصلاحیت همزمان مشایی و هاشمی نشان دادند شاخصی بود از اولویت‌هایی که اکنون مردم ایران برای خود تعیین کرده‌اند. از همه اینها مهم‌تر، جامعه ایرانی این درک را دارد که هاشمی یا مشایی و احمدی‌نژاد ارزش آن را ندارند که برای آنها هزینه‌ای پرداخته شود. اینها هرگز کاری نکرده‌اند که جامعه متقاعد شود باید در راه آنها فداکاری کرد. فداکاری فقط در راه هدفی مقدس یا نفعی چنان بزرگ انجام می‌شود که به هزینه‌اش بیارزد. چنین چیزی درباره این دو نفر مصداق ندارد.به لحاظ جامعه‌شناسی سیاسی، هاشمی نماینده گروهی در جامعه ایران است که نفع اقتصادی خود را مهم‌تر از هر چیز دیگر می‌داند و لذا وارد بازی‌های رادیکال بویژه اگر ضمانتی برای موفقیت آن نباشد یا یک نفر قیمتش را پیش پیش نپرداخته باشد، نمی‌شود. مشایی هم اساسا نماینده هیچ گروهی از جامعه نیست بلکه نماینده یک توهم است که وقتی پای عملیات سیاسی واقعی در کار باشد کاری از آن بر نمی‌آید.


نوشته شده توسط سرباز ولایت در 7 / 3 / 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری,عدم احراز صلاحیت هاشمی و مشایی, ساعت | لينک ثابت |